Ahoj,
Popřemýšlej prosím nad účastí v projektu Foto-katalog š110r na webu www.skoda110r.com
Když se všecko podaří jak je plánováno, vyjde katalog příští rok knižně k 40.tému výročí zahájení
sériové výroby eRek.
Aktuálně je registrováno 161 eRek (včetně různých přestaveb na RS a kříženců 110r/1000MB ) z 10ti zemí
světa.
Dalších cca 50 je ve zpracování. Včetně exotických zemí jako Austrálie, Nový Zéland, Malta, Španělsko
....
Dalších 100 mám slíbených od majitelů co to nechávají na poslední chvíli.
Nikdo mimo majitelů jejich miláčky nekomentuje – není cílem katalogu hodnotit a nebo kritizovat,
ale zachytit současný stav populace š110r, bez ohledu na technický stav i stupeň úprav.
Protože se čas krátí - uzávěrka do tištěné verze Foto-katalogu š110r je do konce roku - prosím o
využití posledních slunečných dní k fotografování.
Bylo by škoda propásnout tuhle jedinečnou šanci zapsat svoje stroje do historie :-)
Veškeré podrobnosti jsou na webu, nebo klidně napiš mě na eamail.
Ahoj Martin
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Zakoupeno 3.12. 2006 od té doby stálo na zahradě a čekalo až se vykutí větší garáž. Což se povedlo skvěle, mam parkování na čtyři auta.
Duben 2009, stěhování do garáže, demontáž světel, nárazníků, dveří, přední, zadní kapota, přední čelo, přední blatníky. Sundaná přední náprava, volant, pedály.
4.5. 2009 Dovezena přední náprava typ M, zadní úhlová náprava, převodovka 5-ti kvalt, a nějaké díly na repas (gumy,podložky, matice). Momentálně mám k dispozici jednu nápravu z prního erka, která má úzké ramena, původně z eRka, ale nápravnici s hřebenovým řízením, nové svislé čepy a kotouče a komplet eMko. Udělám ze dvou jednu ;).
10.5. 2009 Náprava nevypadala tak zle, ale většina dílů je na šrot. Nechávám jen hřeben s tyčemi do kulových čepů, dolní ramena, a jedno horní. Podařilo se mi ještě sehnat jedno horní uplně nové. Ještě projedu všechny šopy v okolí a poptám se.
19.5. 2009 Díly se daji sehnat, ale fakt žádná sranda. Ramena skoro vůbec, možná jedno dolní, musím zavolat. Mám nové gufera do zadních šavlí, budou se hodit na repasi uhlovky. Taky kulové čepy na přední nápravu jsem sehnal nové, ale to je dost univerzální díl. Mám objednaný posilovač brzd z eMka, a nový hlavní brzdový válec, průměr 19. Potrubí na brzdy je pohoda, kousek je firma, co to udělá na míru a zatumuje ;). Nejprve je v plánu repase náprav, aby se dala očesaná kasle postavit na kola, a odvézt na vyvářku. Ta je plánovaná na zimu, takže mám co dělat.
31.5. 2009 Obě přední nápravy jsem rozebral, probíhá čištění, opravy zkorodovaných částí na jednotlivých ramenech. Něco se musí posvařovat, pak pořádně odrezit a ošetřit proti další korozi, v plánu oprava svislých čepů, jen nevím jestli seženu nové pouzdra a gumy. Doufám,že ta skládačka vyjde, až budu mít nachystané všechny díly na jednu kompletní nápravu udělám foto ;).
9.6. 2009 Takže pořád zápasím s nápravami, momentálně se dělá kontrola a oprava svislých čepů. Je poměrně obtížné vylisovat čep,který jde skrz horní rameno a gumový silemblok svisláku. Musel jsem čep na obou stranách uřezat. Přemýšlím, že koupím nové svislé čepy, ale ty co jsem měl na prvním erku jsou nové a v perfektním stavu,jen nejde vyndat ten čep. Zkusím ještě lis,doufám že se pouzdro nepoškodí. Jinak probíhá neustále čištění dílu, a chystají se na svařování. Mám už nachystanou nápravnici, tam se musí obvařit a opravit uchycení dorazů. A pak se vrhnu na opravu hřebenového řízení.
