Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T

komentáře | popis | fotky | Vita ze Sudet | 22.05.11 17:15 | 265x v oblíbených
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS

Hmotnost: 835kg



- Garrett GT2871r int.WG

- svody vlastní

- 3" 76mm výfuk

- 3" vstup do turba

- 2" sání před IC a 2,5" za IC

- Váha vzduchu VR6 76mm (3")

- Vstřiky 630cc

- IC 700x230x65mm



- APEXI AVCR EBC

-Actuator 1.5BAR EVOX

-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)



- převodovka VW 012... 5q

- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB

- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI





Power up..... 1.8T

- Garrett 2871r internal WG

- home made exhaust manifold

- 3" exhaust

- intake 3"

- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC

- MAF housing 3" VR6....

- Injectors 630cc Bosch green

- IC 700x230x65



- APEXI AVCR EBC

-Actuator 1.5BAR EVOX

-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)



1/4 402m ..... 12.4s







Prodám vstřiky

Bosch green tops 440cc/3bar



Cena vstřiků 4.000,–Kč













Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:

10:56:18
19.03.2008
Vita ze Sudet
-> Zazaa: Mě spíš serou kecy, že to nejde. Jak někdo řekne frázi nejde sem alergickej. Když to jde celému světu. Proč to nedokáží kapacity unás. Viz příklad "unitronic".... Se seriovou ECU jde opracovat jen se musí chtít. A ne jen propagovat své plně programovatelné ECU za desetitisíce 4
07:44:28
19.03.2008
Zazaa
-> Vita ze Sudet: jo ty jednotky ma drahe jak prase :(

ja chvili vahal nad necim podobnym, ale nez sem se rozhoupal a doresil poslani do CR tak byl konec aukce a od te doby nebylo nic za rozumne prachy , navic bych jeste musel kupovat jine vstriky a hlavne velke tela s klapkama a to je taky balik
07:16:38
19.03.2008
TUNER
-> Vita ze Sudet: To je jasný...proto to přece neděláš aby jsi tam měl ubohejch 220 PS )))
07:04:53
19.03.2008
Vita ze Sudet
-> Zazaa: Tak já už pomalu mužu vyject z garaze ale bez pomoci motoru. Včera mi rozsekal pan od pana Brazdila.... Když řekl že maximum z mé konstelace dostanou ale jen v pripade jejich plne programovatelne ECU a v cenně okol 100tis.Kč1 Jinak prý zmé ECU dostanou 220PS. 2 Tak to si mužou strčit... musim hledat dál8
19:58:16
18.03.2008
Zazaa
-> Vita ze Sudet: -> Max: vydrz Prtka vydrz :)

sem si rekl ze pockam s fotama az to pujde aspon vytlacit z dilny .... zatim mam prozkoumanejch par slepejch ulicek a ted pomalu realizuju variantu kterou proste zprovoznim :)
15:26:49
18.03.2008
Max
-> Zazaa: no mě to taky napadlo....že do origo gardesa tohle asi nepotřebuješ 3
13:37:39
18.03.2008
Vita ze Sudet
-> Zazaa: Ty mě radši ukaž co doma kuchtíš.... zdá se mi to nebo taky stavíš "middle-car"5
12:00:25
18.03.2008
Max
-> Zazaa: no řešil bych to podobně jak to maj oktávky...audiny.

Máš tam nebo tři lanka + mechanismus na převodovce,kterej pak už řadí. na konci bowdenu je zakončení se závitem a převlečná matice, aby se to dalo štelovat. A samozřejmě pružinky,který ti středěj "nulovou polohu.

Z mojí hlavy to neni,už je to vymyšlený a funguje to celkem dobře 1
11:52:56
18.03.2008
Zazaa
-> Max: nojo jenze to potrebujes tahat dopredu-dozadu a jeste natacet ... lanko tahne jednim smerem

takze je potreba bowden a v nem nejake tvrde tahlo za ktere se da "tahnout" i "tlacit"

nicmene kdyby se ti povedlo vymyslet neco jednoduse fungujiciho tak dej vedet at si usetrim praci :)
11:32:38
18.03.2008
Max
-> Zazaa: já bych to asi řešil lankama. Dle mě jednodušší řešení...
09:25:05
18.03.2008
Zdany
-> Vita ze Sudet: Jeeeeee, co ti to auto udelalo. :)))))))) takhle ho rozkkuchat. :))
10:46:42
17.03.2008
Zazaa
-> Luukkyy: taky sem zvedavej ... obecne sou 2 moznosti, bud prepakovat nejakejma tahlama s kloubem a nebo vzit razeni z nejakeho auta s motorem uprostred kde bejva spesl radici konzola spojena pomoci bowdenu s tahlama s prevodovkou
09:53:39
17.03.2008
Luukkyy
-> Vita ze Sudet: Moc pěkná práce, držím palec. Vždycky, když něco takového vidím, musím se zepatat, jak bude řešená šaltpáka. Nějak si to nedovedu představit .....
07:12:02
17.03.2008
Vita ze Sudet
-> Zazaa: Poloosy budou již tento týden, tak to bude dobře vidět. Mělo by to být OK. Jinak je nepatrně do kopce. Ale jinak to nejde4
18:14:00
16.03.2008
black_dragons
-> Vita ze Sudet:

skoda-virt.cz/cz/.../5647 4 tendle motor a tudle karu: skoda-virt.cz/cz/.../8319 8
17:42:33
16.03.2008
Zazaa
pekne ses do toho obul :)

zda se me to nebo je tan motor se spajzkou nasikmo jako sklonenej dozadu ? nebo jak to vychazi na poloosy aby nebyly moc vyklonene ?

me se prave nezadarilo takze sem musel nakonec zvolit uplne jine reseni
14:04:59
16.03.2008
Vita ze Sudet
-> black_dragons: Pro jaký motor tě to láká?4
13:49:43
16.03.2008
black_dragons
-> Vita ze Sudet: no ja mam jinak zalusk na todle www.turbobygarrett.com/tu rbobygarrett/.../GT2560R_4 66541_1.htm jeny bych to chtel hodit na nejaky mensi vyfukovy haustyng aby motor zabiral vic odpodu..
13:09:27
16.03.2008
black_dragons
-> Vita ze Sudet: doporucuji prikoupit nejake maga baleni spuntu do usi i kdyz to moc nepomuze urcite lepsi nez ohluchnout..1
10:53:26
16.03.2008
Vita ze Sudet
-> black_dragons: Takhle nejak by to melo znít s 3" odvodem i přivodem k turbu a ven 1 1



360 whp 1.8t




Audi A4 Elim. GT2871R Dyno




Leon Cupra R Sound mit GT2871R und 76mm ab Turbo
Extreme Tyres