skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
13:09:18
17.02.2009
17.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Tak to napiš do popisu a tam už je riziko opakované otázky podstatně menší. Málokdo tady listuje na stranu 2 a 3 nebo i dál, kde by případnou odpověď před půl rokem mohl najít. Ale any si tady každý mazal u auta co se mu nehodí, tak s tím rozhodně nesouhlasím.
13:00:10
17.02.2009
17.02.2009
Vita ze Sudet
-> Tuner#2: Myslím, že by to ocenil leckterý majitel boxu. Nebo snad přijde někomu normální miliontá otázka stejného typu...
12:13:13
17.02.2009
17.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: To nechápu proč? Tohle existuje na TFku a číst u auta vždy jen to co se hodí majiteli "do krámu" teda nechci a doufám že taková blbost se tady nikdy nezavede.
11:59:55
17.02.2009
17.02.2009
Vita ze Sudet
-> Tuner#2:
-> m8rinek:
-> TUNER:
-> Gemini:
V každým případě už mě to skutečně sere. Každý majitel svého boxu auta na virtu by měl mít možnost smazat prispevky kohokoliv
Jinak pro všechny a naposled je to Pešan mladší, príma chlapík má škoda blok 2xsedr bo co to je a jede mu to i díky váze pod 700kg úžasně. Na videích je vidět, že s mejma problémama s trakcí a jeho ultralightem mi vždy uskočí a já ho předjíždím až když začíná foukat-plnit dvojka potažmo trojka. Ač se to nezdá v cíli sem z těchto dvou nejlepších rozjížděk v hoškovicích skončil 13,3 a pešan 13,9 a druhá jízda 13,4 a pešan 14,0. Tedy nakonec rozdíl cca okolo 0,6-0,7 s. Troufnu si tvrdit, že jeho agragát je vyšponován přes 150PS a k tomu 700kg. Není co dodat. Snad jen, že i přes velký handicap vůči mě se nebál a bojoval s velkou silou na maximum této škody a letos sme si tušim řekli, že dáme odvetu. Takže musím ladit, ladit aby nedotahl. Sám si troufám pobořit laťku 12,5s a do konce sezony se dostat na hranici 12,2 až 12,3s což je cca technická hranice mého projektu
-> m8rinek:
-> TUNER:
-> Gemini:
V každým případě už mě to skutečně sere. Každý majitel svého boxu auta na virtu by měl mít možnost smazat prispevky kohokoliv
Jinak pro všechny a naposled je to Pešan mladší, príma chlapík má škoda blok 2xsedr bo co to je a jede mu to i díky váze pod 700kg úžasně. Na videích je vidět, že s mejma problémama s trakcí a jeho ultralightem mi vždy uskočí a já ho předjíždím až když začíná foukat-plnit dvojka potažmo trojka. Ač se to nezdá v cíli sem z těchto dvou nejlepších rozjížděk v hoškovicích skončil 13,3 a pešan 13,9 a druhá jízda 13,4 a pešan 14,0. Tedy nakonec rozdíl cca okolo 0,6-0,7 s. Troufnu si tvrdit, že jeho agragát je vyšponován přes 150PS a k tomu 700kg. Není co dodat. Snad jen, že i přes velký handicap vůči mě se nebál a bojoval s velkou silou na maximum této škody a letos sme si tušim řekli, že dáme odvetu. Takže musím ladit, ladit aby nedotahl. Sám si troufám pobořit laťku 12,5s a do konce sezony se dostat na hranici 12,2 až 12,3s což je cca technická hranice mého projektu
11:09:06
17.02.2009
17.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Trax: NJ už jsem to pochopil jak to bylo myšleno
11:05:44
17.02.2009
17.02.2009
Trax
-> Tuner#2: Ale m8rinek to nechce vedet, jen delal preklad pro vitu od geminiho
11:02:29
17.02.2009
17.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek: Už to tu bylo asi 3x, pohledej na další stránce.
10:37:09
17.02.2009
17.02.2009
TUNER
Ty woe,nechápu.....vždyť se na to ptá snad každej....asi si dejVíťo do popisu Můj soupeř tam má bla bla bla.......ale stejně to lidi nečtou,tak se raději zeptají....