15.6. 2009 Obě nápravy jsou rozhozenépo celé garáži :D. Nové svisláky nejsou k mání, ale podařilo se mi sehnat silembloky, takže dva ucházejicí nechám přelisovat a dva čepy jsou na šrot :(. Všechny objímky, a matice, podložky, úchyty na ramena, jsou naložené v lázni, pak se bude kartáčovat a odrezovat a kartáčovat a odrezovat ;). Tyče do dolních ramen jsem nechal projít touto procedurou, a vypadají "celkem" obstojně. Takže to čeká i ostatní části,nejhorší je zbavit se dokonale starého nátěru a pošetřit stroje. Jako dobré řešení vypadá naložit ty mastné, zalepené, zkorodované díly se zbytkem nátěru do Arvy, a pak teprve mechanicky čistit. To ale nelze aplikovat u větších dílu, ale ty se zase dají dobře brousit.
24.6. 2009 Blíží se prázdniny,čas hojnosti času. :D Včera jsem dovezl opravené díly, přebrousil sváry a příští dny se bude odstraňovat rez a upravovat povrch před nátěrem. Myslím,že díly jsou poměrně zachovalé, svařovalo se minimum a hlavně se musí pečlivě udělat ochrana proti korozi. Podle zůstatku na účtě se budou objednávat pružiny a jestli to vyjde tak i svislé čepy. Nakonec bude jistější vyměnit svislé čepy za nové. Ty starší si nechám asi jako náhradní. Jsou tam známky koroze.
30.6. 2009 Objednávalo se, svařovalo brousilo, tryskalo, díly jsou nachystané na nátěr. Přišly péra od Kalmára, čeká se na čepy a pak se to bude dávat do kupy.
22.7. 2009 Díly přední nápravy mám zkompletované, očištěné, natřené základem (litina), suříkem (nápravnice a ramena a malé úchyty a podložky ). Tento týden se bude lakovat a pak montovat dohromady. Dorazily svislé čepy (sada) tak to musím ještě vyvložkovat. Dále se pokračovalo na kastli, je zbavená skel, rámků, lišty na okapničce, zadní blatníky jsou pryč ( mimochodem je to hrůza :/ ), sedadla (podlaha jako ementál) a prahy zvenku na místech kde byly blatníky nejsou :(. Chystám se vyndat palubovku, topení a nádrž a v poslední řadě převodovku a zadní nápravu. Nechám jen motor jako záchytný bod, aby se dalo zapracovat na zadní nápravě. Taky se finišuje na garáži, nahozená fasáda, sundaná stará dlažba a beton ze střechy. Ještě jedna vrstva IPY a pak dlažba.
Srpen 2009 Celá přední náprava hotová a dočasně namontovaná. Auto je otočené a nachystané pro práci na zadní nápravě. Nejprve se budou podobně jako u přední nejprve opravovat a shromažďovat potřebné díly, a poté se vrhnu pod auto do jámy a budu kutit nad transplantací úhlové nápravy. Nádrž jsem očistil, přelakoval. Je v jednom místě kapku promáčklá, ale myslím, že nepoteče, uvidím až ji propláchnu před montáží. Spodní plechový kryt pod nádrž je v dezolátním stavu. Jestli to někdo čtete a víte o někom kdo má a chce prodat, tak odkaz pls ;).
1.9. 2009 Vytáhl jsem ze skladu vlečku! Zatím ji rozebírám, a bude se opravovat. Chce to trpělivost a sílu ;). Zatím mám jen sundané bubny a všechny šrouby jsem nastříkal rozpouštědlem na rez. Povolit hlavní matku na bubnu byla celkem fuška, matka 36-ka, a tři chlapi s ní nehli, nakonec jsem použil dvě páky proti sobě. Teď jen co shánět, nové bubny nebo rovnou kotouče? To je otázka....
