skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
popis ještě nebyl přidán :-(
Bryan-erko - komentáře:
14:48:09
18.03.2013
18.03.2013
spyker
já jsem z Bíliny jestli se nepletu tak erko je za Mostem v servisu tak 2-3 roky
00:33:28
16.03.2013
16.03.2013
afro100
-> Tom_Škoda_: kámo, mam pocit, ze to nevyjde .. Naposled spatřen: 25.08.2009 12:17:10
17:11:09
15.03.2013
15.03.2013
Tom_Škoda_
Ahoj - Bryan241290 - koukám že si s Teplic já taky tak kdyby si měl zájem se ozvy email - jawasimson@seznam.cz - icq 559021858 nebo napiš na profil na Škoda.virt.cz
20:15:25
14.10.2009
14.10.2009
marty110r
Ahoj, Nemáš tu email, proto píšu komentář.
Popřemýšlej prosím nad účastí v projektu Foto-katalog š110r na webu www.skoda110r.com
Když se všecko podaří jak je plánováno, vyjde katalog příští rok knižně k 40.tému výročí zahájení
sériové výroby eRek.
Aktuálně je registrováno 160 eRek (včetně různých přestaveb na RS a kříženců 110r/1000MB ) z 10ti zemí
světa.
Dalších cca 50 je ve zpracování. Včetně exotických zemí jako Austrálie, Nový Zéland, Malta, Španělsko
....
Dalších 100 mám slíbených od majitelů co to nechávají na poslední chvíli.
Nikdo mimo majitelů jejich miláčky nekomentuje – není cílem katalogu hodnotit a nebo kritizovat,
ale zachytit současný stav populace š110r, bez ohledu na technický stav i stupeň úprav.
Protože se čas krátí - uzávěrka do tištěné verze Foto-katalogu š110r je do konce roku - prosím o
využití posledních slunečných dní k fotografování.
Bylo by škoda propásnout tuhle jedinečnou šanci zapsat svoje stroje do historie :-)
Veškeré podrobnosti jsou na webu, nebo klidně napiš mě na eamail.
Ahoj Martin
Popřemýšlej prosím nad účastí v projektu Foto-katalog š110r na webu www.skoda110r.com
Když se všecko podaří jak je plánováno, vyjde katalog příští rok knižně k 40.tému výročí zahájení
sériové výroby eRek.
Aktuálně je registrováno 160 eRek (včetně různých přestaveb na RS a kříženců 110r/1000MB ) z 10ti zemí
světa.
Dalších cca 50 je ve zpracování. Včetně exotických zemí jako Austrálie, Nový Zéland, Malta, Španělsko
....
Dalších 100 mám slíbených od majitelů co to nechávají na poslední chvíli.
Nikdo mimo majitelů jejich miláčky nekomentuje – není cílem katalogu hodnotit a nebo kritizovat,
ale zachytit současný stav populace š110r, bez ohledu na technický stav i stupeň úprav.
Protože se čas krátí - uzávěrka do tištěné verze Foto-katalogu š110r je do konce roku - prosím o
využití posledních slunečných dní k fotografování.
Bylo by škoda propásnout tuhle jedinečnou šanci zapsat svoje stroje do historie :-)
Veškeré podrobnosti jsou na webu, nebo klidně napiš mě na eamail.
Ahoj Martin
12:12:30
05.06.2009
05.06.2009
Falcon
Muziku jsem měl řešenou trochu jinak - aby se dalo z auta všechno snadno vyndat (poslední rok přišlo o garáž a Magneta se toulaj nocí kolem...), čemuž padnul za oběť popelník, kde byl rámeček pro autoradio a externí reproduktory (nechtěl jsem, aby někdo vyrval ty tapecy, které mě stály čas, nervy a peníze).
12:09:31
05.06.2009
05.06.2009
Falcon
Interier je oproti sérii pozměněn asi nejvíce - vždycky jsem měl pro interiery slabost Sedadla bez opěrek z modelu '71-72, dveřní tapecy s abnormálním leskem z neznámého modelu, atlasové pásy Moravan s duralovými sponami - "letecké", palubní deska origo 130RS (některé části jsou z hliníkového plechu) upravená pro budíky ze 120LS, startování na tlačítko s kontrolkou imobilizéru, centrální zamykání na D.O., volant Rally z Kolínské Nástrojárny.
12:03:05
05.06.2009
05.06.2009
Falcon
Pokračování: brzdy, spojka, elektrika série eRko. Karoserie je lakovaná odstínem Debeer Chrome Yellow. Podvozek je úzká série, kola hliníkové 4,5x13" Metaz Týnec (kopretiny) v dvoubarevném laku ála Fuchs, obuté do Kelly Steelmark 4 175/70/13. Ale moc se mi neosvědčily, jsou to přece jenom univerzály, v létě byly mnohem lepší pujčené Barum Brillantis. S bílími plecháči a nízkým profilem mělo eRko překvapivě závodní look
11:10:47
27.05.2009
27.05.2009
Falcon
Motor má origo chladič oleje. Výfuk je hliníkem našopovaný kus ze 120LS/A (alespoň podle dokumentace vypadá velmi podobně) a neměl by přesahovat 99db. Je uchycen přes silentblok na příčku motoru. Zadní světla jsou kreace ještě předchozího majitele (stejně jako několik dalších plastových věcí, co jsem oloupal a samolepek), nárazníky taky, já přidal přední lízátko - nové z KS motorsport, beskydy - nové a hliníkové kopretiny, barevně inspirované by Fuchs. Pokračování příště
11:00:15
27.05.2009
27.05.2009
Falcon
Ok tedy Když jsem auto v únoru 2009 prodával bylo to vcelku sériové eRko '77 na úzkých nápravách, vyjícím 4Q 4.22 a motorem - skládačkou po generálce. Blok eRko, klika, celej spodek eRko, spojka 180mm, 2.výbrus 72,5mm, hlava 120LS, karburátor SEDR 120LS, vačka eRko, Cčkový vahadla. chromovaný víko ventilů, hliníkový víko zdvihátek z Fava, komplet příslušenství eRko. Svršek rozdělovače novej. Termostat Š120. Svíčky N17C, s jinýma se to chová podivně při různých teplotách vzduchu a motoru. Motor od generálky jezdil jen na Shell V-power 95, nalítal cca 10tis. včetně pečlivého zajetí. Nikdy netočil za studena.
13:27:22
23.05.2009
23.05.2009
petr s
-> Bryan241290: Do popisu můžeš psát jenom ty
13:22:54
23.05.2009
23.05.2009
Bryan241290
Mě to nevadí,klidně mužete
13:22:49
23.05.2009
23.05.2009
Bryan241290
Mě to nevadí,klidně mužete
15:07:25
22.05.2009
22.05.2009
Falcon
Tak rád bych k tomu technicky přispěl, ale nechci novému majiteli do toho kecat
22:01:31
22.04.2009
22.04.2009
spyker
Tak todle je první erko ve kterým jsem seděl a pak dokonce byl i povozenej Falconovo raketa... mam nějaký foto ještě od původního majitele
18:18:41
22.04.2009
22.04.2009
Eidy
Nějakej text by se hodil. Stav, vývoj, plány atd.