10:04:49
17.02.2009
17.02.2009
m8rinek
Gemini 17.02.09 00:50:39 napsal:
→ Vita ze Sudet: co ma za techniku tvoj super na sprintoch,
tie dve videjka ?
-> Vita ze Sudet: Co má za techniku tvůj soupeř na sprintech, ty dvě videa?
→ Vita ze Sudet: co ma za techniku tvoj super na sprintoch,
tie dve videjka ?
-> Vita ze Sudet: Co má za techniku tvůj soupeř na sprintech, ty dvě videa?
06:58:58
17.02.2009
17.02.2009
Vita ze Sudet
Gemini 17.02.09 00:50:39 napsal:
→ Vita ze Sudet: co ma za techniku tvoj super na sprintoch,
tie dve videjka ?
Nerozumim moc řeči tvého kmene... Na všech videjkách skrz youtube je k vidění 1.8BT v jeho první loňské testovací zkušební evoluci.
→ Vita ze Sudet: co ma za techniku tvoj super na sprintoch,
tie dve videjka ?
Nerozumim moc řeči tvého kmene... Na všech videjkách skrz youtube je k vidění 1.8BT v jeho první loňské testovací zkušební evoluci.
00:50:39
17.02.2009
17.02.2009
Gemini
-> Vita ze Sudet: co ma za techniku tvoj super na sprintoch, tie dve videjka ?
12:58:35
16.02.2009
16.02.2009
Vita ze Sudet
black_dragons 16.02.09 11:36:01 napsal:
Vita ze Sudet 16.02.09 09:52:29 napsal: →
black_dragons: Jasný vyměním 1×xWHP motor za 3×xWHP
100kg a 300kg… ne vazne myslel sem ze na duhe auto
nebo neco tak..
Nebo něco tak...
Vita ze Sudet 16.02.09 09:52:29 napsal: →
black_dragons: Jasný vyměním 1×xWHP motor za 3×xWHP
100kg a 300kg… ne vazne myslel sem ze na duhe auto
nebo neco tak..
Nebo něco tak...
11:36:01
16.02.2009
16.02.2009
black_dragons
Vita ze Sudet 16.02.09 09:52:29 napsal: → black_dragons: Jasný vyměním 1×xWHP motor za 3×xWHP
100kg a 300kg... ne vazne myslel sem ze na duhe auto nebo neco tak..
100kg a 300kg... ne vazne myslel sem ze na duhe auto nebo neco tak..
11:33:53
16.02.2009
16.02.2009
black_dragons
Vita ze Sudet 16.02.09 10:03:35 napsal: → black_dragons: A propo jak dopadli kolečka? zatim uskladnene cekam az skonci zima pudjdou na auto pak se bede podle kol dodelavat body kit ale to je na dluho mozna budou org laminany z kitove verze charade GTti
10:03:35
16.02.2009
16.02.2009
Vita ze Sudet
-> black_dragons: A propo jak dopadli kolečka?
09:52:29
16.02.2009
16.02.2009
Vita ze Sudet
-> black_dragons: Jasný vyměním 1xxWHP motor za 3xxWHP . To nemá s RS nic společného. Jen sem tu havlikovi nahodil fotky protože to byl pro mne nejrychlejsi zpusob vložení když selhali ostatní systémy komunikace
08:15:25
16.02.2009
16.02.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Aha, tak to jo
08:00:30
16.02.2009
16.02.2009
black_dragons
nerikej ze se vratis ke skodovackmu motoru a turbo + vstrikovani uno turbo ???
07:12:49
16.02.2009
16.02.2009
Vita ze Sudet
-> Tuner#2: Ja jim poslal vzorky a protoze byli predky zkraceny tak em zapomel je na mrtvej zavit upozornit a oni to udelali presne dle vzoru
-> Zazaa: No comment
-> Zazaa: No comment
21:04:51
15.02.2009
15.02.2009
Zazaa
sem neco propas ? do ceho pujde ta turbina ?