22.10. 2009 Vlečka je rozebraná,nechávám jen poloosy a převodovku. Ti, co tvrdíte že vlečka je nanic, máte pravdu. Musel jsem změnit názor a rozhodl jsem se pro to nejlepší řešení a to je replika RS nápravy od Petra Molčana. Dík všem za rady a názory. Ale musel jsem se sám přesvěčit. Dik. ;)
13.11. 2009 V předchozích dnech došlo ke kompletní demontáži. Ven šla převodovka, motor, zadní i dočasně namontovaná přední náprava, palubovka a rozvody elektřiny. Zapomněl jsem akorát na motorek stěračů, takže to není do šroubku :D. Skelet je otočený nabok, probíhá čištění a mapování poškození korozí. Předchozí majitel opravoval pomocí nýtů, plíšků různé síly i materiálů, v kombinaci s montážné pěnou :(. Práce jsou momentálně ve skluzu. Není čas a přecházím chřipku :((.
Prosinec 2009 Odstrojený skelet odvezen na dílnu, probíhá oprava zkorodovaných částí, zástavba zadní nápravy, výztuh a úprava kokpitu.
Jaro/Léto 2010 :D S mnoha průtahy zaviněnými mou osobou se dostávám do fáze "natři skelet a slícuj karoserii" :D. Auto dostalo nové prahy, podlahu, rozšířené zadní podběhy, příčku mezi zadní tlumiče a další výztuhy v motorové části. Uchycení sedadel z jeklu, rovněž se zpevňovací funkci v kabiny a podlahy. Zavařily se díry, které vznikly nepříliš precizním rozšířením středového panelu pro 5-tikvalt předchozím majitelem. Zkorodované části vyřezány,dopasovány a svařeny. Vybouraná příčka před motorem a krabice na akumulátor. Upraveno a přidáno uchycení ramen nové zadní nápravy. Zavařená díra ve střeše po profi anténě :D, odřízlé a zavařené okapničky. Ještě nacházím další zkorodovaná místa, takže se bude dále svařovat, až toho bude více najednou.
Podzim/zima 2010 :O Teďka jsem se dostal akorát k tomu,abych zhodnotil, že jsem na autě neudělal nic moc zásadního. Erko má nové prahy,podlahu, podběhy upraveny na širší blatníky. Celé břicho bylo důkladně ošetřeno několika nátěry. Poslední nátěr tvoří Tlumex plast ve třech vrstvách. Stavba vázne kvůli několika zásadním problémům. Změna práce, přestavba bytu a konstrukce venkovního zastřešeného stání, které muselo být dokončeno před prvním sněhem. Všechno se stihlo, foto přidám do galerie "Garage". Nové fotky s postupem přidám, až se bude auto stavět na kola.
Duben 2009, stěhování do garáže, demontáž světel, nárazníků, dveří, přední, zadní kapota, přední čelo, přední blatníky. Sundaná přední náprava, volant, pedály.
4.5. 2009 Dovezena přední náprava typ M, zadní úhlová náprava, převodovka 5-ti kvalt, a nějaké díly na repas (gumy,podložky, matice). Momentálně mám k dispozici jednu nápravu z prního erka, která má úzké ramena, původně z eRka, ale nápravnici s hřebenovým řízením, nové svislé čepy a kotouče a komplet eMko. Udělám ze dvou jednu ;).
10.5. 2009 Náprava nevypadala tak zle, ale většina dílů je na šrot. Nechávám jen hřeben s tyčemi do kulových čepů, dolní ramena, a jedno horní. Podařilo se mi ještě sehnat jedno horní uplně nové. Ještě projedu všechny šopy v okolí a poptám se.
