Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T

komentáře | popis | fotky | Vita ze Sudet | 22.05.11 17:15 | 265x v oblíbených
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS

Hmotnost: 835kg



- Garrett GT2871r int.WG

- svody vlastní

- 3" 76mm výfuk

- 3" vstup do turba

- 2" sání před IC a 2,5" za IC

- Váha vzduchu VR6 76mm (3")

- Vstřiky 630cc

- IC 700x230x65mm



- APEXI AVCR EBC

-Actuator 1.5BAR EVOX

-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)



- převodovka VW 012... 5q

- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB

- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI





Power up..... 1.8T

- Garrett 2871r internal WG

- home made exhaust manifold

- 3" exhaust

- intake 3"

- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC

- MAF housing 3" VR6....

- Injectors 630cc Bosch green

- IC 700x230x65



- APEXI AVCR EBC

-Actuator 1.5BAR EVOX

-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)



1/4 402m ..... 12.4s







Prodám vstřiky

Bosch green tops 440cc/3bar



Cena vstřiků 4.000,–Kč













Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:

10:08:08
06.01.2009
Eidy
-> Vita ze Sudet: On neměl centrál matky. Měl normálně štefty, na každým kole 5. Jenže byly z nějakýho blátomateriálu.
09:17:28
06.01.2009
Vita ze Sudet
-> spyker: TO video nechápu. Nejdřív to vypadalo jako že má central matku a poté záběry na aute a kola ukazují na normoš přichycení. Tak absolutně nechápu jak se mu to takhle kouzelně povedlo stratit vsechny ctyri kola najednou1 . Fuj tajbl nechci domyslet co by se stalo při podobný situaci s RS nejaky 2-3 vteriny po startu sprintu9. Woni ty betonový bariery co máj všude ve státech při dragu maj něco do sebe4
20:19:58
05.01.2009
Eidy
-> David V6: 4
17:45:46
05.01.2009
David V6
-> spyker: neboj se-> Eidy: jo přesně jak říkáš
07:06:52
05.01.2009
m8rinek
-> spyker: já bych se toho nebál, určitě to pání strojaři nepodcenili 4
23:01:01
04.01.2009
spyker
pane měl bych strach aby se vám nestalo totok ...

http://cz.youtube.com/wat ch?v=-CuZyAnEAvM
10:42:06
28.12.2008
Eidy
-> David V6: Takže je to matka a zároveň šroub? Možná to vypadá, že mám dlouhý vedení, ale tyhle fotky mobilem...
10:41:45
28.12.2008
Zazaa
-> Eidy: no vypada to ze tam je normal hridel a misto matky poloosy je ten bazmek na kterej se sroubuje matka co drzi kolo .... proste takove prodlouzeni s vnitrnim-vnejsim zavitem
10:37:35
28.12.2008
David V6
-> Eidy: tak jak to vidíš
23:35:18
27.12.2008
Eidy
-> Vita ze Sudet: Jojojo, super. Jen pořád nejsem chytrej z toho, jak máš vzadu matku poloosy.
14:33:24
27.12.2008
Vita ze Sudet
-> havlik:

-> Eidy:
zvětšit Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - obrázek od Vita ze Sudet vložen 27.12.2008 14:33:24
14:31:45
27.12.2008
Vita ze Sudet
-> havlik:

-> Eidy:
zvětšit Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - obrázek od Vita ze Sudet vložen 27.12.2008 14:31:45
17:44:24
26.12.2008
havlik
-> Eidy: mluvil 4 poslední dobou v podstatě denně4
12:19:04
26.12.2008
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: ta zeleno-modra erka co to je zac ???aky to ma motor ?4 6
23:40:47
25.12.2008
David V6
-> Eidy: já mu je dělal předky i zadky takže vím jak to má.zajištění vidíš na fotce
23:15:33
25.12.2008
Eidy
-> havlik: Nevím, jestli jsi s Víťou mluvil, ale chtěl dělat dlouhý hřídele. Ty, na kterých je náboj kola. Hlavně kvůli některým rozměrům kol. Ale asi místo toho udělali dlouhý matky a vnějším závitem.

-> David V6: Je to tak?
22:17:09
25.12.2008
havlik
-> Eidy: -> Vita ze Sudet 24.12.08 11:40:53: zavlačka viz foto:))
22:14:42
25.12.2008
Eidy
-> David V6: Aha. A jak jsou zajíštěný proti povolení?
21:18:24
25.12.2008
David V6
-> Eidy: ne matky se závitem
20:15:40
25.12.2008
Eidy
-> Vita ze Sudet: Takže to už jsou vzadu ty dlouhý hřídele?

Jinak teda mazec, no.
Extreme Tyres