skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Takže toto je moja erka ako som ju doviezol domou,mala predomnou asi 25 majitelov ale to mi vobec nevadí.Nechcel som kúpiť nejaky zachovali kusok ,lebo mi ho bolo ľuto ho potom upravovať.tak som kupil toto čudo.Predomnou ho mala neja ženska a daval ju jej dokopy nejaky keket,lebo keby ste videli ako vyzerala....Proste kurenie tam sice bolo povodne ale bolo v predu v kufri. Napravy tam boli sice "M"-kove ale predna bola totalka a zadnú čakárepas ta bola ok.prahy tam boli zo sedanu"M" a zadne blatniky privarene ku prahom.Povodne budiky tacho a otačkomer boli vymene za okluhle z lady. Teraz je komplet rozobrata a stoji len na napravach, čaka ju cez leto kompletne vyvarenie ktore budem robiť zo začiatku zo susedom a dufam ze potom aj z otcom lebo ten sa na mna hneva lebo si myslel ze si kupim rapida..Ešte dobre že že zo spotrebakom nemam nijake problemy(musim trikrát poklopať).Zohnal som si aj druhy skelet ktory bude služit ako darca strechy,nakoľko na tejto je strešne okno ktore bolo robene amatérsky a plech na streche je krivy.4o sa tika nahradnych dielov tam mam všetko.Mam komplet novú pecharinu prvovýrobnú dovezenu z česka, akurat prahy su druhovyroba ale aj tok to pojde do zinku.Ešte musim zohnať predne čelo a mam všetko.Takže zatial asi tak...
Plány
Karoseria:
cez leto komplet vyvarenie,obrusenie,zakla d,uprava tunelu na 5qualt
Motor:
742.12x škoda 120LS z garde. komplet vyčisteny, pretesneny, spravena GO, hlava znížena, upravene spalovaky,vyleštene ventily, ojnice a trochu aj kľuka,Vačka z 110r 247/247, "C" vahadla z favorita
"Splnené"
motor ide zatial do ocovej 120LS lebo jemu tečie voda popod vložky,kzm sa mu to nespravý..
Nápravy:
Široke model "M", 5qualt mokry Sp 3.9, zatial sa uvažuje aj o suchej do zadu z rapida
Brzdy:
Vpredu 4-piestikove, posilnovač Thv 22mm
Vzadu bubny valečky 19mm
Interiér:
povodny,lukasy z "M"-ka, pridavné budiky teplota oleja(čidlo už je na motore),voltmeter a ekonostat
Chladenie motora:
určite bude naporak chladič aj vrtuka z filcky 1.9D ten už je doma takže....
Elektrika:
Komplet Z modelu"M" 136
samozrejme naležite upravena.Už čaka v krabici v garaži..
a čo sa týka farby tak buď buče červená alebo oranžova z modrym pruhom ako 130RS
PS: SORRY za chyby ale budem sa snažit priebežne opraviť
PS2:Nesnažim sa spraviť z auta original, to som ani nikdy nechcel a ani nebudem chieť takže
Fuck Originalisti
PS3:A ide Mi aj o to že ti chuji čo dali nadherne skvosty za šrotovne sa budu biť po hlave ked mi verný sa budeme voziť na našich škodovkach a budu vysvetlovať deťom prečo dali svoje kary kvoli takim autam ako
Fóbia Htp a podobným sračkam preč a oni ich za to budu nenavidieť!!!
7.04 2009 Dokončená GO motora
Plány
Karoseria:
cez leto komplet vyvarenie,obrusenie,zakla d,uprava tunelu na 5qualt
Motor:
742.12x škoda 120LS z garde. komplet vyčisteny, pretesneny, spravena GO, hlava znížena, upravene spalovaky,vyleštene ventily, ojnice a trochu aj kľuka,Vačka z 110r 247/247, "C" vahadla z favorita
"Splnené"
motor ide zatial do ocovej 120LS lebo jemu tečie voda popod vložky,kzm sa mu to nespravý..
