Stepan /S110Rcoupé Stepan /S110Rcoupé

komentáře | popis | fotky | Štěpán | 20.12.08 20:49 | 176x v oblíbených
byla zakoupena v roce 1999 od prvniho majitele s cca 27tisici kilometry, starsi pani, ktera ho mela ve sve garazi pod dekama. Jelikoz auto bylo lehce, opravdu lehce odrene, tak se spravilo a odstrojilo a nalakovalo, v teto fazi melo Ero kola Mereor2, nejdrive cerne s limcem stribnym a pak bile(tenkrat jsem je strikal doma na posteli).



Ted je to cca pul roku co je Ero, puvodni majitelka mu rikala Muf, co je po kompletni renovaci a rade uprav.



Tady je vycet provedenym oprav a uprav:



KAROSERIE: kompletne odtrojena na holy skelet, par vareni, ale nic zavazneho, Ero nebylo poznamenano vubec soli. Zadni blatniky byly vytazene o 10mm a o dalsich 8mm byly zastrihle lemy, to aby se mi tam vesly kola. Jinak karoserie je osetrena zakladem, plnicem a kity od body, vrchni lak akrylatovy. Lak jsme nedelali jelikoz to neumime.

Jiz je karoserie vybavena pro montaz vlecky,ktera tam uz je.Zadni kapotu nahradila celolaminatova kapota 200RS.



INTERIER: cely interier je pouzit z puvodnich dilu. Jsou zde male zmeny. Po pohledu do interieru to je skorepinova sedacka MTX pouzivana ve Skode 130LR, 3ramenny volant skoda o prumeru 340mm, ktery je potazen kuzi a ma zluty prouzek. V palubni desce je vymenen mechanicky tlakomer za elektricky. V originalnim tunelu pod palubkou je palivomer a ekonometr, ktery je ted jen jako atrapa. Neni zapojeny, jelikoz na Weberech ukazuje nesmysly. Budiky jsou nahore v poradi: otackomer, tachometr, teplota vody, teplota oleje a tlak oleje. A CO JE NEPOSTRADATELNE PRO RIZENI? ZKRACENE RAZENI, je to opravdu super, Schwejk myslim, ze muze potvrdit :-)



PODVOZEK: vse slozeno vetsinou z novych dilu. Obe napravy uzke, ale predni s hrebenem, rozdil v rizeni je to obrovsky a tem co nemaji jen doporucuji, protoze ja jsem se tomu dlouho branil. Ramena a napravnice vepredu,

vzadu vlecka s nastavitelnymy odklony pomoci distancnich podlozek,vse v komaxitu,pricka navic v hliniku :-)

Odklon na zadni naprave -1stupen sbihavost zatim na 2mm a bude se testovat :-)



MOTOR: puvodni skoda 110R byl vymenen za za motor 742.136. Blok motoru, uplne novy, byla velmi vyhodna koupe, ktere jsem nemohl odolat. Seriova klika, odlehcene lestene ojnice, pisty 136, spojka s talirovou pruzinou 190mm Sachs 1.6felicie. Vacka od p. Dlouheho z Ledce, fungovala spolu s karburatorem sedrted s dvema Webery 40Dcom. Rozdelovac bezkontaktni 136x. Vyfukove svody a tlumic od p.Hriciny. Tlumic plne absorbcni, svody 4 do 1. Na motoru je jiz hlava se sacimy ventily prumeru 37mm. Nova je vacka od p.Kreibicha na malem ulozeni 304/304 se zdvihem 7mm.Noha od chladice je zkracena a je odvzdusneni i primo z karteru:-) Vyfuk ma nove ulozeni pres jiny silentblok.Chystam jine ulozeni Weberu,delsi saci potrubi a snad i hlava s ventily 37sani,31vyfuk.Potrubi z felicia kitcar,ulozeni Weberu na krouzky Misab.











CHLAZENI: po zastavbe motoru 136 jsem musel zkratit o cca 15 -20mm puvodni chladic/cca rok 2002/ ale chlazeni nebylo podle mych predstav, proto se provedla zastavba chladice z 1150ky. Chladic je vyrobeny firmou Kvinto z Krkonos. Umistneni chladice jsem volil pod prednim naraznikem, castecne v nem/rozlozeni hmotnosti a proudeni vzduchu. Na chladici jsou v kazdem rohu jeden maly ventilator,ale je to jen pri stavu nouze,pousti m je jen zridka kdy :-) Topeni seriove. Chlazeni oleje pomoci original chladice nebylo nejlepsi, mel jsem 4 a vsechny driv nebo pozdeji tekly. Tak jsem zakoupil chladic z olcita, je hlinikovy, ale musel jsem si nechat udelat redukci kvuli pripojeni :-)