19.5. 2009 Díly se daji sehnat, ale fakt žádná sranda. Ramena skoro vůbec, možná jedno dolní, musím zavolat. Mám nové gufera do zadních šavlí, budou se hodit na repasi uhlovky. Taky kulové čepy na přední nápravu jsem sehnal nové, ale to je dost univerzální díl. Mám objednaný posilovač brzd z eMka, a nový hlavní brzdový válec, průměr 19. Potrubí na brzdy je pohoda, kousek je firma, co to udělá na míru a zatumuje ;). Nejprve je v plánu repase náprav, aby se dala očesaná kasle postavit na kola, a odvézt na vyvářku. Ta je plánovaná na zimu, takže mám co dělat.
31.5. 2009 Obě přední nápravy jsem rozebral, probíhá čištění, opravy zkorodovaných částí na jednotlivých ramenech. Něco se musí posvařovat, pak pořádně odrezit a ošetřit proti další korozi, v plánu oprava svislých čepů, jen nevím jestli seženu nové pouzdra a gumy. Doufám,že ta skládačka vyjde, až budu mít nachystané všechny díly na jednu kompletní nápravu udělám foto ;).
9.6. 2009 Takže pořád zápasím s nápravami, momentálně se dělá kontrola a oprava svislých čepů. Je poměrně obtížné vylisovat čep,který jde skrz horní rameno a gumový silemblok svisláku. Musel jsem čep na obou stranách uřezat. Přemýšlím, že koupím nové svislé čepy, ale ty co jsem měl na prvním erku jsou nové a v perfektním stavu,jen nejde vyndat ten čep. Zkusím ještě lis,doufám že se pouzdro nepoškodí. Jinak probíhá neustále čištění dílu, a chystají se na svařování. Mám už nachystanou nápravnici, tam se musí obvařit a opravit uchycení dorazů. A pak se vrhnu na opravu hřebenového řízení.
15.6. 2009 Obě nápravy jsou rozhozenépo celé garáži :D. Nové svisláky nejsou k mání, ale podařilo se mi sehnat silembloky, takže dva ucházejicí nechám přelisovat a dva čepy jsou na šrot :(. Všechny objímky, a matice, podložky, úchyty na ramena, jsou naložené v lázni, pak se bude kartáčovat a odrezovat a kartáčovat a odrezovat ;). Tyče do dolních ramen jsem nechal projít touto procedurou, a vypadají "celkem" obstojně. Takže to čeká i ostatní části,nejhorší je zbavit se dokonale starého nátěru a pošetřit stroje. Jako dobré řešení vypadá naložit ty mastné, zalepené, zkorodované díly se zbytkem nátěru do Arvy, a pak teprve mechanicky čistit. To ale nelze aplikovat u větších dílu, ale ty se zase dají dobře brousit.
24.6. 2009 Blíží se prázdniny,čas hojnosti času. :D Včera jsem dovezl opravené díly, přebrousil sváry a příští dny se bude odstraňovat rez a upravovat povrch před nátěrem. Myslím,že díly jsou poměrně zachovalé, svařovalo se minimum a hlavně se musí pečlivě udělat ochrana proti korozi. Podle zůstatku na účtě se budou objednávat pružiny a jestli to vyjde tak i svislé čepy. Nakonec bude jistější vyměnit svislé čepy za nové. Ty starší si nechám asi jako náhradní. Jsou tam známky koroze.
30.6. 2009 Objednávalo se, svařovalo brousilo, tryskalo, díly jsou nachystané na nátěr. Přišly péra od Kalmára, čeká se na čepy a pak se to bude dávat do kupy.
22.7. 2009 Díly přední nápravy mám zkompletované, očištěné, natřené základem (litina), suříkem (nápravnice a ramena a malé úchyty a podložky ). Tento týden se bude lakovat a pak montovat dohromady. Dorazily svislé čepy (sada) tak to musím ještě vyvložkovat. Dále se pokračovalo na kastli, je zbavená skel, rámků, lišty na okapničce, zadní blatníky jsou pryč ( mimochodem je to hrůza :/ ), sedadla (podlaha jako ementál) a prahy zvenku na místech kde byly blatníky nejsou :(. Chystám se vyndat palubovku, topení a nádrž a v poslední řadě převodovku a zadní nápravu. Nechám jen motor jako záchytný bod, aby se dalo zapracovat na zadní nápravě. Taky se finišuje na garáži, nahozená fasáda, sundaná stará dlažba a beton ze střechy. Ještě jedna vrstva IPY a pak dlažba.