Nápravy:
Široke model "M", 5qualt mokry Sp 3.9, zatial sa uvažuje aj o suchej do zadu z rapida
Brzdy:
Vpredu 4-piestikove, posilnovač Thv 22mm
Vzadu bubny valečky 19mm
Interiér:
povodny,lukasy z "M"-ka, pridavné budiky teplota oleja(čidlo už je na motore),voltmeter a ekonostat
Chladenie motora:
určite bude naporak chladič aj vrtuka z filcky 1.9D ten už je doma takže....
Elektrika:
Komplet Z modelu"M" 136
samozrejme naležite upravena.Už čaka v krabici v garaži..
a čo sa týka farby tak buď buče červená alebo oranžova z modrym pruhom ako 130RS
PS: SORRY za chyby ale budem sa snažit priebežne opraviť
PS2:Nesnažim sa spraviť z auta original, to som ani nikdy nechcel a ani nebudem chieť takže
Fuck Originalisti
PS3:A ide Mi aj o to že ti chuji čo dali nadherne skvosty za šrotovne sa budu biť po hlave ked mi verný sa budeme voziť na našich škodovkach a budu vysvetlovať deťom prečo dali svoje kary kvoli takim autam ako
Fóbia Htp a podobným sračkam preč a oni ich za to budu nenavidieť!!!
7.04 2009 Dokončená GO motora
LuisiLe/110R/M - komentáře:
23:15:03
19.11.2011
19.11.2011
Michal N 283 - zrušená registrace
Pozerám,že nejak sa tu nič nehýbe,existuje to auto vôbec,či to skončilo ako plány väčšiny škodovkárov z Levoče?
20:21:25
14.10.2009
14.10.2009
marty110r
Ahoj, Nemáš tu email, proto píšu komentář.
Popřemýšlej prosím nad účastí v projektu Foto-katalog š110r na webu www.skoda110r.com
Když se všecko podaří jak je plánováno, vyjde katalog příští rok knižně k 40.tému výročí zahájení
sériové výroby eRek.
Aktuálně je registrováno 160 eRek (včetně různých přestaveb na RS a kříženců 110r/1000MB ) z 10ti zemí
světa.
Dalších cca 50 je ve zpracování. Včetně exotických zemí jako Austrálie, Nový Zéland, Malta, Španělsko
....
Dalších 100 mám slíbených od majitelů co to nechávají na poslední chvíli.
Nikdo mimo majitelů jejich miláčky nekomentuje – není cílem katalogu hodnotit a nebo kritizovat,
ale zachytit současný stav populace š110r, bez ohledu na technický stav i stupeň úprav.
Protože se čas krátí - uzávěrka do tištěné verze Foto-katalogu š110r je do konce roku - prosím o
využití posledních slunečných dní k fotografování.
Bylo by škoda propásnout tuhle jedinečnou šanci zapsat svoje stroje do historie :-)
Veškeré podrobnosti jsou na webu, nebo klidně napiš mě na eamail.
Ahoj Martin
Popřemýšlej prosím nad účastí v projektu Foto-katalog š110r na webu www.skoda110r.com
Když se všecko podaří jak je plánováno, vyjde katalog příští rok knižně k 40.tému výročí zahájení
sériové výroby eRek.
Aktuálně je registrováno 160 eRek (včetně různých přestaveb na RS a kříženců 110r/1000MB ) z 10ti zemí
světa.
Dalších cca 50 je ve zpracování. Včetně exotických zemí jako Austrálie, Nový Zéland, Malta, Španělsko
....
Dalších 100 mám slíbených od majitelů co to nechávají na poslední chvíli.
Nikdo mimo majitelů jejich miláčky nekomentuje – není cílem katalogu hodnotit a nebo kritizovat,
ale zachytit současný stav populace š110r, bez ohledu na technický stav i stupeň úprav.
Protože se čas krátí - uzávěrka do tištěné verze Foto-katalogu š110r je do konce roku - prosím o
využití posledních slunečných dní k fotografování.
Bylo by škoda propásnout tuhle jedinečnou šanci zapsat svoje stroje do historie :-)
Veškeré podrobnosti jsou na webu, nebo klidně napiš mě na eamail.
Ahoj Martin
17:50:58
29.08.2009
29.08.2009
mb136gl
hurá, konečne ju vidím som zvedavý na výsledok