skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Stavba motoru ....... 1.8Ts hranicí přes 300PS
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Hmotnost: 835kg
- Garrett GT2871r int.WG
- svody vlastní
- 3" 76mm výfuk
- 3" vstup do turba
- 2" sání před IC a 2,5" za IC
- Váha vzduchu VR6 76mm (3")
- Vstřiky 630cc
- IC 700x230x65mm
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New software DIGITUN.PL ......+ new vstřiky 630cc...... :-)
- převodovka VW 012... 5q
- poloosy výroba Strojírna Petr Bartoš MB
- spojka 228mm, lamela keramika, přítlak+ setr. TDI
Power up..... 1.8T
- Garrett 2871r internal WG
- home made exhaust manifold
- 3" exhaust
- intake 3"
- 2" pipe to IC and pipe 2,5" IC
- MAF housing 3" VR6....
- Injectors 630cc Bosch green
- IC 700x230x65
- APEXI AVCR EBC
-Actuator 1.5BAR EVOX
-New bt file DIGITUN.PL ..... new injectors 630cc ...... :-)
1/4 402m ..... 12.4s
Prodám vstřiky
Bosch green tops 440cc/3bar
Cena vstřiků 4.000,–Kč
Víťa/ŠKODA 130RS 1.8T - komentáře:
13:47:59
18.09.2007
18.09.2007
TUNER
-> Zdenek z Lovo: No za 4 roky mě stavěli jednou.....ťuk ťuk....takže takhle mi to vyhovuje..... a skóre mam 3:1 pro TUNERA
13:45:35
18.09.2007
18.09.2007
Zdenek z Lovo
TUNER 18.09.07 13:15:45 napsal: -> Zdenek z Lovo: Nj,ho pak uvidíme už jen zezadu.......Ale stejnak největší adrenalin je jezdit s tim po silnici......a čekat kde vyskočí.....)))))))To ti věřímJá si taky rád zajezdím po selnici,ale až budou značky a jinak hoblujou tě chlupatý,nebo to v tvém kraji máš v poho?
13:41:52
18.09.2007
18.09.2007
TUNER
-> deathcat: No zima je dlouhá a na výměnu agregátu nejvhodnější....tak šup šup a aspoň nějakýho dvoulitříka....
13:35:36
18.09.2007
18.09.2007
MATTESS
-> TUNER: souhlas
13:30:53
18.09.2007
18.09.2007
deathcat
-> TUNER: Copak já budu mít za jiný motor. Tohle se dá ukecat narozdíl od toho co tam máš ty . Pořád v ten příští rok doufám, ale nějak není čas
13:30:51
18.09.2007
18.09.2007
TUNER
-> MATTESS: Tak nedělal jsem to proto abych to vozil na vozejku.....
13:28:20
18.09.2007
18.09.2007
havlik
-> MATTESS:
13:27:56
18.09.2007
18.09.2007
MATTESS
-> deathcat: TUNER je odvážnej a na podvalu to není požitek. Občas se "schoval" za mě, ale je mu to prd platné, protože stejně přečuhuje do stran a je vidět
13:24:01
18.09.2007
18.09.2007
TUNER
-> deathcat: No tak doufam že se příští rok přidáš.....)))
13:22:43
18.09.2007
18.09.2007
deathcat
-> TUNER: To ti docela věřím a fandím ti, že jako jeden z mála s jiným motorem jezdíš po ose a né zrovna málo
13:15:45
18.09.2007
18.09.2007
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Nj,ho pak uvidíme už jen zezadu.......Ale stejnak největší adrenalin je jezdit s tim po silnici......a čekat kde vyskočí.....)))))))
12:58:17
18.09.2007
18.09.2007
Zdenek z Lovo
-> TUNER 18.09.07 12:52:52: Bude Víťa vysmátý jak lečo až to udělá
12:52:52
18.09.2007
18.09.2007
TUNER
-> Zdenek z Lovo: To ne,tyhle problémy určitě mít nebude,ale určitě budou jiný problémy.....Ale on je Vítik šikovnej chlapec a když bude mít přes zimu dostatek času,tak to určitě nějako zprovozní....
12:22:44
18.09.2007
18.09.2007
Zdenek z Lovo
-> havlik 18.09.07 12:04:30: Asi máš pravdu,chtěl jsem se přesvětšit ale v tom bordelu jí nemůžu najít.Myslim si že se to liší rozměry v tom tisícihranu(menší vzdálenost na jednu stranu a větší na druhou stranu)To by se muselo jedině přenýtovatDíky
12:04:30
18.09.2007
18.09.2007
havlik
-> Zdenek z Lovo: otočit se nedá ne ? teda seriová se nedá otočit nevim jak je to u tej keramickej
12:02:28
18.09.2007
18.09.2007
Zdenek z Lovo
-> Vita ze Sudet 18.09.07 11:21:51: Podle mého se tam sériovka moc neohřeje,tedy vůbec pár rozjezdu a je v p---í.Jak říka Luboš moc bych se už tím nezabíval a jen bych srovnal přítlačák jak říkáš a pokusil se oškrábat tu lamelu a otočil bych jí aby se hoblovala druhá strana.
11:59:58
18.09.2007
18.09.2007
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Vita ze Sudet: Myslím, že tak špatný Doksy nebyli, našlo se dost nádherných kousků. Třeba ten rapid na dělítkách, u toho jsem strávil půl hodiny a jen zíral... ale to Vy nemůžete pochopit, když nevíte co je to klec
11:58:21
18.09.2007
18.09.2007
Zdenek z Lovo
-> TUNER 18.09.07 11:05:39: To máš pravdu že na tu chvíli to nemá cenu se tím zabívat.Po víměně převodovky už takový problém nebude Víťa mít
11:21:51
18.09.2007
18.09.2007
Vita ze Sudet
No každopádně setrvak slajznu o neco na dosedačce k pritlacaku, lamel mam dost seriovejch to neni problem... otazka je jestli neni seriova lamela k-prdu Dneska to možná zkusim trochu něco udělat s tou keramikou, ale jakmile se udělá sklovina je to v pici
11:05:39
18.09.2007
18.09.2007
TUNER
-> Zdenek z Lovo: Myslim že zabroušení do roviny neni problém a trvanlivost taky ne.....když to má Víťa na poslední sraz v Běšinech a možná ještě pak něco a jde to ven....Takže na pár rozjezdů by to určitě stačilo......