Stepan /S110Rcoupé Stepan /S110Rcoupé

komentáře | popis | fotky | Štěpán | 20.12.08 20:49 | 176x v oblíbených
byla zakoupena v roce 1999 od prvniho majitele s cca 27tisici kilometry, starsi pani, ktera ho mela ve sve garazi pod dekama. Jelikoz auto bylo lehce, opravdu lehce odrene, tak se spravilo a odstrojilo a nalakovalo, v teto fazi melo Ero kola Mereor2, nejdrive cerne s limcem stribnym a pak bile(tenkrat jsem je strikal doma na posteli).



Ted je to cca pul roku co je Ero, puvodni majitelka mu rikala Muf, co je po kompletni renovaci a rade uprav.



Tady je vycet provedenym oprav a uprav:



KAROSERIE: kompletne odtrojena na holy skelet, par vareni, ale nic zavazneho, Ero nebylo poznamenano vubec soli. Zadni blatniky byly vytazene o 10mm a o dalsich 8mm byly zastrihle lemy, to aby se mi tam vesly kola. Jinak karoserie je osetrena zakladem, plnicem a kity od body, vrchni lak akrylatovy. Lak jsme nedelali jelikoz to neumime.

Jiz je karoserie vybavena pro montaz vlecky,ktera tam uz je.Zadni kapotu nahradila celolaminatova kapota 200RS.



INTERIER: cely interier je pouzit z puvodnich dilu. Jsou zde male zmeny. Po pohledu do interieru to je skorepinova sedacka MTX pouzivana ve Skode 130LR, 3ramenny volant skoda o prumeru 340mm, ktery je potazen kuzi a ma zluty prouzek. V palubni desce je vymenen mechanicky tlakomer za elektricky. V originalnim tunelu pod palubkou je palivomer a ekonometr, ktery je ted jen jako atrapa. Neni zapojeny, jelikoz na Weberech ukazuje nesmysly. Budiky jsou nahore v poradi: otackomer, tachometr, teplota vody, teplota oleje a tlak oleje. A CO JE NEPOSTRADATELNE PRO RIZENI? ZKRACENE RAZENI, je to opravdu super, Schwejk myslim, ze muze potvrdit :-)



PODVOZEK: vse slozeno vetsinou z novych dilu. Obe napravy uzke, ale predni s hrebenem, rozdil v rizeni je to obrovsky a tem co nemaji jen doporucuji, protoze ja jsem se tomu dlouho branil. Ramena a napravnice vepredu,

vzadu vlecka s nastavitelnymy odklony pomoci distancnich podlozek,vse v komaxitu,pricka navic v hliniku :-)

Odklon na zadni naprave -1stupen sbihavost zatim na 2mm a bude se testovat :-)



MOTOR: puvodni skoda 110R byl vymenen za za motor 742.136. Blok motoru, uplne novy, byla velmi vyhodna koupe, ktere jsem nemohl odolat. Seriova klika, odlehcene lestene ojnice, pisty 136, spojka s talirovou pruzinou 190mm Sachs 1.6felicie. Vacka od p. Dlouheho z Ledce, fungovala spolu s karburatorem sedrted s dvema Webery 40Dcom. Rozdelovac bezkontaktni 136x. Vyfukove svody a tlumic od p.Hriciny. Tlumic plne absorbcni, svody 4 do 1. Na motoru je jiz hlava se sacimy ventily prumeru 37mm. Nova je vacka od p.Kreibicha na malem ulozeni 304/304 se zdvihem 7mm.Noha od chladice je zkracena a je odvzdusneni i primo z karteru:-) Vyfuk ma nove ulozeni pres jiny silentblok.Chystam jine ulozeni Weberu,delsi saci potrubi a snad i hlava s ventily 37sani,31vyfuk.Potrubi z felicia kitcar,ulozeni Weberu na krouzky Misab.