Srpen 2009 Celá přední náprava hotová a dočasně namontovaná. Auto je otočené a nachystané pro práci na zadní nápravě. Nejprve se budou podobně jako u přední nejprve opravovat a shromažďovat potřebné díly, a poté se vrhnu pod auto do jámy a budu kutit nad transplantací úhlové nápravy. Nádrž jsem očistil, přelakoval. Je v jednom místě kapku promáčklá, ale myslím, že nepoteče, uvidím až ji propláchnu před montáží. Spodní plechový kryt pod nádrž je v dezolátním stavu. Jestli to někdo čtete a víte o někom kdo má a chce prodat, tak odkaz pls ;).
1.9. 2009 Vytáhl jsem ze skladu vlečku! Zatím ji rozebírám, a bude se opravovat. Chce to trpělivost a sílu ;). Zatím mám jen sundané bubny a všechny šrouby jsem nastříkal rozpouštědlem na rez. Povolit hlavní matku na bubnu byla celkem fuška, matka 36-ka, a tři chlapi s ní nehli, nakonec jsem použil dvě páky proti sobě. Teď jen co shánět, nové bubny nebo rovnou kotouče? To je otázka....
22.10. 2009 Vlečka je rozebraná,nechávám jen poloosy a převodovku. Ti, co tvrdíte že vlečka je nanic, máte pravdu. Musel jsem změnit názor a rozhodl jsem se pro to nejlepší řešení a to je replika RS nápravy od Petra Molčana. Dík všem za rady a názory. Ale musel jsem se sám přesvěčit. Dik. ;)
13.11. 2009 V předchozích dnech došlo ke kompletní demontáži. Ven šla převodovka, motor, zadní i dočasně namontovaná přední náprava, palubovka a rozvody elektřiny. Zapomněl jsem akorát na motorek stěračů, takže to není do šroubku :D. Skelet je otočený nabok, probíhá čištění a mapování poškození korozí. Předchozí majitel opravoval pomocí nýtů, plíšků různé síly i materiálů, v kombinaci s montážné pěnou :(. Práce jsou momentálně ve skluzu. Není čas a přecházím chřipku :((.
Prosinec 2009 Odstrojený skelet odvezen na dílnu, probíhá oprava zkorodovaných částí, zástavba zadní nápravy, výztuh a úprava kokpitu.
Jaro/Léto 2010 :D S mnoha průtahy zaviněnými mou osobou se dostávám do fáze "natři skelet a slícuj karoserii" :D. Auto dostalo nové prahy, podlahu, rozšířené zadní podběhy, příčku mezi zadní tlumiče a další výztuhy v motorové části. Uchycení sedadel z jeklu, rovněž se zpevňovací funkci v kabiny a podlahy. Zavařily se díry, které vznikly nepříliš precizním rozšířením středového panelu pro 5-tikvalt předchozím majitelem. Zkorodované části vyřezány,dopasovány a svařeny. Vybouraná příčka před motorem a krabice na akumulátor. Upraveno a přidáno uchycení ramen nové zadní nápravy. Zavařená díra ve střeše po profi anténě :D, odřízlé a zavařené okapničky. Ještě nacházím další zkorodovaná místa, takže se bude dále svařovat, až toho bude více najednou.