Chladic oleje s mezikusem je vyzkouseny a netece,olej se stahl na teplote o cca 20-30stupn,chladic je doplnen ventilatorem.Ventilatory jsou pousteny spolecne rucnim vypinacem.Radiator topeni je z favorita,ventil take ovsem s upravenym ovladanim :-) Doporucuji:-)







BRZDY: kdyz je v aute motor a vlastne vse co k tomu patri, musel jsem predelat i brzdy. Jak se rika co neubrzdis to neukecas. Vepredu jsou tedy nainstalovane 4pisty a chlazene kotouce, zrejme od Kabrta, dneska bych sel do kotoucu znacky Brembo nebo nejakych kvalitnejsich. Ale i kdyz se zkroutily, po stoceni se to jiz neopakuje ani po velmi, velmi intenzivnim brzdeni. K prednim brzdam je privaden vzduch husimi krky ktere maji usti v prednim original spoileru. Tyto nasavace jsem laminoval, ma prvni zkusenost s laminatem, myslim si ze to dopadlo vcelku dobre, co myslite?





KOLA: po Meteorech2, ktere byly druhymi koly na Eru, prvni byly 14 na 155kach, jsem se rozhodl pro delena kola. Po dohode a zkousce kol s p.Novotnych z Metalexu Plzen jsem si kola objednal v rozmeru 6,75". Po renovaci Era jsem si priobjednal zadni limce o malounko vetsiho rozmeru a tak je na zadni naprave 7,25". Pneumatiky jsem zvolil o rozmeru 185/60. Barumky Bravury jsem tenkrat mel za neobycejnou cenu a tak putovaly ke mne:-) Po zime ovsem limce utrpely davkou soli,po jizde na odtahovce a nejsou tak super,chybama se holt clovek uci,jinak jsou OK.





Dekuji vsem kteri se podilely at hodne ci malo pri stavbe teto kary:-)





Pridal jsem zde dve fotecky ze srazu v Bele pod Bezdezem,kde jsme Ja a ma spolujezdkyne vyhraly diplom za nejvetsi bloudice:-))))







ROK 2008





13.1.2008

Tak spodek motoru je po GO,pisty vlozky,vacka saly... Na motor je pripravena noha ala RS.Vana je neponicena v komaxitu.Je vymenena expanzni nadoba na vodu a premystena expanzka na brzdovku rucky kvuly budoucimu pouzity jineho saciho potrubi na ktere spolu s jinou hlavou cekam.Drzte palce at to vyjde:-)

Jsou pripraveny otviraky na kterych bude sat auto v zime a na delsi prejzdy v sezone,komaxit + akryl.Pneu Uniroyal 165/70.





29.1.Kol0 MTX jsou doplnena o zesilujici mezikruzi,ktere zabrani omackavani imbusu do vnejsich limcu kol,mimojine opticky zvetsi cerny stred kola:-) Uz jsou hotova vsechna kola,jsou nafouknuta,tak se ted ceka co udelaji za tyden s tlakem,ve vode se zdaji byt OK,ale terba mi neco uniklo a nevsiml jsem si ,cas ukaze:-):-)





10.2.Tak je predelane razeni,na nove z 5q kulisy ,paka je delsi aby byla blize volantu a drahy malinko protazene,bylo to moc kratke :-)





15.4.Tak uz mam doma hlavu,saci ventily 37mm,vyfukove 31mm,je pripravene i saci potrubi kitcar,tak se vse musi obrousit,spasovat,vycisti t,nastrikat a postupne doladit,kdyz se to povede tak je to ..... A pak si neco najdu :-)))



Favo ma jiz jineho majitele,slouzilo skvele :-) A nova kara doma je v provozu:-))



6.5. Hlava je rozebrana,vse se zkouklo,vycistil jsem ji a seskladal dokupy a zkusil zda tesni.Ted ceka potrubi a veci kolem :-)



Rad bych v lete vyjel na sraz,tak snad... Drzte palce:-))





12.7.08 Tak uz mam na motoru hlavu,saci ventily 37mm,vyfukove 31mm,saci potrubi z felicia kitcar,pruzne ulozeni Weberu pres krouzky Misab.Jeste to hodit do komaxitu a sladit a je to :-)) Snad:-)

