skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
11:02:51
18.09.2007
18.09.2007
Zdenek z Lovo
-> TUNER 18.09.07 06:50:17: Luboši,myslim si že to asi namá význam ji zabrušovat protože tim spálením má tan zbytek materiálu jinou strukturu a za chvíli by mu to dělalo to samý.A i kdyby tak by se nepovedlo to zabrosit do presný roviny
10:21:07
18.09.2007
18.09.2007
Zdenek z Lovo
-> Vita ze Sudet 17.09.07 19:35:38: Hm pěkný problémy.Že je spálená jen ze strany setrváku,tak předpokládám že je to důvodem rozdílnosti materiálu přítlačáku a setrváku.A ta lamela je od Feroda?Jinak bych tam zavolal a optal se jestli to co se ti stalo je normální nebo ne.A jinýho tam dát:Každopádně bych tam normální z mototechný nedával,jelikož je to ze sračkoidní hmoty.Jedině od Sachsu,to je rozhodně kvalitnější.Myslim že problém bude v těch rozjezdech,když vezmu v potaz že váha je všechna vzadu a k tomu náhon nazadek a ještě docela malý průměr lamely,špatná kombinace.Buď budeš muset být opatrný při rozjezdech a nebo se stím smířit
06:50:17
18.09.2007
18.09.2007
TUNER
-> Vita ze Sudet: Hmmmm,tak aspoň už víš proč ti klouže.....Že ty jsi jí dával na prdel hned zčerstva...nev lamela by se měla trochu zaject....Tak bych možná zkusil seriovou,ta stojí pár korun a nebo si jí vyndáš z nějakýho vraku. Nebo bych tuhle malinko líznul a srazil z ní ten zapečenej povrch. Hele HSM mě docela taky lákal,jen tak se třeba přiject podívat a načerpat nějaký rady od zkušenějších... ;-)
22:44:43
17.09.2007
17.09.2007
havlik
-> Vita ze Sudet: že by motor za sedačkama a s převodovkou pak nebude problem
22:43:28
17.09.2007
17.09.2007
Vita ze Sudet
-> Milan 136: Jednoduše u té převodovky nelze otočit diferák a otáčet vzhůru nohama ji také nebudu.... zbývá ti nějaké řešení? Pohledej v minulosti kdysi dávno Bořivoj Kořínek něco takového nakousl
22:39:52
17.09.2007
17.09.2007
Vita ze Sudet
-> RomanT: Ano spojka jiná bude, jde jen o běšiny a maximálně zjistit při HSM top čas na 1/4míly ale stejnak mě to furt bude srát, neb třeba lubo nebo klásek problem nikdy nemeli se spojkou
21:46:28
17.09.2007
17.09.2007
Milan 136
-> Vita ze Sudet: Ahoj. Tu převodovku dáš obráceně jako david v6 nebo jak to máš vykoumaný?
20:18:42
17.09.2007
17.09.2007
BlackBull
NÁDHERNÝ STROJ
19:46:55
17.09.2007
17.09.2007
RomanT
beztak pak bude jina spojka, kdyz bude jina spajzka
19:46:26
17.09.2007
17.09.2007
RomanT
ztocit setrvak, dat z5 lamelu a srat na to - tu chvili to vydrzi
19:41:31
17.09.2007
17.09.2007
Vita ze Sudet
Ještě je tu možnost dát obyč lamelu (nebo dát zpátky keramiku?) a stočit na setrváku plochu pro usazení pritlacaku a zvysit tim tak pritlak na lamelu?! Tak ted babo raď
19:35:38
17.09.2007
17.09.2007
Vita ze Sudet
-> Zdenek z Lovo: Sem nasrán..... znechucen a rozzloben Dnes sem udělal rozborku a vyndal motor abych prokoukl spojku... Měl sem spadeno na setrvák a podezříval sem ho že má drážky na ploše u lamely a že taky hází, chudáček malej takhle ho podezřívám a on přitom nehází ( házivost 0,01) a drážky taky nikterak katastrofální. Přítlačák M200 z 1.9D co je fungl nágl podezřívat také nemohu, co mě však sere je lamela, která se zdá být jemně spálená na straně k setrváku... Její povrch je znatelně lesklejší a porovitější než-li ke straně na přitlacak. A z boku té keramické destičky je vidět jakoby duha což značí spálenost že?! A na druhé straně lamely k přitlacaku nic takoveho neni. Ve zkratce je lamela v piči a já newim co tam dám na běšiny
16:54:20
17.09.2007
17.09.2007
Zdenek z Lovo
-> Vita ze Sudet 17.09.07 15:02:32: Taky téměř za komínem.A já si myslel že jsem jediný blázen široko daleko a ono ouvej Že by Tuner nejel???To by byla škoda
15:02:32
17.09.2007
17.09.2007
Vita ze Sudet
15:00:46
17.09.2007
17.09.2007
Vita ze Sudet
-> TUNER: Klecaři co nejezděj znááme a ty nes_r a pojed
14:51:19
17.09.2007
17.09.2007
TUNER
-> gldkljsas: Jasně pohoda,to chápu....jsou tady třeba i auta,který se na srazu zavřou do klece....ty nejezdí vůbec....
14:50:12
17.09.2007
17.09.2007
Zdenek z Lovo
Tuner ty rejpale .I kdybych chtěl tak nemůžu jelikož ještě jsem si nevyzvedl značky a ani letos to neudělám.Protože na těch pár týdnů to nema cenu abych platil pojištění.Na jaře,proto podval,víšššš
14:44:54
17.09.2007
17.09.2007
TUNER
-> gldkljsas: Jééé,další co se bojí jezdit po ose......
14:43:11
17.09.2007
17.09.2007
Zdenek z Lovo
Vita ze Sudet 17.09.07 13:39:44 napsal: -> gldkljsas: Jako newim, prostě záleží co od toho čekáš. Je to v pátek kolem 17h takže to znamena od nas odject okolo 11h -12h. Jedu já na podvalu, DAVID V6 na podválu... tak neni problém se přidat. Jedeme vždy na pohodu. A alespoň by se ukázalo jak ti to teda jezdí mě dostaneš o tom neni sporu mám jen usmolenejch 150 šemíků tak porazíš MAXE a máš pohár za první místo mě stačí bedna .....ba ne musim poject maxe Ok.Taky bych jel s podvalem.Tak semnou když tak počítej.Kdyžtak mi to pak včas připomeň abych nedopadl jako teď s Doksy.Možná že i těch tvých 150 šemíku bude stačit,najednou křup v mojí převodovce a stojim.Jinak odkuď je David?
13:39:44
17.09.2007
17.09.2007
Vita ze Sudet
-> gldkljsas: Jako newim, prostě záleží co od toho čekáš. Je to v pátek kolem 17h takže to znamena od nas odject okolo 11h -12h. Jedu já na podvalu, DAVID V6 na podválu... tak neni problém se přidat. Jedeme vždy na pohodu. A alespoň by se ukázalo jak ti to teda jezdí mě dostaneš o tom neni sporu mám jen usmolenejch 150 šemíků tak porazíš MAXE a máš pohár za první místo mě stačí bedna .....ba ne musim poject maxe