Podzim/zima 2010 :O Teďka jsem se dostal akorát k tomu,abych zhodnotil, že jsem na autě neudělal nic moc zásadního. Erko má nové prahy,podlahu, podběhy upraveny na širší blatníky. Celé břicho bylo důkladně ošetřeno několika nátěry. Poslední nátěr tvoří Tlumex plast ve třech vrstvách. Stavba vázne kvůli několika zásadním problémům. Změna práce, přestavba bytu a konstrukce venkovního zastřešeného stání, které muselo být dokončeno před prvním sněhem. Všechno se stihlo, foto přidám do galerie "Garage". Nové fotky s postupem přidám, až se bude auto stavět na kola.
Tekkar Mk2 - komentáře:
21:23:16
14.10.2009
14.10.2009
marty110r
22:24:02
10.09.2009
10.09.2009
Vice.Guy
-> m8rinek: Jo, byly rezavé jak liška, ty díly. Na te předposledni fotce je vidět, že pod gumou pro stabilizator byla vyžraná díra. :´(
15:02:14
09.09.2009
09.09.2009
m8rinek
-> Vice.Guy: mas to pekny, jen ty spodni ramena jsou nejaky hnusne orezly :(
12:40:57
08.09.2009
08.09.2009
Vice.Guy
Navíc, na těch fotkách to vypadá mnohem líp, než ve skutečnosti. Ať jsem se snažil pracovat s největší opatrností, drobným poškozením a odprýsknutím, až do živého, jsem se neubránil. Všechno se bude muset ve finále ještě prohlédnout a poopravit.
12:37:00
08.09.2009
08.09.2009
Vice.Guy
-> Tomo: No jo,co jsou ale ty správné barvy? Pro každého jsou jiné. Mě šlo hlavně o co nejlepší ochranu. Vzhled je druhá věc. A když to natírám tak všechno na stejno, aby to nebylo jak od cirkusu. Pružiny maji originál barvu od novoty, kotouče jen suřík, a ostatní díly černý lak. Pod ním je u některých dílu ještě základ a ty co byly nejvíce rezavé jsem natřel ještě prve suříkem. Ideální je Komaxit, nebo ještě lépe pozink, ale auto nebude někde závodit, ani jezdit v zimě.
18:53:17
05.09.2009
05.09.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Vice.Guy: luxusna naprava :) a konecne v spravnych rafbach mnam
15:27:53
18.08.2009
18.08.2009
Vice.Guy
-> m8rinek: Dík. Barva je hezká, ale jak jsem tam rval ty gumy tak sem brečel já i ta barva.
15:24:58
14.08.2009
14.08.2009
m8rinek
-> Vice.Guy: konecne naprava v rozumnejch barvach
09:02:50
12.06.2009
12.06.2009
Vice.Guy
-> m8rinek: Hezký odkaz,dík moc !! Jinak jáma byla první věc, kterou jsem začal stavět ještě před rozšířením garáže. Byla to fakt fuška probourat se skrz podlahu a vykopat to. Ale komfort práce je neskutečný.
00:31:23
12.06.2009
12.06.2009
m8rinek
pěkná jáma
10:42:47
11.06.2009
11.06.2009
m8rinek
-> Vice.Guy: www.skoda110r.cz/article.
php?id=430
09:48:23
11.06.2009
11.06.2009
Vice.Guy
-> m8rinek: Taky jsem na to prve myslel, protože ty pružiny z vlečky,jsou o hodně vyšší, než co jsou v erku vzadu. Normálně jsou přední i zadní v eRku stejně vysoké, ne? Tak předek je lehčí,takže tvrzené. A zadek dám ty jak říkáš, a nebudu řezat. Zadek je ale težší, nebude to pak třeba více propružené? Neposune se nějak těžiště třeba? A nakonec jak to bude vypadat?? No nezbývá než to zkusit.
