Stepan /S110Rcoupé Stepan /S110Rcoupé

komentáře | popis | fotky | Štěpán | 20.12.08 20:49 | 176x v oblíbených
byla zakoupena v roce 1999 od prvniho majitele s cca 27tisici kilometry, starsi pani, ktera ho mela ve sve garazi pod dekama. Jelikoz auto bylo lehce, opravdu lehce odrene, tak se spravilo a odstrojilo a nalakovalo, v teto fazi melo Ero kola Mereor2, nejdrive cerne s limcem stribnym a pak bile(tenkrat jsem je strikal doma na posteli).



Ted je to cca pul roku co je Ero, puvodni majitelka mu rikala Muf, co je po kompletni renovaci a rade uprav.



Tady je vycet provedenym oprav a uprav:



KAROSERIE: kompletne odtrojena na holy skelet, par vareni, ale nic zavazneho, Ero nebylo poznamenano vubec soli. Zadni blatniky byly vytazene o 10mm a o dalsich 8mm byly zastrihle lemy, to aby se mi tam vesly kola. Jinak karoserie je osetrena zakladem, plnicem a kity od body, vrchni lak akrylatovy. Lak jsme nedelali jelikoz to neumime.

Jiz je karoserie vybavena pro montaz vlecky,ktera tam uz je.Zadni kapotu nahradila celolaminatova kapota 200RS.



INTERIER: cely interier je pouzit z puvodnich dilu. Jsou zde male zmeny. Po pohledu do interieru to je skorepinova sedacka MTX pouzivana ve Skode 130LR, 3ramenny volant skoda o prumeru 340mm, ktery je potazen kuzi a ma zluty prouzek. V palubni desce je vymenen mechanicky tlakomer za elektricky. V originalnim tunelu pod palubkou je palivomer a ekonometr, ktery je ted jen jako atrapa. Neni zapojeny, jelikoz na Weberech ukazuje nesmysly. Budiky jsou nahore v poradi: otackomer, tachometr, teplota vody, teplota oleje a tlak oleje. A CO JE NEPOSTRADATELNE PRO RIZENI? ZKRACENE RAZENI, je to opravdu super, Schwejk myslim, ze muze potvrdit :-)



PODVOZEK: vse slozeno vetsinou z novych dilu. Obe napravy uzke, ale predni s hrebenem, rozdil v rizeni je to obrovsky a tem co nemaji jen doporucuji, protoze ja jsem se tomu dlouho branil. Ramena a napravnice vepredu,

vzadu vlecka s nastavitelnymy odklony pomoci distancnich podlozek,vse v komaxitu,pricka navic v hliniku :-)

Odklon na zadni naprave -1stupen sbihavost zatim na 2mm a bude se testovat :-)



MOTOR: puvodni skoda 110R byl vymenen za za motor 742.136. Blok motoru, uplne novy, byla velmi vyhodna koupe, ktere jsem nemohl odolat. Seriova klika, odlehcene lestene ojnice, pisty 136, spojka s talirovou pruzinou 190mm Sachs 1.6felicie. Vacka od p. Dlouheho z Ledce, fungovala spolu s karburatorem sedrted s dvema Webery 40Dcom. Rozdelovac bezkontaktni 136x. Vyfukove svody a tlumic od p.Hriciny. Tlumic plne absorbcni, svody 4 do 1. Na motoru je jiz hlava se sacimy ventily prumeru 37mm. Nova je vacka od p.Kreibicha na malem ulozeni 304/304 se zdvihem 7mm.Noha od chladice je zkracena a je odvzdusneni i primo z karteru:-) Vyfuk ma nove ulozeni pres jiny silentblok.Chystam jine ulozeni Weberu,delsi saci potrubi a snad i hlava s ventily 37sani,31vyfuk.Potrubi z felicia kitcar,ulozeni Weberu na krouzky Misab.











CHLAZENI: po zastavbe motoru 136 jsem musel zkratit o cca 15 -20mm puvodni chladic/cca rok 2002/ ale chlazeni nebylo podle mych predstav, proto se provedla zastavba chladice z 1150ky. Chladic je vyrobeny firmou Kvinto z Krkonos. Umistneni chladice jsem volil pod prednim naraznikem, castecne v nem/rozlozeni hmotnosti a proudeni vzduchu. Na chladici jsou v kazdem rohu jeden maly ventilator,ale je to jen pri stavu nouze,pousti m je jen zridka kdy :-) Topeni seriove. Chlazeni oleje pomoci original chladice nebylo nejlepsi, mel jsem 4 a vsechny driv nebo pozdeji tekly. Tak jsem zakoupil chladic z olcita, je hlinikovy, ale musel jsem si nechat udelat redukci kvuli pripojeni :-)

