skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Toto vozidlo jsme měli nějakou dobu jako běžné vozidlo asi od roku 2002. V roce 2006 jsem se rozhodl k jeho přestavbě už chytalo rez a bylo potřeba vyvařit podlahu atd... a řekl jsem si když už tak už!!!
Škoda 110R Rok Výroby:1976
Karoserie:
-Přední maska upravena po vzoru RS.
-Nové přední blatníky, na pravém zavařeno výčko nádrže, tankování předěláno do kufru.
-Zadní blatníky upraveny, zavařené kapsy, nechány jen úzké průduchy, vyřezány lemy a
převařeny z předních starých blatníků.
-Do přední kapoty vyřezána díra a vevařena mřížka z autobusu karosa.
-Zadní kapota laminátová po vzoru RS výroba www.krajansky.wz.cz
-Přední lampy vw golf II čiré.
-Laminátový přední spoiler RS verze rally výroba www.krajansky.wz.cz
-Lak zlatá metalíza ze vzorkovníku toyota.
-Všechny sváry vycínovány.
Nápravy:
-Obě nápravy jsou emkové ze škody 125, použity průchozí rozšiřovací podložky o síle 20mm a
štefty o délce 90mm zakoupeno na www.speedpro.cz
-Hřebenové řízení.
Převodovka+Motor:
-Převodovka 5k. ze škody 125, upraven tunel.
-Na motoru se zatím pracuje, zakoupen motor Favorit 135 upraven na převodovku.
-Výměna diferenciálu ze škody 100.
-Náporový chladič škoda 125.
Kola:
-Loukotě 5,5palce nalakovány do bílého komaxitu.
-Obuty pneu NEXEN N2000 175/60 R13.
Interiér:
-Sportovní volant škoda z koženým opletem od P. Kosmáka tímto děkuji!!
-Sedačky CRX.
Na závěr: na voze se ještě pracuje a všechno dělám doma v garáži na koleně proto to trvá tak dlouho.
Škoda 110R Rok Výroby:1976
Karoserie:
-Přední maska upravena po vzoru RS.
-Nové přední blatníky, na pravém zavařeno výčko nádrže, tankování předěláno do kufru.
-Zadní blatníky upraveny, zavařené kapsy, nechány jen úzké průduchy, vyřezány lemy a
převařeny z předních starých blatníků.
-Do přední kapoty vyřezána díra a vevařena mřížka z autobusu karosa.
-Zadní kapota laminátová po vzoru RS výroba www.krajansky.wz.cz
-Přední lampy vw golf II čiré.
-Laminátový přední spoiler RS verze rally výroba www.krajansky.wz.cz
-Lak zlatá metalíza ze vzorkovníku toyota.
-Všechny sváry vycínovány.
Nápravy:
-Obě nápravy jsou emkové ze škody 125, použity průchozí rozšiřovací podložky o síle 20mm a
štefty o délce 90mm zakoupeno na www.speedpro.cz
-Hřebenové řízení.
Převodovka+Motor:
-Převodovka 5k. ze škody 125, upraven tunel.
-Na motoru se zatím pracuje, zakoupen motor Favorit 135 upraven na převodovku.
-Výměna diferenciálu ze škody 100.
-Náporový chladič škoda 125.
Kola:
-Loukotě 5,5palce nalakovány do bílého komaxitu.
-Obuty pneu NEXEN N2000 175/60 R13.
Interiér:
-Sportovní volant škoda z koženým opletem od P. Kosmáka tímto děkuji!!
-Sedačky CRX.
Na závěr: na voze se ještě pracuje a všechno dělám doma v garáži na koleně proto to trvá tak dlouho.
Jura / ŠKODA 110RS - komentáře:
16:15:56
01.06.2010
01.06.2010
Tommyk
krásný éro, krásná barva :)
16:15:17
01.06.2010
01.06.2010
Jarsva
-> SDHdef: Jojo, beru... Já bych to nechal origo
16:14:32
01.06.2010
01.06.2010
SDHdef
Taky to není 130RS jen něco z něj nechtěl jsem dělat další kopii RS!
16:14:30
01.06.2010
01.06.2010
Maxx
-> Jarsva: ty vůbec nevíš o čem mluvíš
16:14:04
01.06.2010
01.06.2010
havlik
-> Jarsva: tak ho přestan vysírat
16:12:25
01.06.2010
01.06.2010
Jarsva
-> havlik: Ježiš tak spoilery, nechal bych to prostě origo, no, je to můj názor
16:10:54
01.06.2010
01.06.2010
havlik
-> Jarsva: jaký nárazníky dyt auto žádný nemá
16:10:05
01.06.2010
01.06.2010
Jarsva
-> havlik: Díry do kapot, nárazníky...
16:08:42
01.06.2010
01.06.2010
havlik
-> Jarsva: nevidim žádné RS
16:07:39
01.06.2010
01.06.2010
Jarsva
Čekám na ukamenování
16:06:25
01.06.2010
01.06.2010
Jarsva
Dobře, možná že je teď hezčí, ale proč většina lidí, kterým se do rukou dostanou tato skvělá auta hned musí bastlit RS?