![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
-> Vita ze Sudet: Tý jo,260,270 koní.Teď,jak to popisuješ,se to zdá snadné,propojíš pár věcí a koně jsou pod kapotou
Přeju hodně štěstí!
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Vita ze Sudet: no mazec
-> Vita ze Sudet: sleduju to tady a nestaqcim se divit. držím ti palce a fandím ti
![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![2](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/2.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
... a pak že se na auto sere![47](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![47](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/47.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Vita ze Sudet: Hezky pane, jen tak dál - už se těším až to uvidím v Týnci v akci![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> MATTESS: Snad ano, u nich sem se cítil celkem v dobrých rukou. Vedle stál GIV s 3.2 (tt motor) oturbenej činskym turbem s odbrzdenym výkonem přes 400PS(china power). A v další garazi stalo Audi 200 s KKK27 vykon odbrzdenej 4xx+PS. Ja uz to vzdycky ani nedoposlouchal kolik presne koni v čem maj, s mou nemcinou sem si vzdycky vyslechl drei hundert nebo vier huundert PS a s očima v sloup sem popošel o pár metrů dál ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Vita ze Sudet: jsem chcíli přemýšlel, jaký psi myslíš
Tak to se to vyvíjí slibně
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Ukázalo se, že benzínová pumpa není plně dostačující a dlouho sme laborovali s vhodnym použitým prumerem váhy. Motor sme bohuzel nemeli (diky tomu ze byla nedele) moznost ladit primo na brzde, ale pouze s jejich diagnostickymi pristroji a jizdni zkouskou. Pri jedne z nich se na budiku objevila hodnota 1.1 baru (což při jízdě na úzké okrsce se zapojenýma pouze předníma brzdama byla holá sebevražda, ale ALEX je blázen). Po instalaci nové BOSCH pumpy budu ještě laborovat s váhama.... proto kdo má nějakou mrtvou vahu (pouze nátrubek- housing) 1.8T 225PS 2,75", nebo VR6 3" tojest prumery 70 , 76mm vnitrni! Sem s nima. O množství psů dnes nikdo nechtěl jen tak naplano diskutovat. Ale s danou slabou pumpou a "seriovou vahou vzduchu" při tlaku 1.1bar mohlo byt dnes nahnano stádo přibližně na 260- 270 PS. Ale bez dalšího laborovaní a ladění na brzdě jsou to pouhé spekulace a nepodložené desinformace. Nicméně pro mne celkem příjemné ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Vita ze Sudet: uz to vrci ako ma?
..... němci byli docela vytlemený
ale, že to je Skodovka poznali...![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Vita ze Sudet: no, kdyz tak koukam na vsechny ty turba a velikosti IC k nim, tak sem zvedavej, jestli ten muj ventilatorek bude vubec muj IC schopnej naplnit :) No nak to dopadne :) na volnobeh to zatim bezi dobre ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Max: -> Fifa:
Tam je srovnani kulicky a kluzáku. Ale nikdy jsem jeste nevidel K03 nebo K04 pro ktere by se prodavali montovali extra specialni kulky.... pro mě blbost![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Tam je srovnani kulicky a kluzáku. Ale nikdy jsem jeste nevidel K03 nebo K04 pro ktere by se prodavali montovali extra specialni kulky.... pro mě blbost
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
-> Fifa: dělá se to,ale co já vím resp. jsem se informaval na repas turba na tdi. Ale cenově je to 3/4 novýho (celá go) jelsit je to i vzhledem kvýkonu nevim...ale dělá se to no
-> Vita ze Sudet: Vsak i na strance na kterou jsi daval posledni odkaz mas porovnani turba s kluznymi a valivymi lozisky(ball bearings, sleeve bearings), takze se to dela![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
-> Vita ze Sudet: no mozna..ja jeste od neho skusim opytat web na tu firbu co mu to robila