skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tak nám povodně posunuly návštěvu lakovný na neurčito. Auto bylo pod vodou. Naštěstí kolega, u ketého je erko zaparkované, byl hodný a celé umyl od bláta a bordela. Vypustil olej z motoru a převodovky....
Komplet stropnice byla u čalouníka, který byl také zatopen a někdo jí vyhodil vč. drátu.
Budu muset nechat udělat znovu GO převodovky, GO motoru, kontrola přední nápravy a zadní nápravy vč brzd atd.
Doufám že se bordel nedostal do trubek od paliva a brzd. Ve vodní určitě bude. Všechny chladiče na zakázku upravované jsou poničené.
Dokonce čelní sklo udělalo papá. Prasklo
Plánované úpravy:
1) Podvozek:
Přední náprava: Emková s hřebenem - Pružiny 100, Třmeny v žluté barvě
Zadní náprava: Emková, Pružiny původní erko
Převodovka - 5kvalt se SP 4,22
Brzdy: Přední -4pístky s chlaďáky a zadek bubny (kotouče)
Posilovač ze škody felicie a brzdy zapojené do kříže-každé kolo zvlášť trubka.
Kola: Loukotě , Kopretiny nebo Jitrnice .......
Pneu............
2) Interiér:
Startování tlačítkem
Zadní sedadla pryč
3) Exteriér:
Lak ???
Blatníky Škoda 1150
Beskydy v barvě
Karoserie podle vzoru Škoda 1150
4) Chlazení:
CU trubky tažené pod vozidlem, náporový chladič Intercooler z fobie vč. Alu chladiče z Civica s el. ventilátorem.
5) Motor:
Zatím srdíčko z Mobagiho upravená Š120
Altík 70A z Felicie
Startér upraveny z Felicie - připraven
Příčný výfuk
Topení klasické s fava radiátorem
Komplet stropnice byla u čalouníka, který byl také zatopen a někdo jí vyhodil vč. drátu.
Budu muset nechat udělat znovu GO převodovky, GO motoru, kontrola přední nápravy a zadní nápravy vč brzd atd.
Doufám že se bordel nedostal do trubek od paliva a brzd. Ve vodní určitě bude. Všechny chladiče na zakázku upravované jsou poničené.
Dokonce čelní sklo udělalo papá. Prasklo
Plánované úpravy:
1) Podvozek:
Přední náprava: Emková s hřebenem - Pružiny 100, Třmeny v žluté barvě
Zadní náprava: Emková, Pružiny původní erko
Převodovka - 5kvalt se SP 4,22
Brzdy: Přední -4pístky s chlaďáky a zadek bubny (kotouče)
Posilovač ze škody felicie a brzdy zapojené do kříže-každé kolo zvlášť trubka.
Kola: Loukotě , Kopretiny nebo Jitrnice .......
Pneu............
2) Interiér:
Startování tlačítkem
Zadní sedadla pryč
3) Exteriér:
Lak ???
Blatníky Škoda 1150
Beskydy v barvě
Karoserie podle vzoru Škoda 1150
4) Chlazení:
CU trubky tažené pod vozidlem, náporový chladič Intercooler z fobie vč. Alu chladiče z Civica s el. ventilátorem.
5) Motor:
Zatím srdíčko z Mobagiho upravená Š120
Altík 70A z Felicie
Startér upraveny z Felicie - připraven
Příčný výfuk
Topení klasické s fava radiátorem
Ďáblík - komentáře:
-> Petkar: Jinak ještě jednou děkuji za kapotu. Poslouží asi na výrobu nové, popř nových z Fe nebo Al.
-> J.T. 23.03.19 16:09:16: Já mám držáky stejně (podobně) udělané a nakonec jsem musel zvedat předek aby sedačka byla šikmo... nebo máš uzpůsobené uchycení sedaček?
Nejakou dobu je uz mam doma. Nekde mam foto jak je testuje dcera.
-> J.T.: Budeš dávat anatomy? Origo držáky jsou dost šikmo.
Tak na kapote se nedelalo, ale uz mam drzak sedacek pro spolujezdce
-> Eidy: Jsem rad ze mam aspon nejakou a nestala moc
Zejtra na ni kouknem s kolegou

-> J.T.: Podle fotky trochu cedník. Hlavně jaký to bude v pertlu. 

-> radekp: jo, ale az na zadni kapotu
-> J.T.: to už pasuje o dost líp, že?
-> Eidy: Tak to potom je úprava na lamino kapotu, ať trochu licuje

-> J.T. 11.02.19 07:34:24: Tak takhle to nemám být. Dosedací rovina pro panty na kapotě je pro obě strany shodná tzn. že tahle panty jsou z nějakýho důvodu zkroucený.