skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chtel bych vam ukazat moji skoro RS. zacnu s popisem, ale jelikoz nejsem na slohy tak to nebude nic extra.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
Pepino RS - komentáře:
asi jen vyčistit a mrknout na trysky,vzdušníky...a chybí tam ovládání klapky na vzduch-jen to táhlo...
-> Bery: ok !! co vsechno s nim potrebujes udelat ? jen ho natryskovat nebo i zrepasnout ??

-> Pepino RS: když nezapomenu,ani jsem ho nefotil,takže až budu na dílně a nezapomenu foťák,pošlu.
Kdyby jsi třeba vezl někam nějaké karbce,dej vědět,přibalil bych ti ten můj
Kdyby jsi třeba vezl někam nějaké karbce,dej vědět,přibalil bych ti ten můj

-> Bery: to snad ani ne spis te posle k Mikovovy.. nemohl by jsi mne poslat fotku zoho tvyho karbce ??

v poho...
Zkusim Bauera,ale s jeho náladama bych se ani nedivil kdyby mě poslal do řiti...pak pojedem asi do přelouče...
Dík
Zkusim Bauera,ale s jeho náladama bych se ani nedivil kdyby mě poslal do řiti...pak pojedem asi do přelouče...
Dík
-> Bery: jo tobe sem zapomnel odpovedet.. sorry... jo jasny je spousta lidi co to umi dat dohromady, jde o to jestli se to vyplati.. treba Mikov z prelouce dela webery, nebo Bauer, nebo Prasek-ale ten dela spis jen DCOE a nezaplatis to..
-> Tuner#2: nebrla jsem to jako kritizovani ani se mne to nedotklo jen sem nemnel cas hned odpovedet !! na koleji nemam pristupo k netu a tak se sem dostanu jen kdyz sem doma..
-> Tuner#2: nebrla jsem to jako kritizovani ani se mne to nedotklo jen sem nemnel cas hned odpovedet !! na koleji nemam pristupo k netu a tak se sem dostanu jen kdyz sem doma..

-> Pepino RS:
Ještě jednou,než to zapadne na dno fora...
znáš někoho,nebo máš někoho,kdo přejde a třeba i seřídí tenhle weber??Nevím jestli mám ten samý,ale nebyl ideálně skladovaný a chybí mi jedno táhlo na přivírání vzduchu-asi sytič...žejo...
Ještě jednou,než to zapadne na dno fora...
znáš někoho,nebo máš někoho,kdo přejde a třeba i seřídí tenhle weber??Nevím jestli mám ten samý,ale nebyl ideálně skladovaný a chybí mi jedno táhlo na přivírání vzduchu-asi sytič...žejo...
-> Libor: díky...
-> Pepino RS: tak to mas teda naprostou pravdu....
-> Pepino RS: tak to mas teda naprostou pravdu....
-> Pepino RS: Aha, tak to jsem se nějak nevšimnul, že všechny - na té nejtmavší to asi nejvíc vyniklo. S tím praskáním máš pravdu a tak to docela chápu. Jak jsem psal, tak jsem se Ti nechtěl dotkounout nebo nedej bože Ti to kritizovat - na Tvoje auto se strašně teším až ho uvidím v kupě a na živo. Držím palce!
Majkl: nohavice=kyvka

-> Pepino RS: moc nechapu na co reagujes...(nohavice?)
-> Tuner#2: takze tiu odpovim jako detialistovy, ta barva co je v muzeu tak vsechny odstin yty modry jsou metlaizi, kdyz to vydel borec co micha barvy tak jsme ve vzorniku nenasly bravy ktery tomu odpovidaj a kdyby mi michal metly tka se nedoplatim.. tak jsem tam dal normalni barvu.. navic kdybych to hnal do uplnyho originla tak si nedovolim dat tam jynej motor a napravu LR.. a navic se s tim chci obcas i nekde svest a jak je znamo tak laminat dost praska a takova metaliza se blbe opravuje..
-> Majkl: kdyz nekdo da na erko laminatovy blatniky a necha tam nohavice tak je to podle mne idiot..
-> Aladin: to je blbost s tim prevodem 4,66 to jsem nikdy nevidel ani neslisel, aaz uvidim uverim.. podsle mne se delali nejcasteji 4,5 aty byly na zavody..
-> Majkl: kdyz nekdo da na erko laminatovy blatniky a necha tam nohavice tak je to podle mne idiot..
-> Aladin: to je blbost s tim prevodem 4,66 to jsem nikdy nevidel ani neslisel, aaz uvidim uverim.. podsle mne se delali nejcasteji 4,5 aty byly na zavody..

-> vlada: Tak třeba já - mě tyhle věci na autech vadí - v Doksech bylo teď asi tak deset dotažených aut - zbytek děs a hrůza z hlediska zpracování (nehodnotím teď že tam někdo má plasy a nebo ne - to je věc vkusu). Když už tam ty plasty dám, tak to alespoň 100% zpasuju a dám to do stejného laku aby to splynulo s designem auta apod. Prostě 99% aut tam bylo odfláknutých a jestli to můžu říct já, to posuď sám - jsem prostě takový...
-> Pepino RS: Nevím proč jsi mě neodověděl - jak říkám nechci rýpat a nebo Tě to nějak hanit - to bych si nedovolil, jen mě to jako detailistu zajímá.
-> Pepino RS: Nevím proč jsi mě neodověděl - jak říkám nechci rýpat a nebo Tě to nějak hanit - to bych si nedovolil, jen mě to jako detailistu zajímá.
no a tak co ta ouzovka co mam v inzerci? to ma jakej prevod kdyz ma vzadu14¨ a vpredu 13¨
neslo by to poznat podle roku vyroby?

-> Pepino RS: horský převod nebyl 4,44 ale 4,66
znáš někoho,nebo máš někoho,kdo přejde a třeba i seřídí tenhle weber??Nevím jestli mám ten samý,ale nebyl ideálně skladovaný a chybí mi jedno táhlo na přivírání vzduchu-asi sytič...žejo...
-> Dvordy: v 1000 tyhle prevodovky 4,44 byly original..

-> Pepino RS: ten horský převod má kamarád v tisícovce a na 1 a 2 by to roztáhlo náklaďák.
-> Libor: 1000, 100, 110 a erka mneli vsechny voriginalu stalej prevod 4,44 erka pak kdyz jim zacali davat 13" kola tak uz mnely v serii 4,22 i uzovky kter ymnely 14" kol atak mnely 4,44, davalo se to do tech co uz mnely 13" ale tzam uz to bylo jako zvlastni vybava tzv," horska prevodovka" no cenu moc velkou nema ma to cenu pro lidi co jezdej zavody, jinka to nikdo nechce pac kdyz to das do auto je to moc pretoceny..
