Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T

komentáře | popis | fotky | Vita ze Sudet | 22.05.11 17:15 | 265x v oblíbených
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS

Hmotnost: 835kg



- Garrett GT2871r int.WG

- svody vlastní

- 3" 76mm výfuk

- 3" vstup do turba

- 2" sání před IC a 2,5" za IC

- Váha vzduchu VR6 76mm (3")

- Vstřiky 630cc

- IC 700x230x65mm



- APEXI AVCR EBC

-Actuator 1.5BAR EVOX

-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)



- převodovka VW 012... 5q

- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB

- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI





Power up..... 1.8T

- Garrett 2871r internal WG

- home made exhaust manifold

- 3" exhaust

- intake 3"

- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC

- MAF housing 3" VR6....

- Injectors 630cc Bosch green

- IC 700x230x65



- APEXI AVCR EBC

-Actuator 1.5BAR EVOX

-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)



1/4 402m ..... 12.4s







Prodám vstřiky

Bosch green tops 440cc/3bar



Cena vstřiků 4.000,–Kč













Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:

18:36:38
24.05.2009
Vita ze Sudet
18:31:16
24.05.2009
Vita ze Sudet
18:21:24
24.05.2009
Vita ze Sudet
18:14:07
24.05.2009
Vita ze Sudet
Takže láduji fota na virt ať vidíte tu spoušť...
zvětšit Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - obrázek od Vita ze Sudet vložen 24.05.2009 18:14:07
13:38:44
24.05.2009
Vita ze Sudet
-> radekp: Mám dva. Ale otázka zda půjde do kopru znova je stále na stole...



Dnes už sem začal rozborku, tak uvidíme co se na mě vysype



6
09:16:54
24.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Ty jo to je smůla... Graf z brzdy by zajímal i mě kolik tam teď vlastně máš. Viděl Tě tuším Majkl, už si nevybavuju kdo mě to říkal, ale myslím že Michal. Bylo to sice kousek, ale fotil jsem a ten den nějak rychle utekl.1
08:59:57
24.05.2009
radekp
-> Vita ze Sudet: Taková škoda!!! Půjde diferák lehce sehnat?
08:48:40
24.05.2009
Vita ze Sudet
-> Tuner#2: Odjel sem první velice vlažnou jízdu na zkoušku a čas 13,9 což se zdálo jako dobrý začátek a náběh na dvanáctku, pak následovala komeršlbrejk a my pilovali a asi 15x zkusili pevnej start, zrychlení atd abychom byli již připraveni na Race, když tu po posledním smočením slicku vodou před nájezdem na start "lusk" a ticho... polowosa vydržela ale rozlouskl se diff4. Čímž se nejslabším místem od kola zadní osy stal již prostředek v čele s differenciálem.Je to smůla. Mezi jezdci na DC už patřím jako 400WHP mýtus 1 a dost lidí mě tlačí na brzdu tak to asi budu muset zkusit3 .



Ano přes doksy sem projížděl, ale nikoho známého jsem nepotkal, Hoškovice jsou jen kousek měli ste se stavit5
23:42:18
23.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Tak jak jsi dopadnul? Byl jsi spatřen v okolí Doksů jak jedeš na sprinty.4
20:17:44
22.05.2009
Vita ze Sudet
Připisuji do editu mou novou hmotnost z včerejšího vážení 835kg a 855kg po natankování 20litrů1. Loni to bylo 870kg tedy nejakych 30kg dobrejch dolu a to sem dost věcí ještě dodával včetně makrolonu atd6 . Zítra hoškovice, držet palce virtaci4
15:37:46
05.05.2009
David V6
-> Eidy: jo jo přesně tak jak to píše víťan nic tajnýho to není až se potkáme tak můžem pokecat
06:51:21
05.05.2009
Vita ze Sudet
-> Eidy: Nic tajemného natom není. Varianta č.3 bude mít Audi klouby na obou stranách a prumer hřídele 30mm4
06:29:03
05.05.2009
David V6
-> Eidy: know-how,ne někdy pokecáme takhle je to na dlouhý povidání
14:14:29
04.05.2009
Eidy
-> Vita ze Sudet: V čem byly lepší poloosy č.2 a v čem bude ještě lepší varianta č. 3?
13:43:45
04.05.2009
TUNER
-> Vita ze Sudet: I ty pedofile 1



Tak ať vám to šlape... 4
21:46:21
02.05.2009
Vita ze Sudet
-> David V6: O to víc však musíme být připraveni na 23.5. v Hoškovicích.... tam již věřím, že prolomíme 13 vteřinovou hranici a podíváme se na nějakou dvanáctku4
20:43:34
02.05.2009
David V6
-> Vita ze Sudet: hlavně abys ho nenechal někomu jinýmu ale to doufám neuděláš



jo jo taky bych to tak viděl stejně by sme to asi nestihli
09:59:59
02.05.2009
Vita ze Sudet
-> David V6: To už sme snad tak nějak předběžně dohodlí4



Startů se již nebojim, lepit umim ale kdo má furt sbírat ty polo-wosy? 1 1 Jinak to vypada, že mimonskej start asi padá a pořádně se radši připravim na další hoškovice4
21:32:16
01.05.2009
David V6
-> Vita ze Sudet: buď v klidu,já ti to zprovozním a svezu se ale hlavní jezdecký úm musíš ukázat a naučit se ty



PS:musíme se dohodnout na tom rámu1
19:48:59
01.05.2009
Vita ze Sudet
Tak, dnes proběhl malý křest ohněm. Půldenní testování na letišti v Březně ukázal desítky nedostatku. Některé menší, jiné na pováženou1. Celý den by byl na dlouhý článek, ale musím shrnout a říct, že nám to moc moc ukázalo.



A ted výpis dnešních závad:

(celé dopoledne se RS hltila benzínem a nechtěla za studena ani čapnout)

1x vadná montáž předního tlumiče

1x prasklá spojka hadicová na trubce na vodu

1x prasklá hadice propojení expanz-hlava

1x utopena ECU (řídící jednotka a tím spojené všechny kontakty ve fridexové lázni) - vysušeno opraveno a motor poté začal zase chodit jak má4



a pak se jen a jen jezdilo až když sem jel poslední rozjíždku před odjezdem domu s kawou ninja 600, která mimochodem ukázala se dosti jako lenochodná



1 praskla opět na stejnem miste polo-wosa. Tak tedy varianta polowos číslo 2 se ukázala odolnější, nicméně v pondělí započínají prace na variante č.3 a pokud i ta se ukáže jako nedostatečná přijde na řadu bartoš5



Za cely den chci poděkovat celému mému realizačnímu týmu za odhodlání pro věc4



PS DAVID V6: Ještě musíš poladit ty starty104
Extreme Tyres