CHLAZENI: po zastavbe motoru 136 jsem musel zkratit o cca 15 -20mm puvodni chladic/cca rok 2002/ ale chlazeni nebylo podle mych predstav, proto se provedla zastavba chladice z 1150ky. Chladic je vyrobeny firmou Kvinto z Krkonos. Umistneni chladice jsem volil pod prednim naraznikem, castecne v nem/rozlozeni hmotnosti a proudeni vzduchu. Na chladici jsou v kazdem rohu jeden maly ventilator,ale je to jen pri stavu nouze,pousti m je jen zridka kdy :-) Topeni seriove. Chlazeni oleje pomoci original chladice nebylo nejlepsi, mel jsem 4 a vsechny driv nebo pozdeji tekly. Tak jsem zakoupil chladic z olcita, je hlinikovy, ale musel jsem si nechat udelat redukci kvuli pripojeni :-)

Chladic oleje s mezikusem je vyzkouseny a netece,olej se stahl na teplote o cca 20-30stupn,chladic je doplnen ventilatorem.Ventilatory jsou pousteny spolecne rucnim vypinacem.Radiator topeni je z favorita,ventil take ovsem s upravenym ovladanim :-) Doporucuji:-)







BRZDY: kdyz je v aute motor a vlastne vse co k tomu patri, musel jsem predelat i brzdy. Jak se rika co neubrzdis to neukecas. Vepredu jsou tedy nainstalovane 4pisty a chlazene kotouce, zrejme od Kabrta, dneska bych sel do kotoucu znacky Brembo nebo nejakych kvalitnejsich. Ale i kdyz se zkroutily, po stoceni se to jiz neopakuje ani po velmi, velmi intenzivnim brzdeni. K prednim brzdam je privaden vzduch husimi krky ktere maji usti v prednim original spoileru. Tyto nasavace jsem laminoval, ma prvni zkusenost s laminatem, myslim si ze to dopadlo vcelku dobre, co myslite?





KOLA: po Meteorech2, ktere byly druhymi koly na Eru, prvni byly 14 na 155kach, jsem se rozhodl pro delena kola. Po dohode a zkousce kol s p.Novotnych z Metalexu Plzen jsem si kola objednal v rozmeru 6,75". Po renovaci Era jsem si priobjednal zadni limce o malounko vetsiho rozmeru a tak je na zadni naprave 7,25". Pneumatiky jsem zvolil o rozmeru 185/60. Barumky Bravury jsem tenkrat mel za neobycejnou cenu a tak putovaly ke mne:-) Po zime ovsem limce utrpely davkou soli,po jizde na odtahovce a nejsou tak super,chybama se holt clovek uci,jinak jsou OK.





Dekuji vsem kteri se podilely at hodne ci malo pri stavbe teto kary:-)





Pridal jsem zde dve fotecky ze srazu v Bele pod Bezdezem,kde jsme Ja a ma spolujezdkyne vyhraly diplom za nejvetsi bloudice:-))))







ROK 2008





13.1.2008

Tak spodek motoru je po GO,pisty vlozky,vacka saly... Na motor je pripravena noha ala RS.Vana je neponicena v komaxitu.Je vymenena expanzni nadoba na vodu a premystena expanzka na brzdovku rucky kvuly budoucimu pouzity jineho saciho potrubi na ktere spolu s jinou hlavou cekam.Drzte palce at to vyjde:-)

Jsou pripraveny otviraky na kterych bude sat auto v zime a na delsi prejzdy v sezone,komaxit + akryl.Pneu Uniroyal 165/70.





29.1.Kol0 MTX jsou doplnena o zesilujici mezikruzi,ktere zabrani omackavani imbusu do vnejsich limcu kol,mimojine opticky zvetsi cerny stred kola:-) Uz jsou hotova vsechna kola,jsou nafouknuta,tak se ted ceka co udelaji za tyden s tlakem,ve vode se zdaji byt OK,ale terba mi neco uniklo a nevsiml jsem si ,cas ukaze:-):-)





10.2.Tak je predelane razeni,na nove z 5q kulisy ,paka je delsi aby byla blize volantu a drahy malinko protazene,bylo to moc kratke :-)





15.4.Tak uz mam doma hlavu,saci ventily 37mm,vyfukove 31mm,je pripravene i saci potrubi kitcar,tak se vse musi obrousit,spasovat,vycisti t,nastrikat a postupne doladit,kdyz se to povede tak je to ..... A pak si neco najdu :-)))



Favo ma jiz jineho majitele,slouzilo skvele :-) A nova kara doma je v provozu:-))



6.5. Hlava je rozebrana,vse se zkouklo,vycistil jsem ji a seskladal dokupy a zkusil zda tesni.Ted ceka potrubi a veci kolem :-)



Rad bych v lete vyjel na sraz,tak snad... Drzte palce:-))





