skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Své vytoužené eRko jsem si koupil začátkem roku 2009 a mám v plánu udělat z té hromady šrotu zase kastli a dát ho tak nějak dohromady a pak už se budu jen vozit pro zlepšení nálady. Možná se pustím i do nějakých větších úprav a zkusíme nějaké to amatérské rally...uvidíme :o)
K eRku je ještě původní techničák, podle kterého zjišťuji, že jsem šestým (a pevně doufám, že i posledním) majitelem.
Auto má zajímavou historii - v minulosti bylo postaveno a používáno na okruhy a na vrchy, a díky tomu je dle mých představ ideálně upraveno.
Na eRku jsou Mkové vyztužené nápravy, nižší pružiny+tlumiče, komplet nově dělané brzdy, 5q převodovka, motor by měl být 130, ale to nevím. Na zadních blatnících jsou navařeny lemy z předních blatníků a celkově jsou všechny blatníky asi o 3cm rozšířené.Dají se zde ještě najít pozůstatky po rámu, který v autě byl.
Z původního interieru v autě zůstala pouze palubka a zadní sedačky, takže s interiérem bude hodně moc práce!
Do renovace se pustím nejspíš na jaře 2010 a doufám, že proběhne co nejlépe a nejrychleji, protože už se nemůžu dočkat až se poprvé svezu v opět krásném coupé, které vyjelo v listopadu roku 1977 s pořadovým číslem 43790 z automobilového závodu v Kvasinách=o)
K eRku je ještě původní techničák, podle kterého zjišťuji, že jsem šestým (a pevně doufám, že i posledním) majitelem.
Auto má zajímavou historii - v minulosti bylo postaveno a používáno na okruhy a na vrchy, a díky tomu je dle mých představ ideálně upraveno.
Na eRku jsou Mkové vyztužené nápravy, nižší pružiny+tlumiče, komplet nově dělané brzdy, 5q převodovka, motor by měl být 130, ale to nevím. Na zadních blatnících jsou navařeny lemy z předních blatníků a celkově jsou všechny blatníky asi o 3cm rozšířené.Dají se zde ještě najít pozůstatky po rámu, který v autě byl.
Z původního interieru v autě zůstala pouze palubka a zadní sedačky, takže s interiérem bude hodně moc práce!
Do renovace se pustím nejspíš na jaře 2010 a doufám, že proběhne co nejlépe a nejrychleji, protože už se nemůžu dočkat až se poprvé svezu v opět krásném coupé, které vyjelo v listopadu roku 1977 s pořadovým číslem 43790 z automobilového závodu v Kvasinách=o)
aLiMaN/Škoda 110R - komentáře:
20:55:14
05.10.2009
05.10.2009
Borin - Král tuzerů
TAková decent RAT humuskára