Chladic oleje s mezikusem je vyzkouseny a netece,olej se stahl na teplote o cca 20-30stupn,chladic je doplnen ventilatorem.Ventilatory jsou pousteny spolecne rucnim vypinacem.Radiator topeni je z favorita,ventil take ovsem s upravenym ovladanim :-) Doporucuji:-)







BRZDY: kdyz je v aute motor a vlastne vse co k tomu patri, musel jsem predelat i brzdy. Jak se rika co neubrzdis to neukecas. Vepredu jsou tedy nainstalovane 4pisty a chlazene kotouce, zrejme od Kabrta, dneska bych sel do kotoucu znacky Brembo nebo nejakych kvalitnejsich. Ale i kdyz se zkroutily, po stoceni se to jiz neopakuje ani po velmi, velmi intenzivnim brzdeni. K prednim brzdam je privaden vzduch husimi krky ktere maji usti v prednim original spoileru. Tyto nasavace jsem laminoval, ma prvni zkusenost s laminatem, myslim si ze to dopadlo vcelku dobre, co myslite?





KOLA: po Meteorech2, ktere byly druhymi koly na Eru, prvni byly 14 na 155kach, jsem se rozhodl pro delena kola. Po dohode a zkousce kol s p.Novotnych z Metalexu Plzen jsem si kola objednal v rozmeru 6,75". Po renovaci Era jsem si priobjednal zadni limce o malounko vetsiho rozmeru a tak je na zadni naprave 7,25". Pneumatiky jsem zvolil o rozmeru 185/60. Barumky Bravury jsem tenkrat mel za neobycejnou cenu a tak putovaly ke mne:-) Po zime ovsem limce utrpely davkou soli,po jizde na odtahovce a nejsou tak super,chybama se holt clovek uci,jinak jsou OK.





Dekuji vsem kteri se podilely at hodne ci malo pri stavbe teto kary:-)





Pridal jsem zde dve fotecky ze srazu v Bele pod Bezdezem,kde jsme Ja a ma spolujezdkyne vyhraly diplom za nejvetsi bloudice:-))))







ROK 2008





13.1.2008

Tak spodek motoru je po GO,pisty vlozky,vacka saly... Na motor je pripravena noha ala RS.Vana je neponicena v komaxitu.Je vymenena expanzni nadoba na vodu a premystena expanzka na brzdovku rucky kvuly budoucimu pouzity jineho saciho potrubi na ktere spolu s jinou hlavou cekam.Drzte palce at to vyjde:-)

Jsou pripraveny otviraky na kterych bude sat auto v zime a na delsi prejzdy v sezone,komaxit + akryl.Pneu Uniroyal 165/70.





29.1.Kol0 MTX jsou doplnena o zesilujici mezikruzi,ktere zabrani omackavani imbusu do vnejsich limcu kol,mimojine opticky zvetsi cerny stred kola:-) Uz jsou hotova vsechna kola,jsou nafouknuta,tak se ted ceka co udelaji za tyden s tlakem,ve vode se zdaji byt OK,ale terba mi neco uniklo a nevsiml jsem si ,cas ukaze:-):-)





10.2.Tak je predelane razeni,na nove z 5q kulisy ,paka je delsi aby byla blize volantu a drahy malinko protazene,bylo to moc kratke :-)





15.4.Tak uz mam doma hlavu,saci ventily 37mm,vyfukove 31mm,je pripravene i saci potrubi kitcar,tak se vse musi obrousit,spasovat,vycisti t,nastrikat a postupne doladit,kdyz se to povede tak je to ..... A pak si neco najdu :-)))



Favo ma jiz jineho majitele,slouzilo skvele :-) A nova kara doma je v provozu:-))



6.5. Hlava je rozebrana,vse se zkouklo,vycistil jsem ji a seskladal dokupy a zkusil zda tesni.Ted ceka potrubi a veci kolem :-)



Rad bych v lete vyjel na sraz,tak snad... Drzte palce:-))





12.7.08 Tak uz mam na motoru hlavu,saci ventily 37mm,vyfukove 31mm,saci potrubi z felicia kitcar,pruzne ulozeni Weberu pres krouzky Misab.Jeste to hodit do komaxitu a sladit a je to :-)) Snad:-)

