Jedno video z kvalifikace...
Semifinále.... chrápání na startu se nevyplácí a tak mi nadělal hned pár metrů jarda pešanů pak sem dohnal ale zase jsem trojku našel až napotřetí a tak sem s velikým štěstím prorazil cíl první asi o 0,06s
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
10:01:08
29.06.2009
29.06.2009
Vita ze Sudet
06:57:28
29.06.2009
29.06.2009
radekp
-> Tuner#2: RWD je rozdělena podle objemu do 3500 a nad 3500 ccm
21:34:26
28.06.2009
28.06.2009
TUNER
-> Vita ze Sudet: gratulace....
21:26:36
28.06.2009
28.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Koukám jak to máš proti Jardovi strašně vysoký :-) Jinak mě nejde do hlavy že jste jeli stejnou skupinu? Jarda už vyměnil motor a nebo jsou je to podle náhonu jak chtěli udělat kdysi bez rozdílu motoru? Nesleduju to, takže díky za info a samozřejmě gratulace.
21:12:45
28.06.2009
28.06.2009
Eidy
-> Vita ze Sudet: A skákalo to takhle i předtím, myslím s normálníma gumama?
20:32:10
28.06.2009
28.06.2009
favo110lrs
-> Vita ze Sudet: byli to pěkný závody no já s časem 14,9:/
19:21:26
28.06.2009
28.06.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: nevies nahodou ake vacky sa davali v serii do tohoto motoru?
19:19:01
28.06.2009
28.06.2009
Vita ze Sudet
-> Eidy: . No zlepšovat je co. Hlavně podvozek, kdy mam strach, že se RS skákáním roztrhne v půli... a v neposlední řadě motor, který bůhvíproč běžel včera na 0,65baru :-(. Již je domluvena seance u WOW do Tannenbergu. Motor totiz doposud bezel na overboost 1,1bar a já chci docílit 1,3-1,4bar (cca 340PS).
19:04:24
28.06.2009
28.06.2009
Eidy
-> Vita ze Sudet: Gartuluju. To bylo jen tak, abys to neměl hned od začátku jednoduchý
Teď se můžeš jedině zlepšovat.
Teď se můžeš jedině zlepšovat.
14:59:35
28.06.2009
28.06.2009
radekp
-> Vita ze Sudet: Gratulace! snad ti neberou tyhle problémy sílu...
13:27:40
28.06.2009
28.06.2009
Vita ze Sudet
13:26:47
28.06.2009
28.06.2009
Vita ze Sudet
Tak máme za sebou včerejší další podnik Drag cupu... Zcela vyčerpávající den s krásným počasím. Během dne sem si myslel, že sem už několikrát skončil, ale vždy se povedlo bleskurychle zareagovat a polepit auto do další rozjíždky. Nakonec i přes neskutečné potíže se skákajícím autem na startu zlepšení osobáčku na 12,9s a druhé místo. Výčet závad: Vypadlá trubka u IC, prasklá spona u IC, vytržené ulítlé boční okno ve 170km/h, povolené kolo! (zaplať pánbůh sme si toho všimli), roztržená přívodní sací hadice k turbu, vypadlá trubka u škrtící klapky. V semifinále kdy se jede již na stromeček jsem po neskutečném boji pokořil Jardu Pešana ml. (zaspání na startu + trojka napotřetí) a dojel do cíle o čumák před ním. Ve finále mi štěstí již tolika nepřalo a vyletěla zminovaná hadice od škrtící klapky a já dokuckal si pro 2.místo s časem 58.7s.
Chci poděkavat Jardům Pešanům za jejich super fair play chování, kdy i když sme jeli stejnou skupinu neváhali mi pomoci pujčiti sponu k IC a ješte počkat až se nám podaří znova zajistit kolo abych je mohl vzápětí v semifinále porazit....
Chci poděkavat Jardům Pešanům za jejich super fair play chování, kdy i když sme jeli stejnou skupinu neváhali mi pomoci pujčiti sponu k IC a ješte počkat až se nám podaří znova zajistit kolo abych je mohl vzápětí v semifinále porazit....
10:16:19
02.06.2009
02.06.2009
RomanT
-> Vita ze Sudet: vklidu, dam high flow air filtr a bude 300Nm a 100 oktanovej benal a sem na 400 ne?
09:29:52
02.06.2009
02.06.2009
Vita ze Sudet
-> RomanT: Uděláš dobře. Budeš mít jednou provždy klid... Ale teď by to chtělo udělat něco pro těch 400Nm
15:39:14
01.06.2009
01.06.2009
RomanT
-> Vita ze Sudet: tak sem to s Bartosem domluvil a udela se to tak, ze by to cely melo unest 400Nm Tak kdyz uz se to jednou dela, tak snad to neco vydrzi no..