→ radekp: Díky, určitě se stav. Třeba o víkendu teďka, jestli máš čas .
Jinak Honza mě taky pobavil .
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže něco o něm: dostal sem ho od mého táty, on s ním jezdil předtím a na tu dobu (1997-2005) to bylo slušně upravené auto-motor Favorit 136, 5ti stupňová převodovka, předek z 1000ovky, černošedá metalíza atd. Jenže provoz si vybral svoji daň, takže podvozek kompletně prožraný od rzi, karoserie to samé. No a tak se začlo opravovat-psal se rok 2007...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Podvozek
-kompletně vyvařený a nalakovaný do barev
přední náprava:
-emková
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (na max)
-držáky tlumičů vlastní výroby
-pružiny speedpro 220mm
-hřebenové řízení
-stabilizátor 20mm od Svozila, gumy Pemit
-náboje předělány na rozteč 4x98
-4-pístkové brzdiče, vrtané kotouče, destičky ATE
zadní náprava:
-emková
-bubnové brzdy-vše nové
-tlumiče Spax s nastavitelnou tuhostí (6 poloh od konce)
-pružiny zkráceny na délku 280mm
-podložky pod kolama 30mm
Motor
-Škoda Favorit 136, 5ti stupňová převodovka
-vyčištěný, přetěsněný a nalakovaný do barev
-karburátor SEDR
-příčný nerezový výfuk
-náporové chlazení
-otevřený vzduchový filtr
-startér Magneton
-nové hadice, cívka, relátko, svíčky, klíňák....
Kola a pneu
-Fondmetall styl ATS Cup, 7x15, ET 28, středy v černém matu, límce vyleštěné
-Nankang 185/45
Karoserie
-přední blatníky laminátové ze Škody 1000mb+nově udělané kulaté lemy
-přední kapota Škoda 1000mb, zavařená přední lišta
-přední čelo komplet vlastní výroby
-přední spoiler Škoda 130RS + udělány takové "kapky" na okrajích
-zadní blatníky taky kulaté lemy
-zadní čelo se světly z BMW E21
-zadní laminátová kapota Škoda 200RS
-laminátové nástavce prahů
-laminátové nástavce zadních blatníků
-zrcátka Beskyd Sport v barvě auta
-střešní okno
-stěrače upraveny a posunuty na spodní hranu okna kvůli dobrému výhledu z auta
-fólie na oknech v druhém nejsvětlejším odstínu a na předním oknu tmavý protisluneční pruh
-odstraněny nárazníky (vzadu je alespoň trubka za čelem chycená na příčku motoru)
-přední blinkry z bočních z feldy, ale za nima žárovky 21w v pouzdrech vlastní výroby
-boční blinkry octavia
-osvětlení zadní SPZ vlastní výroby z LED diod
Interiér
-komplet přečalouněný do kombinace černé a béžové se stříbrnými a červenými doplňky
-palubka, volant, spínací skříňka, řadící páka, ruční brzda a pás na dveřích a zadních tapecech v béžové kůži
-vrch a spodek palubky v černé kožence
-vše ostatní potáhnuto černou látkou podšitou 0,5mm molitanu
-místo zadních sedaček lavice s odpojovačem baterie a hasícím přístrojem
-skořepinové přední sedačky Lexani + 4 bodové pásy OMP
-plynový pedál a řadící páka upravena kvůli novým sedačkám (jsou níž a dál)
-volant a spínací skříňka jsou prací staršího bráchy, od nich se vlastně odvíjel celý design interiéru (velký dík Adámku)
-hliníková nába volantu 85mm
-koberečky na zakázku
-místo dveřních madel červené popruhy ala Porsche
-ipury na dveřích, zadních tapecech i palubce nastříkány nově černou barvou
-pedály vlastní výroby (asi ve čtrnácti letech)
-pozadí budíků vlastní výroby
-startování tlačítkem
-červené zpětné zrcátko
-přídavný přístroj se stopkama, voltmetrem a teploměrem
-odstraněno topení
-audio: není :-)
Hmotnost
-24.9.2012 - 870Kg - s povinnou výbavou a zhruba 10l benzínu. Bída, chce to odlehčit...
