
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chtel bych vam ukazat moji skoro RS. zacnu s popisem, ale jelikoz nejsem na slohy tak to nebude nic extra.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
Pepino RS - komentáře:
o detajlech....snazim se ale vzdycky neco se tam naskytne....
Pepino RS: mam otazku na ten 4q se stalim prevodem 4,44 to byla prvni stovka a tisicovka? a ma to nejakou cenu? mam totiz divny tuseni ze z litra sem tu mel a asi sla do zeleza. (ty stovky to bylo od jakyho do jakyho roku?) nebyly to ty co meli to vycko nadrze stejny jak litr?

-> vlada: tak treba se vyhni me ;-)
jja sem chorobnej detailista... jako ne ve smyslu aby se neco podobalo dokonale originalu ale aby vsechno licovalo, aby ikde nebyla jak rikas rasa od tlumexu atd... proste detaily delaji krasny celek
jja sem chorobnej detailista... jako ne ve smyslu aby se neco podobalo dokonale originalu ale aby vsechno licovalo, aby ikde nebyla jak rikas rasa od tlumexu atd... proste detaily delaji krasny celek
Hoši, kdyžtak sem hoďte nějaký ty jména perfekcionalistů, abych se jim moh dalece vyhnout. Nesnáším ty, co hledaj řasu, která spadla na podlahu při natírání Tlumexplastem nebo nedotaženej osmej šroubek odzadu zprava na vaně. Od Pepina by se mohly tyhle šťouralové učit.

-> Tuner#2: to jo, je to perfekt... to me osobne treba kyvka na kopii nevadila... pokud nekdo dela treba jen vzhledovou kopii tak proc ne... treba vetev taky ma original glsku ale ma emkovy napravy...
jj, takovy detailisty znam taky, a jmenovat bych klidne mohl
jj, takovy detailisty znam taky, a jmenovat bych klidne mohl

-> Majkl: Navíc jedna taková kopie už jezdí po srazech, ale do originálu to má hodně daleko - vzadu má kyvku a pod. a tak čekám na Pepina, že to bude o 100% lepší a věrnější a doufám, že věrnost je i jeho cíl, protože zatím je to perfektní práce podle fotek.
-> Majkl: Já to chápu a vím, že je to hnidopišská otázka, ale já jsem prostě takový perfekcionalista (znám i větší než já - dokonce tady z virtu, ale nebudu jmenovat :o) a zajímá mě to.
-> Tuner#2: to jo to je pravda a vzdycky bude, ale vem si sebe kdybys mel auto podle nejakyho originalu a pak ni nekdo rekl ze ten lak ma jinej odstin
to bych se asi zastrelil :-) ale je fakt ze kdych tochtel mit opravdu do detailu stejny tak bych to nejdriv poradne zjistil a oak delal, ted jde jen o Pepinuv umysl a taky me zajima jeho odpoved


-> Majkl: Když dokonalé auto, tak úplně do detailu - to pak dělá super celek.
-> Tuner#2: ty ses hnidopich

-> Libor: Ten kousek mají od pradávna, akrorát ho mají většinou v depozitu a ne v muzeu.
-> Pepino RS: Když jsem na něj koukal naposled, tak jsem se všimnul, že ta nejtmavší modrá je metalíza - zabíháš až do takový detailů nebo ne? Vím že je to blbý Ti to říkat po laku, ale byl jsem tam před měsícem.
-> Pepino RS: Když jsem na něj koukal naposled, tak jsem se všimnul, že ta nejtmavší modrá je metalíza - zabíháš až do takový detailů nebo ne? Vím že je to blbý Ti to říkat po laku, ale byl jsem tam před měsícem.

koukal sem v boleslavskym muzeu jim pribyl novej kousek ,uz sem se lekl ze jsi jim ho tam prodal. pak sem si uvedomil ze je to tvuj vzor. krasny. jen tak dal at neco tak krasnyho taky vyjede z dilny.

38/9...dej návrh ceny, ať vím, jestli to má cenu..

-> K.D.B.: a kolik zubu ma 4,22 ??

Poznáš to podle počtu zubů na soukolí - 39/10.
-> REMIX: jo jo, jen se na pr let uklidi a az dodelam skolu tka dodelam i ji.. mozn atreb ao prazdnincah kdyz budou prachy..
-> Pepino RS: No a jak to s tebou vypada, takze si RSku nechavas??
-> K.D.B.: dej tip jak to poznat .. ten borec co jsem ho od nej bral to tvrdil, rikla ze tam mnel 120 motor a bylo to liny jako svina...

Kdyby to byl LE, tak bych měl zájem
-> K.D.B.: jo ale nejdsem si jystej zda to opravdu je 3,9 !! jinak stav krom toho ze n ani je tuna smiru o ni nic nevim !!

Ahoj Pepino...prý máš navíc 4q LE, zajímal by mne stav a cena..Díky