Nove foto strana4





6.9.08 Motor slozen,nastartovan,serize ne Webery synchrotestem,predstih,za dreni dvou vyfukovych ventilu:-((((((((((((



20.12. Tak konecne hlava na motoru.Pvrni spusteni a ohrati OK,ale prselo a je nasoleno,tak jsem to neprojel.Jeste Dat na komaxit delici plech pod sani s Webery a nejaka uprava vevnitr a pak test!!!!Serizeni a doufam ze uz konecne nejaky sraz,abych se take nekam podival :-))

Stepan /S110Rcoupé - komentáře:

17:26:27
20.01.2008
Eidy
-> pistaa: hádám, že to bude zvenku límců jako výztuha proti vytahování materiálu.
02:26:59
20.01.2008
pistaa
-> Štěpán: Naco sluzi to medzikruzie prosim tza? ako testnenie? diky Jano
22:08:31
17.01.2008
Štěpán
-> PetrDNX: jj,tak to je:-)
19:45:27
17.01.2008
PetrDNX
-> Štěpán: To už tak bejvá,někomu je to k ničemu a spousta lidí to nemůže za boha sehnat.Teď sem konečně dopasoval sání,byl to porod,ale snad se to vyplatí.
19:01:25
17.01.2008
Štěpán
-> PetrDNX: tp neni vubec za co :-) Mne byla k nicemu,tak bylo skoda aby mi to tady lezelo,ne? :-)))
18:45:46
16.01.2008
PetrDNX
-> Štěpán: vloni sem to tam dal jen tak na sladko a docela to šlo1.Teď to dělám pořádně,tak uvidíme.Jinak ještě jednou Díky za supr obchod!4
15:17:31
16.01.2008
maca
Štěpán 15.01.08 23:47:41 napsal:

-> maca: no jo no,ale neni to jen o penezich,ver mi :-))


jasan že to není jen o penězích4
13:04:22
16.01.2008
Štěpán
-> Zdendis: Ahoj,prosim te mezi limci mam neutralni silikon,vyzkouseno,drzi to,jde to sundat vycistit:-))
12:53:01
16.01.2008
Štěpán
-> Eidy: tak tak a jsou veci ktere si ani za penize neudelas,bohuzel :-))
08:11:08
16.01.2008
Eidy
jj, chce to taky cit a šikovnost. Spousta věcí se dá udělat po známých a doma v dílně.
23:48:49
15.01.2008
Štěpán
-> PetrDNX: Dekuji Ti :-)) snazim se:-) Jak slouzi?douam ze v pohode:-)
23:47:41
15.01.2008
Štěpán
-> maca: no jo no,ale neni to jen o penezich,ver mi :-))
20:25:49
15.01.2008
PetrDNX
-> Štěpán: Čau,tak konečně už vím jaký auto má ten,maník,co sem vod něj kupoval hlavu se sáním z 205rally1 3.Jedno z mála nezmršenejch 110r!Fakt hezký.
19:17:20
15.01.2008
maca
-> Štěpán:

mít prachy tak by rapid už vypadal taky jinak1
18:59:59
15.01.2008
Štěpán
-> maca: trosku jo,ale urcite to stalo za to:-) Jak nekteri pisi ze by do toho uz nesli,ja jsem jineho nazoru :-)) Mne to bavilo a porad bavi:-)) a moc :-)
18:58:11
15.01.2008
Štěpán
-> TUNER: To je ale malo:-))) jj,je fakt ze ten sprint byl spise rally sprint ne na tenhle typ aut :-))Ja bych tam s eRem take nejl :-)
16:36:17
15.01.2008
maca
moc pěkné,byla to určitě fuška co?ale stála za to nádhera4 156
11:03:25
15.01.2008
TUNER
-> Štěpán: To zajedeš cestou do Běšin a hurá na sprint....)))

....teda jsem zvědavej kde to bude letos...Jestli nevymyslí nic kvalitního.....tak na to prdim jako na podzim...1
22:27:38
14.01.2008
Štěpán
-> Diablo: Ty webery tam jsou dva,nove cca10000 jeden,starsi +-10000 par:-) Ja jsem je sehnal z bourane 205Rallye,byla rachla na zadek a mela 60000Km,byli fakt moc pekne,ale preventivne mam nove membrany,o-krouzky a jine nastaveni,ktere neni konecne:-))
22:25:05
14.01.2008
Štěpán
-> Eidy: :-))-> TUNER: No cece,ja doufam take,rad bych se povozil,ale naplno to honit nebudu moc,bude to syrovy:-(-> gabo00000: Dekuji :-))) ale nevim c je vysraja:-)))
Extreme Tyres