skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Své vytoužené eRko jsem si koupil začátkem roku 2009 a mám v plánu udělat z té hromady šrotu zase kastli a dát ho tak nějak dohromady a pak už se budu jen vozit pro zlepšení nálady. Možná se pustím i do nějakých větších úprav a zkusíme nějaké to amatérské rally...uvidíme :o)
K eRku je ještě původní techničák, podle kterého zjišťuji, že jsem šestým (a pevně doufám, že i posledním) majitelem.
Auto má zajímavou historii - v minulosti bylo postaveno a používáno na okruhy a na vrchy, a díky tomu je dle mých představ ideálně upraveno.
Na eRku jsou Mkové vyztužené nápravy, nižší pružiny+tlumiče, komplet nově dělané brzdy, 5q převodovka, motor by měl být 130, ale to nevím. Na zadních blatnících jsou navařeny lemy z předních blatníků a celkově jsou všechny blatníky asi o 3cm rozšířené.Dají se zde ještě najít pozůstatky po rámu, který v autě byl.
Z původního interieru v autě zůstala pouze palubka a zadní sedačky, takže s interiérem bude hodně moc práce!
Do renovace se pustím nejspíš na jaře 2010 a doufám, že proběhne co nejlépe a nejrychleji, protože už se nemůžu dočkat až se poprvé svezu v opět krásném coupé, které vyjelo v listopadu roku 1977 s pořadovým číslem 43790 z automobilového závodu v Kvasinách=o)
K eRku je ještě původní techničák, podle kterého zjišťuji, že jsem šestým (a pevně doufám, že i posledním) majitelem.
Auto má zajímavou historii - v minulosti bylo postaveno a používáno na okruhy a na vrchy, a díky tomu je dle mých představ ideálně upraveno.
Na eRku jsou Mkové vyztužené nápravy, nižší pružiny+tlumiče, komplet nově dělané brzdy, 5q převodovka, motor by měl být 130, ale to nevím. Na zadních blatnících jsou navařeny lemy z předních blatníků a celkově jsou všechny blatníky asi o 3cm rozšířené.Dají se zde ještě najít pozůstatky po rámu, který v autě byl.
Z původního interieru v autě zůstala pouze palubka a zadní sedačky, takže s interiérem bude hodně moc práce!
Do renovace se pustím nejspíš na jaře 2010 a doufám, že proběhne co nejlépe a nejrychleji, protože už se nemůžu dočkat až se poprvé svezu v opět krásném coupé, které vyjelo v listopadu roku 1977 s pořadovým číslem 43790 z automobilového závodu v Kvasinách=o)
aLiMaN/Škoda 110R - komentáře:
21:36:21
21.12.2011
21.12.2011
MichalK
Skelet bude starší, nemá mřížky na "c" sloupcích, rok 70 - 73.
11:09:51
17.10.2010
17.10.2010
aLiMaN
Tak letos z toho nic nebylo a eRko dál hnije...moc práce a málo času. Aspoň že má suchou garáž. Tak snad příští rok
19:29:30
30.10.2009
30.10.2009
aLiMaN
Matt-110Rten druhej 27.10.09 21:22:08 napsal: Ty krááávo ta střecha , no bude to fuška ale těším se na výsledek a držím palce
Musím se už jen smát. Každej, kdo to auto viděl poprvé zareagoval úplně stejně, jako ty: Ty krááááááááávo, co to je za střechu?? Je to pravda, no... ta střecha má dost
Musím se už jen smát. Každej, kdo to auto viděl poprvé zareagoval úplně stejně, jako ty: Ty krááááááááávo, co to je za střechu?? Je to pravda, no... ta střecha má dost
21:22:08
27.10.2009
27.10.2009
Matt-110Rten druhej
Ty krááávo ta střecha , no bude to fuška ale těším se na výsledek a držím palce
22:40:21
14.10.2009
14.10.2009
marty110r
Ahoj,
Popřemýšlej prosím nad účastí v projektu Foto-katalog š110r na webu www.skoda110r.com
Když se všecko podaří jak je plánováno, vyjde katalog příští rok knižně k 40.tému výročí zahájení sériové výroby eRek.
Aktuálně je registrováno 161 eRek (včetně různých přestaveb na RS a kříženců 110r/1000MB ) z 10ti zemí světa.
Dalších cca 50 je ve zpracování. Včetně exotických zemí jako Austrálie, Nový Zéland, Malta, Španělsko ....
Dalších 100 mám slíbených od majitelů co to nechávají na poslední chvíli.
Nikdo mimo majitelů jejich miláčky nekomentuje – není cílem katalogu hodnotit a nebo kritizovat,
ale zachytit současný stav populace š110r, bez ohledu na technický stav i stupeň úprav.
Protože se čas krátí - uzávěrka do tištěné verze Foto-katalogu š110r je do konce roku - prosím o využití posledních slunečných dní k fotografování.
Bylo by škoda propásnout tuhle jedinečnou šanci zapsat svoje stroje do historie :-)
Veškeré podrobnosti jsou na webu, nebo klidně napiš mě na eamail.
