skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje erko jménem Kristina je 33 let staré a prošlo kompletní renovací. Cílem bylo zachovat původní vzhled vozu zcela bez tuningu či dobových vylepšení typu 5tikvalt, vlečná náprava atd.
Byly však použity moderní technologie: auto je téměř celé pozinkované a přes 2 vrstvy vypáleného epoxidového laku je vytmeleno, přebroušeno, pak znovu epoxid a původní odstín petrklíčové žluti, avšak navíc krytý kvalitním bezbarvým lakem PLATINUM STANDOX
Spodek vozu je po opískován a přes 3 vrstvy epoxidového laku překryt 2 vrstvami pružného nástřiku na podvozky který používají soudobé automobilky ve výrobě. Ve stejném duchu jsou ošetřeny dutiny.
Díly podvozku jsou opískovány, pozinkovány a kryty speciální pružnou práškovou barvou, která neodprýskne od odlétajících kamenů tak jako "běžný" komaxit.
Prostě toto vše je kvůli mé fóbii ze rzi :-) abych si auta mohl užívat třeba i v zimě a neprorezlo. (ale stejně stojí v garáži a čeká na jaro :-))
Auto bylo rozebráno a renovováno do posledního šroubu (a to bez vyjímky) a zůstalo ve své původní podobě tak jak sjelo z výrobní linky.
Jediná modernizace je HIFI, které je skryto tak aby nerušilo veteránský vzhled vozu a ve světlech jsou 1x bixenony + 1x normální xenony abych trochu viděl na cestu... (škodovkáři ví jak svítí původní světla že?)
Výfuk není origo alle Ronelt
...a ještě vlastně pneu - dal jsem Barum Brilantis protože na původních gumách si auto rozbít v první zatáčce nehodlám...
Byly však použity moderní technologie: auto je téměř celé pozinkované a přes 2 vrstvy vypáleného epoxidového laku je vytmeleno, přebroušeno, pak znovu epoxid a původní odstín petrklíčové žluti, avšak navíc krytý kvalitním bezbarvým lakem PLATINUM STANDOX
Spodek vozu je po opískován a přes 3 vrstvy epoxidového laku překryt 2 vrstvami pružného nástřiku na podvozky který používají soudobé automobilky ve výrobě. Ve stejném duchu jsou ošetřeny dutiny.
Díly podvozku jsou opískovány, pozinkovány a kryty speciální pružnou práškovou barvou, která neodprýskne od odlétajících kamenů tak jako "běžný" komaxit.
Prostě toto vše je kvůli mé fóbii ze rzi :-) abych si auta mohl užívat třeba i v zimě a neprorezlo. (ale stejně stojí v garáži a čeká na jaro :-))
Auto bylo rozebráno a renovováno do posledního šroubu (a to bez vyjímky) a zůstalo ve své původní podobě tak jak sjelo z výrobní linky.
Jediná modernizace je HIFI, které je skryto tak aby nerušilo veteránský vzhled vozu a ve světlech jsou 1x bixenony + 1x normální xenony abych trochu viděl na cestu... (škodovkáři ví jak svítí původní světla že?)
Výfuk není origo alle Ronelt
...a ještě vlastně pneu - dal jsem Barum Brilantis protože na původních gumách si auto rozbít v první zatáčce nehodlám...
Kristina / Škoda 110R - komentáře:
21:08:23
27.01.2010
27.01.2010
texmur
Tak ještě pár fotek jak jsem auto tepelně izoloval a vytlumil
21:03:10
27.01.2010
27.01.2010
Tomáš#K
-> texmur: Krása! Jedna z nejlépe udělaných Š 110 R co jsem kdy viděl. Renovace bez chyby. Dokonalé!
20:51:40
27.01.2010
27.01.2010
texmur
Tapec už bohužel měl díry po repro tak jsem udělal na míru ploché mřížky aby byly co nejméně vidět a zabudoval 3-pásmo v aktivu Mřížkám samozřejmě nechybí logo 110R :-)
20:49:04
27.01.2010
27.01.2010
Hurdis
Smekám, tleskám i jinak kladně hodnotím. Jako motivace pro následování Tvého cíle je to neocenitelné povzbuzení, o to víc mne bude mrzet, jestli mi dá letošní rok stop stav.
Podle fotky z diskuze už jsem si aspoň vzpoměl, odkud je mi to auto povědomé, kromě kalendáře.
Podle fotky z diskuze už jsem si aspoň vzpoměl, odkud je mi to auto povědomé, kromě kalendáře.
20:47:36
27.01.2010
27.01.2010
jarda.u1
-> texmur: nadherny auto,smekam klobouk
20:42:55
27.01.2010
27.01.2010
fana - zrušená registrace
kamaráde klobouk dolů tak to je r ko super paradní líbi a moc
20:41:28
27.01.2010
27.01.2010
Nwkt
-> texmur: Kde ti to pískovali?