19:29:41
10.06.2009
10.06.2009
m8rinek
-> Vice.Guy: na zadek na vlečku bych zkusil nejprve seriový kyvkový. Mě i Tunerovi se to osvěčilo
12:36:52
10.06.2009
10.06.2009
Vice.Guy
-> m8rinek: Takže, koukal jsem na ty péra co jsi mi doporučil a myslím, že to je mnohem lepší varianta než řezat unavené staré pružiny. Jen potřebuju poradit,jestli budou pasovat tyhle tvrzené, co tam jsou na zadek i na tu vlečku?? A V případě, že nepujde ta vlečka použít, tak i na tu kyvku??? Protože jiné jsem nenašel, ať to nekoupím zbytečně, víš jak to myslím . Taky bych později dokoupil pořádné tlumiče,ale ty se dají namontovat kdykoliv. Chtěl bych to poskládat rovnou i s těma pružinama, myslím že to bude rozumné než to pak zase rozhazovat.
22:21:12
07.06.2009
07.06.2009
Vice.Guy
Aha, tak to jsem si spletl pojmy. Roadster je bez střechy. Tyhle studie jsem si už párkrát procházel, viděl jsem i cabrio studii. Ale tak jsem si to nepředstavoval. Spíše jako dvoumístné kupé, nebo tak něco. Nevím jak to pojmenovat výstižně. Když jsem si představoval oficiální upravy, tak všechno oficiálně. Cíle mají být velké, a pak se musí postupně ubírat a uskromňovat. Určitě se na něj obrátím o radu. Mám kontakt i na dopravce,takže se budu informovat přímo u zdroje. Hlavně budu potřebovat poradit s těma papírama.To bude pro mě horší práce,než ty nápravy .
12:44:29
06.06.2009
06.06.2009
m8rinek
-> Vice.Guy: s oficiální přestavbou si zahrává RST, ale není to tak jednoduché, doporučuju ho třeba kontaktovat mailem
A k oficiálnosti přestavby by bylo ideální mít originální podvozek a motor, protože jinak se z věcí jako vlečka stává další věc k testování a všechno tohle řešit až po schválení...
www.skoda110r.cz/article. php?id=151
www.skoda110r.cz/article. php?id=846
A k oficiálnosti přestavby by bylo ideální mít originální podvozek a motor, protože jinak se z věcí jako vlečka stává další věc k testování a všechno tohle řešit až po schválení...
www.skoda110r.cz/article. php?id=151
www.skoda110r.cz/article. php?id=846
12:18:12
06.06.2009
06.06.2009
Vice.Guy
Jsem více méně rozhodnutý, dám dopředu emko, s hřebenem,tvrdé pružiny a tlumiče. Dozadu precizně zastavím tu vlečku, pokud bude rovná a podaří se mi ji únosně repasovat, mám uplně nové silembloky do podélných ramen, taky tvrdé pružiny a tlumiče.V plánu je stejně komplet vyvařování s CO, jsem domluvený na zimu, mám nějaké materiály jak správně pracovat, a když se to všechno udělá jak má, s tím že ten prostor se vymodeluje a posvařuje, tak to musí fungovat skvěle. Ohledně širokých blatníků, to je každého názor, já mám sen cirka od te doby co jsem si udělal řidičák a koupil si erko, že to bude roadster na motivy legendárního 130 RS a toho se držím, nechci vypadat jako blb, a takových aut vznikla už kupa, ale muj sen je oficiální přestavba. Takže tak .
23:37:15
05.06.2009
05.06.2009
m8rinek
-> Tuner#2: po aplikaci tvrdších pružin se chování auta uplně změnilo, nicméně tenhle mnou popsaný byl jak na puvodní úzké vlečce(pružiny garde), tak potom na široké (rapidí pružiny)
a při výměně pružin jsem víceméně s ničim nehejbal...
a při výměně pružin jsem víceméně s ničim nehejbal...
10:21:19
05.06.2009
05.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> m8rinek: To je fakt divný? Máš nastavenou souosost a sbíhavost zadku a správnou geometrii i v předu? Já teda s nezatáčením a nebo neklidem nemám problém (možná je to i zatíženým předkem což prostě chce udělat a dobře věděli proč u LRy dali nádrž dopředu). Myslím že budeš mít něco špatně...