Ahoj Martin
Popřemýšlej prosím nad účastí v projektu Foto-katalog š110r na webu www.skoda110r.com
Když se všecko podaří jak je plánováno, vyjde katalog příští rok knižně k 40.tému výročí zahájení sériové výroby eRek.
Aktuálně je registrováno 161 eRek (včetně různých přestaveb na RS a kříženců 110r/1000MB ) z 10ti zemí světa.
Dalších cca 50 je ve zpracování. Včetně exotických zemí jako Austrálie, Nový Zéland, Malta, Španělsko ....
Dalších 100 mám slíbených od majitelů co to nechávají na poslední chvíli.
Nikdo mimo majitelů jejich miláčky nekomentuje – není cílem katalogu hodnotit a nebo kritizovat,
ale zachytit současný stav populace š110r, bez ohledu na technický stav i stupeň úprav.
Protože se čas krátí - uzávěrka do tištěné verze Foto-katalogu š110r je do konce roku - prosím o využití posledních slunečných dní k fotografování.
Bylo by škoda propásnout tuhle jedinečnou šanci zapsat svoje stroje do historie :-)
Veškeré podrobnosti jsou na webu, nebo klidně napiš mě na eamail.
Ahoj Martin
21:38:14
07.10.2009
07.10.2009
aLiMaN
Tomo 06.10.09 15:38:19 napsal: → aLiMaN: na 15 000 je to dost hnusny stav by som povedal … ale ako pises a pisu ostatny … erko je vynimocne auto … tak sa ho drz a nech vypada coraz lepsie
ku tej historii … kedy presne jazdilo vrchy ??? v akych rokoch …
Kdy to jezdilo vrchy sám nevím, ale moc by mě to zajímalo. Třeba by někdo, kdo se o to zajímá našel i fotky...
ku tej historii … kedy presne jazdilo vrchy ??? v akych rokoch …
Kdy to jezdilo vrchy sám nevím, ale moc by mě to zajímalo. Třeba by někdo, kdo se o to zajímá našel i fotky...
21:29:38
07.10.2009
07.10.2009
aLiMaN
jerrom 07.10.09 09:27:34 napsal: → Falcon: spíš mu řekni, co se nebude muset měnit, jestli tam něco takovýho je
Neboj se, že bych nevěděl, co všechno budu měnit
Neboj se, že bych nevěděl, co všechno budu měnit
09:27:34
07.10.2009
07.10.2009
jerrom
-> Falcon: spíš mu řekni, co se nebude muset měnit, jestli tam něco takovýho je
00:15:18
07.10.2009
07.10.2009
Falcon
Bude to chtít (na první pohled) vyměnit: střechu - torpédo - podběhy - zadní haupnu - prahy.
16:29:49
06.10.2009
06.10.2009
suri
-> Tomo: ak chces napis na icq
16:28:42
06.10.2009
06.10.2009
Tomo - zrušená registrace
-> suri: nehajme to tak a nezasrierajme mu to tu ... ked tak ICQ
16:26:35
06.10.2009
06.10.2009
suri
-> Tomo: načo by som to kupoval? inak dnes by som ho zobral vtedy sa nedalo a išlo do šrotu ostal len výfuk
16:22:19
06.10.2009
06.10.2009
Tomo - zrušená registrace
-> suri: myslim erko ako celok ... nie aku ma historiu ... bolo ich kolko ? okolo 54 000 ks tusim ... tak si mal kupit no :) a potom predat ...
16:06:02
06.10.2009
06.10.2009
suri
-> Tomo: podla mna az tak vynimocne nie je , mohol som mat s kasnou a poloramom s napravami v super stave bez prevodovy motora a inteireru za 10 000 sk , bola to pekna škoda 110R A2 čo jazdila vrchy
15:38:19
06.10.2009
06.10.2009
Tomo - zrušená registrace
-> aLiMaN: na 15 000 je to dost hnusny stav by som povedal ... ale ako pises a pisu ostatny ... erko je vynimocne auto ... tak sa ho drz a nech vypada coraz lepsie
ku tej historii ... kedy presne jazdilo vrchy ??? v akych rokoch ...
ku tej historii ... kedy presne jazdilo vrchy ??? v akych rokoch ...
15:27:08
06.10.2009
06.10.2009
Quest
tohle potkat na silnici tak to strhnu do struhy
12:41:21
06.10.2009
06.10.2009
iDawe
hodne stesti teda..
22:02:31
05.10.2009
05.10.2009
skodovak
-> aLiMaN: Souhlas držím palce při renovaci,taky mám a v daleko horším stavu,nikdy bych ho nevyhodil ani nedal z ruky,nepouštěj se svého názoru a vize byla by to veliká škoda 110R je vyjmečné auto
21:37:30
05.10.2009
05.10.2009
aLiMaN
Njn. Vypadá blbě, ale já věřím v to, že ho zase dostanu do parády. Přece ho nemůžu vyhodit...je to snad 110R, ne?
21:06:23
05.10.2009
05.10.2009
Pavel P..
chudák erko...