Škoda 110 R - komentáře:
20:05:44
09.07.2012
09.07.2012
castrol
-> m8rinek:
18:50:55
09.07.2012
09.07.2012
Tomaso435
-> m8rinek 09.07.12 18:37:12:
18:45:17
09.07.2012
09.07.2012
m8rinek
-> Aidamgonnahate: Netykám si s každym a dát do placu křestní jméno je poněkud zavádějící.
18:43:40
09.07.2012
09.07.2012
Aidamgonnahate
-> m8rinek: :D:D
Nedělej že ti to nedošlo..
Pro pořádek - TYM-MOTORSPORT.CZ
Nedělej že ti to nedošlo..
Pro pořádek - TYM-MOTORSPORT.CZ
18:37:12
09.07.2012
09.07.2012
m8rinek
-> Aidamgonnahate: kterej? www.google.cz/search?q=ho
nza&am...
16:47:38
09.07.2012
09.07.2012
Aidamgonnahate
Hliník dělá i Honza..
16:38:07
09.07.2012
09.07.2012
radekp
-> Zivosek: molčán měl kdysi v nabídce naohýbané trubky z hliníku...třeba by se nechal ukecat...
jinak teda interiér pěkný, musím to někdy omrknout!
jinak teda interiér pěkný, musím to někdy omrknout!
15:01:30
09.07.2012
09.07.2012
Zivosek
→ jarda.u1: Jak píše m8rinek, je to vedení vody k náporovému chlazení. Jsou ještě z doby, kdy auto měl a dělal táta. No a když se tam dávaly teď, tak jsem něco jako odlehčování apod. ještě nějak neznal . Ale určitě mám časem v plánu je vyměnit za něco lehčího..
22:53:07
08.07.2012
08.07.2012
jarda.u1
-> m8rinek: to me napadlo,ale asi bych tam nedaval takovy ingoty teda...
22:51:35
08.07.2012
08.07.2012
m8rinek
-> jarda.u1: že by to byl vodovod?
22:49:03
08.07.2012
08.07.2012
jarda.u1
-> Zivosek: k cemu mas prosimte proboha pod tim autem ty dva jekly?
Jinak z nouze se to da pritahnout i za stabik domu,ale je to spis opravdu z nouze a nevim zda by ti tam pri tahnuti nevadilo to lizatko?
Jinak z nouze se to da pritahnout i za stabik domu,ale je to spis opravdu z nouze a nevim zda by ti tam pri tahnuti nevadilo to lizatko?
20:11:03
07.07.2012
07.07.2012
castrol
-> Zivosek: interier je pekny
11:58:58
01.07.2012
01.07.2012
Zivosek
→ radekp: No tenhle týden jak budou svátky to chci dodělat, pak technická a jedeem
07:30:50
01.07.2012
01.07.2012
radekp
-> Zivosek: Jasně, zapoměl jsem...do první společné projížďky už ale moc nechybí, ne?
07:08:15
30.06.2012
30.06.2012
Zivosek
Tak asi nakonec zvítězí návrh Eidyho, díky.
Prostě vrtnu dírku, udělám držák s matkou a když se mi tam nebude tažné oko líbit na stálo, můžu ho vyšroubovat a udělat černou záslepku.
→ radekp: To asi ne Radku, jak tam mám ty 21w žárovky a ty kryty zezadu, tak by to bylo celkem složité, asi by bylo rychlejší oddělat spoiler.
Prostě vrtnu dírku, udělám držák s matkou a když se mi tam nebude tažné oko líbit na stálo, můžu ho vyšroubovat a udělat černou záslepku.
→ radekp: To asi ne Radku, jak tam mám ty 21w žárovky a ty kryty zezadu, tak by to bylo celkem složité, asi by bylo rychlejší oddělat spoiler.
20:23:54
29.06.2012
29.06.2012
radekp
-> Zivosek: co v nouzi vyhodit dolní blikač a oko protáhnout tudy?
23:44:11
28.06.2012
28.06.2012
Kurier Grobar
-> Zivosek: zo spúšťou tam kde je spodok, to jest 180 stupňov
23:27:07
28.06.2012
28.06.2012
Placko
ja som skôr za 1. variantu
22:38:26
28.06.2012
28.06.2012
Eidy
-> Zivosek: Místo držáku nárazníku bych přišrouboval plotnu s navařenou dlouhou maticí (vše schovat do podběhu) a v ose té matky do blatníku zepředu vrtnout díru a oko případně našroubovat. Pokud netáhneš, můžeš dát černou záslepku.