Nove foto strana4





6.9.08 Motor slozen,nastartovan,serize ne Webery synchrotestem,predstih,za dreni dvou vyfukovych ventilu:-((((((((((((



20.12. Tak konecne hlava na motoru.Pvrni spusteni a ohrati OK,ale prselo a je nasoleno,tak jsem to neprojel.Jeste Dat na komaxit delici plech pod sani s Webery a nejaka uprava vevnitr a pak test!!!!Serizeni a doufam ze uz konecne nejaky sraz,abych se take nekam podival :-))

Stepan /S110Rcoupé - komentáře:

23:04:39
30.01.2008
Štěpán
-> Eidy: Jsem to zacal rozsroubovavat a zapomnel jsem ji vypustit:-( to jsem kokot,co?
22:33:29
30.01.2008
Eidy
-> Štěpán: copak copak? Přiznej se 1
20:09:37
30.01.2008
Štěpán
-> Eidy: dekuji,ale ted jsem neco u jednoho posral,tak uvidim zitra co ted druhy kus:-(
20:08:39
30.01.2008
Štěpán
-> grochi: jake protikusy?vyjadri se nejak pochopitelneji :-)
16:43:49
30.01.2008
grochi
prosim te mevíš kdo by mi udelal ta protiukusy na ty kotouče dozadu dekuji
22:29:10
29.01.2008
Eidy
teeda, takový pěkný kolečka máš. MTX mám rád.
22:22:04
29.01.2008
Štěpán
-> Eidy: jo,tak jak to rikas,to je taky dobra moznost,mozna ze i nejlepsi.Ja jsem nejdrive pasoval,pak sundal,lak a nandat,to uz slo super,jen musel byt clovek trochu opatrnejsi.Nicmene zadni velke blatniky sly lepe jak ty predni :-))
10:54:37
29.01.2008
David V6
jo jo pasování dílů když jsou už v laku je velmi těžký
08:26:24
29.01.2008
Eidy
rozhodně je lepší to spasovat před lakem. To do toho můžeš třeba bouchat kladivem, když potřebuješ někde něco "dotáhnout". Akorát je pak těžký během montáže lakovaných plechů nikde s ničím neklepnout. Ani já jsem se tomu neubránil. Příště mám v plánu vše napasovat na auto, pak sundat, nastříkat (klidně i sám) všechny hrany a zákoutí jako když lakuješ po dílech, ale finále udělat v kuse. Doufám, že si tím ušetřím hodně nervů.
22:38:01
28.01.2008
Kloggie
-> Tuner#2: Mám v plánu je spasovat (kit, atd), pak sundat a klasika plnič, lak atd. To je dobrý, že to tu lidi mají i zvlášť zatím každej s kým jsem mluvil tak mě od toho zrazoval.
13:04:35
28.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Kloggie: I TUNER měl v lakovně blatníky zvlášť a pokud je nepoškodíš při montáži, tak je to opravdu lepší.4
12:38:39
28.01.2008
Štěpán
-> Kloggie: Dekuji,jo jo ,jde to a ja si myslim ze je to tak lepsi :-)
23:43:21
24.01.2008
Kloggie
-> Štěpán: Takže to jde, to je skvělá zpráva6 Dík

Jinak bezva práce, tiše závidim!!
19:39:46
24.01.2008
Štěpán
-> Tuner#2: skoro seriova 1289,jeste mi neco chybi a nechci to zakriknout.Pak ti to napisu,ju? :-)
19:38:37
24.01.2008
Štěpán
-> Kloggie: dvere se lakovali take zvlast,jen celo jsem tam nechal,chtel jsem mit vse pod blatnikama nalakovane a osetrene,pod celem to bylo taky jen to neni cervene :-)
22:25:31
22.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Štěpán: A co tam nakonec bude pokud to není tajemství šéfkuchaře?1
22:13:42
22.01.2008
Kloggie
koukam koukam - na fotce auta z lakovny mas na skeletu dvere a celo a ne blatniky jako ostatni, to jsi nechaval lakovat plechy zvlast? Premyslim ze to udelam taky tak, ale vsichni me od toho odrazujou...
21:00:16
22.01.2008
Štěpán
-> Tuner#2: Tu vacku jsem uz zkousel,je to 304/304 se 7mmzdvihem od Kreibicha.:-)
23:56:50
21.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Štěpán: Hezky pane... Co je to za vačku? Budeš měnit a nebo zůstáváš u švejka?
18:02:10
20.01.2008
Štěpán
-> Eidy: dekuji Ti:-)-> pistaa: tak jak pise Eidy,je to kvuli vyztuzeni ,aby se imbusy neotlacovali do limcu :-)
Extreme Tyres