skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
06:06:08
26.09.2008
26.09.2008
TUNER
-> Vita ze Sudet: Oki,stejnak na mě něco leze....
17:47:03
25.09.2008
25.09.2008
Vita ze Sudet
-> TUNER: hele tendle vikend bude prd.... musim na reklamni akci na hipodrom most
11:43:01
25.09.2008
25.09.2008
TUNER
-> miru skoro ze sudetova: Se domlufte...taky jsem porát na telefonu kdy se Vítik ozve a porát nic.... Co třeba v sobotu?? V neděli už něco mam a tenhle víkend nemá bejt uplně nejhůř....
11:26:49
25.09.2008
25.09.2008
havlik
-> miru skoro ze sudetova: ti nestačí to stádo koní pod kapotou?
11:12:35
25.09.2008
25.09.2008
miru skoro ze sudetova
-> Vita ze Sudet, TUNER: Kurňa, co bude s tou ZOO?
18:30:01
24.09.2008
24.09.2008
Vita ze Sudet
14:42:41
24.09.2008
24.09.2008
Majkl
kolik to ma teda kobyl? :)
14:23:45
24.09.2008
24.09.2008
David V6
tak jen musím konstatovat že je to něco neuvěřitelnýho,kdo nezažil neuvěří,jinak už jízda jedině na letišti ještě že sem nešlápl na brzdu jinak nevím jak by to zkončilo
prostě je to mazec
prostě je to mazec
09:52:07
24.09.2008
24.09.2008
TUNER
-> Vita ze Sudet: Kua škoda nooo...Tak snad se dostanu nějako na ty HSM abych to viděl v reálu..... A jinak už všechno f cajku a funguje jak má?
09:50:43
24.09.2008
24.09.2008
Vita ze Sudet
-> Vita ze Sudet: Ještě musím upřesnit, že david zareagoval hbitě a jen pouze jemně ubral plyn a auto se bohu dík srovnalo
09:48:24
24.09.2008
24.09.2008
Vita ze Sudet
-> TUNER: To by musel mluvit driftér david . Řídit RWD pod 3Kg/1WHP už není prdel a David se o tom zcela přesvědčil . Protože se jedná o člověka který mi od začátku letošní přestavby pomáhá a je i částečně konstrukérem bylo už na čase aby i on si vyzkoušel zrychlení. Testování proběhlo opět v ulici. Pevný start se mu nedařil . Hold se musí ještě učit jezdit s pořádnejma kárama. Tak přišli na řadu letmé starty, pri prvnim si david oklepal a pri druhém už si myslel, že auto zná a nedbal na mé upozornění, že je to svině a dovolil si přidat plnej knedlik na 2. rychlostní stupen a auto udělalo efektní drift cca 25° až 30° do boku Ted se smejem, ale ta milisekunda když se mi david řítil na sousedovic barák nic moc . Hrozně mě mrzí, že jsem to nepoztřehl fotakem Jen ať se vyjádří david
09:11:45
24.09.2008
24.09.2008
TUNER
-> Vita ze Sudet: Se pochlup....jak jsi testoval....
07:13:30
24.09.2008
24.09.2008
Vita ze Sudet
Tak v pondělí proběhlo menší testovnání a drobné opravy. Ještě teď mi z toho jde husí kůže po zádech viď Davide
Proběhlo i vážení. Hmotnost 870kg. Zatížení na zadní nápravě 475Kg
Proběhlo i vážení. Hmotnost 870kg. Zatížení na zadní nápravě 475Kg
07:06:59
19.09.2008
19.09.2008
Vita ze Sudet
Tak jsem se dnes dozvěděl, že 25.10. je HSM v Hoškovicích.
20:26:55
02.09.2008
02.09.2008
Eidy
-> Vita ze Sudet:
20:11:02
02.09.2008
02.09.2008
Vita ze Sudet
-> Eidy: Nerejpej Musim obmerit ty pruziny a odepisu ti thanks
20:10:11
02.09.2008
02.09.2008
Vita ze Sudet
-> TUNER: jjjj 2.0 16v turbo z coupe a k tumu nejaka T3 turbina.... 230 az 250PS???
20:01:47
02.09.2008
02.09.2008
Eidy
Vita ze Sudet 02.09.08 19:40:48 napsal: -> All people: Nebo někdo ví o rozumných dělítkách (cca 10") za rozumnou cenu do 15K ??Hele a co takhle tupláky? Můžeš jet i s jedním píchnutým kolem.
19:43:18
02.09.2008
02.09.2008
TUNER
-> Vita ze Sudet: Ty woe ale punto fakt jede nooo...
19:40:48
02.09.2008
02.09.2008
Vita ze Sudet
-> All people: Nebo někdo ví o rozumných dělítkách (cca 10") za rozumnou cenu do 15K ??