12.7.08 Tak uz mam na motoru hlavu,saci ventily 37mm,vyfukove 31mm,saci potrubi z felicia kitcar,pruzne ulozeni Weberu pres krouzky Misab.Jeste to hodit do komaxitu a sladit a je to :-)) Snad:-)

Nove foto strana4





6.9.08 Motor slozen,nastartovan,serize ne Webery synchrotestem,predstih,za dreni dvou vyfukovych ventilu:-((((((((((((



20.12. Tak konecne hlava na motoru.Pvrni spusteni a ohrati OK,ale prselo a je nasoleno,tak jsem to neprojel.Jeste Dat na komaxit delici plech pod sani s Webery a nejaka uprava vevnitr a pak test!!!!Serizeni a doufam ze uz konecne nejaky sraz,abych se take nekam podival :-))

Stepan /S110Rcoupé - komentáře:

19:43:27
18.05.2005
BAMBUS
-> Štěpán: už to brzdí 129
17:23:07
18.05.2005
Štěpán
-> Pajda: jo jo,ja jedu take s120,mym súpotrebackem :-)-> Morda: jj,je super ze ta antena vypada jako ta ktera tam byla origo a pritom je to elektrika :-)
14:59:14
18.05.2005
Morda
Aj ja mam taku antenku, je to uplna supa.
22:38:23
17.05.2005
Pajda
to Štěpán: Svým autem nejedu, jedu s bráchou Š 120GL.
21:14:46
17.05.2005
Štěpán
-> berous: dekuji :-)-> Pajda: jasne,rad pokecam,jedes svou karou????
11:42:49
17.05.2005
Pajda
Ja tam jedu také, ale s brachou. Tak se třeba potkáme.
23:02:12
16.05.2005
berous
ceece ta tvoje kara se me dost libi! Fakt slusna prace sefe
21:37:03
16.05.2005
Štěpán
-> Pajda: ja opet dekuji,na sraz,no ted jedu v sobotu do Doks,protoze nemam listy na dvere tak tam jedu,ale 120kou.Pak na nejaky nejblizsi jak to pujde:-)-> Milošek: dekuji Ti :-)
23:19:07
15.05.2005
Milošek
proste dokonalost.........171
11:11:40
14.05.2005
Pajda
Abych se mohl těšit.5
11:10:51
14.05.2005
Pajda
Opakuji se! Moc pěkné.

Na který sraz se chystáš ??
21:47:32
07.05.2005
Štěpán
-> Pele: prosim Te,je to tak jako bylo origo 1150,naporak 2generace :-)
22:58:23
06.05.2005
Pele
Nadherne ero4 ...len mi neda sa spytat,preco si nerezal predne celo,ale si dal ten chladic tak ako je?4
18:07:17
06.05.2005
Štěpán
-> Climber: no to bude neco podobneho,ja to koupil za cca 400 v baumaxu,ale funguje to :-) Ja pouzivam na hadrak tu modrou kosticku :-)-> Morda: zkus to ,bude to vypadat lepe nez v barve :-)

12:31:43
06.05.2005
Morda
-> Štěpán: Jak tak pozerem na tu tvoju listu tak sa asi pustim do brutalne lestenia,mojej
00:40:43
06.05.2005
Climber - zrušená registrace
-> Štěpán: Jeste jsem ho nekoupil-teprve tam pojedu, ale to bude spis takový pracovní víko-je trochu vyžraný.

To tvoje chci6

Fakt s voskem?Ja na to mel nejakej brusnej vosk nebo spalicek neceho-koupil jsem to kdysi na burze-lestil jsem s tim víka motoru na motorkách a docela to prokouklo, ale byla to úmorná práce

8
21:05:38
05.05.2005
Štěpán
-> Climber: nee,odbornik pres lesteni nejsem,prosim Te,filcak brousi,hadrak je lepsi na lesteni s voskem :-) Viko ,viko,myslim na to,sem myslel ze si koupil to co tu nekdo prodaval :-)
13:29:34
05.05.2005
Climber - zrušená registrace
-> Štěpán:

Poslyš ty jses nějakej odborník přes to leštění ta lišta vypadá fakt dobře2 tos teštil filcákem?

Mimochodem co moje víko ventilů?3
21:44:34
04.05.2005
VOJTA ATC 175
-> Štěpán: Záleží jak moc brzy, já asi ještě dřív :)))
18:53:49
04.05.2005
Štěpán
-> Tuner#2: jo jo,uz se to blizi,dekuji :-)

Extreme Tyres