-> j_j:
ne černý nebyl alespoň u mého erka ale byl natřený šedou základní barvou. Ta se ale dost často u škodovek po čase oloupala
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje erko jménem Kristina je 33 let staré a prošlo kompletní renovací. Cílem bylo zachovat původní vzhled vozu zcela bez tuningu či dobových vylepšení typu 5tikvalt, vlečná náprava atd.
Byly však použity moderní technologie: auto je téměř celé pozinkované a přes 2 vrstvy vypáleného epoxidového laku je vytmeleno, přebroušeno, pak znovu epoxid a původní odstín petrklíčové žluti, avšak navíc krytý kvalitním bezbarvým lakem PLATINUM STANDOX
Spodek vozu je po opískován a přes 3 vrstvy epoxidového laku překryt 2 vrstvami pružného nástřiku na podvozky který používají soudobé automobilky ve výrobě. Ve stejném duchu jsou ošetřeny dutiny.
Díly podvozku jsou opískovány, pozinkovány a kryty speciální pružnou práškovou barvou, která neodprýskne od odlétajících kamenů tak jako "běžný" komaxit.
Prostě toto vše je kvůli mé fóbii ze rzi :-) abych si auta mohl užívat třeba i v zimě a neprorezlo. (ale stejně stojí v garáži a čeká na jaro :-))
Auto bylo rozebráno a renovováno do posledního šroubu (a to bez vyjímky) a zůstalo ve své původní podobě tak jak sjelo z výrobní linky.
Jediná modernizace je HIFI, které je skryto tak aby nerušilo veteránský vzhled vozu a ve světlech jsou 1x bixenony + 1x normální xenony abych trochu viděl na cestu... (škodovkáři ví jak svítí původní světla že?)
Výfuk není origo alle Ronelt
...a ještě vlastně pneu - dal jsem Barum Brilantis protože na původních gumách si auto rozbít v první zatáčce nehodlám...
Byly však použity moderní technologie: auto je téměř celé pozinkované a přes 2 vrstvy vypáleného epoxidového laku je vytmeleno, přebroušeno, pak znovu epoxid a původní odstín petrklíčové žluti, avšak navíc krytý kvalitním bezbarvým lakem PLATINUM STANDOX
Spodek vozu je po opískován a přes 3 vrstvy epoxidového laku překryt 2 vrstvami pružného nástřiku na podvozky který používají soudobé automobilky ve výrobě. Ve stejném duchu jsou ošetřeny dutiny.
Díly podvozku jsou opískovány, pozinkovány a kryty speciální pružnou práškovou barvou, která neodprýskne od odlétajících kamenů tak jako "běžný" komaxit.
Prostě toto vše je kvůli mé fóbii ze rzi :-) abych si auta mohl užívat třeba i v zimě a neprorezlo. (ale stejně stojí v garáži a čeká na jaro :-))
Auto bylo rozebráno a renovováno do posledního šroubu (a to bez vyjímky) a zůstalo ve své původní podobě tak jak sjelo z výrobní linky.
Jediná modernizace je HIFI, které je skryto tak aby nerušilo veteránský vzhled vozu a ve světlech jsou 1x bixenony + 1x normální xenony abych trochu viděl na cestu... (škodovkáři ví jak svítí původní světla že?)
Výfuk není origo alle Ronelt
...a ještě vlastně pneu - dal jsem Barum Brilantis protože na původních gumách si auto rozbít v první zatáčce nehodlám...
Kristina / Škoda 110R - komentáře:
nebyl prosím vršek chladiče černý? Ptám se, protože budu taky dělat GO motoru - ona by na tom asi blbě držela brava vid? musim zjistit nějakej fígl...
-> texmur: Koukám že mám inspiraci pro moje erko
Je to fakt nádhera.Nemá cenu říkat nic víc než co řekli ostatní.a mě osobně se to líbí víc jak třeba se sprintama.Do posledního detailu fakt luxus.Budu se muset snažit aby vypadalo alespoň podobně.Fakt gratuluju.

nádherné erko




Krásné eRko
Poslal bys mi prosím nějaké fotky na email Kolouch.Jirka@seznam.cz - chci si to dát jako wallpaper. Díky moc

Poslal bys mi prosím nějaké fotky na email Kolouch.Jirka@seznam.cz - chci si to dát jako wallpaper. Díky moc

-> texmur: nevím co napsat,vše již bylo řečeno
jde do oblíbených

jde do oblíbených

-> MATTESS: Ale jo rád přijedu :-)
-> texmur: Tome, nezlákáme Tě na nějaký sraz?

-> texmur: : to auto má jednu chybu....neni moje
ne vážně,je to super,gratulace k dokonalé práci,snad někdy uvidim v reálu




Jedným slovom... Nádhera. Gratulujem a prajem, nech sa autu i tebe darí 

-> Tuner#2: Do práce? Já myslel, že ty policajti mu uzavírají silnici, aby ho nějakej trouba nesestřelil - mě kdyby auto až takhle povedlo, asi bych se snažil si u Policie ČR zařídit uzavřenou trať před každou jízdou

-> texmur: Však jo, já nic neříkám 

-> texmur: Tak co pak je to ta libovka?
Když Erko je spotřebák...? 


no něčím jezdit musím ne?
A to Vám ještě Tomáš neřekl, že tohle je spotřebák na ježdění do práce (a že jsem ho už párkrát potkal) a že na srazy má ještě jednu libovku 

-> jarda.u1: To víš zlatý Plzeňský ručičky

-> Nwkt: tak o tom zadna 

-> jarda.u1: Jsme šikovný klucí 
