nechapu mysleni nekoho, kdo dlouho stavi auto, vrazi do toho nespocet hodin casu a prace, spoustu penez a pak to proda...
fakt je toho auti skoda ...
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chtel bych vam ukazat moji skoro RS. zacnu s popisem, ale jelikoz nejsem na slohy tak to nebude nic extra.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
Pepino RS - komentáře:
08:33:10
11.05.2006
11.05.2006
Tuxik
21:39:46
10.05.2006
10.05.2006
Tepirin
.....NEPRODÁVAT KUR*VA.....TO JE SNAD CITOVÁ ZÁLEŽITOST, JÁ BYCH RADŠI PRODAL RODINU PRACHY BUDOU Z JINÝCH ZDROJŮ....
17:03:30
10.05.2006
10.05.2006
Magiver
Neprodával bych... prachy budou, ale takové pěkné eRko za ty prachy už nikdy
14:09:05
10.05.2006
10.05.2006
aDAm
-> Johny Death: tak tak
13:47:45
10.05.2006
10.05.2006
Johny Death
škoda to prodat :-/
11:33:32
07.05.2006
07.05.2006
martin
velmi pekne RS-ko.kedy budu new fotky
21:45:02
25.04.2006
25.04.2006
bordo
ahoj prosimte jaky odstin ci cislo barvy je ta tmavsi modra na predku auta moc diky a ahoj bordo
17:12:58
17.04.2006
17.04.2006
Kapřík - zrušená registrace
tak tohle je fakt husty vyborna prace , to bych si taky nechal libit , neblbni a nech si to
10:53:53
13.04.2006
13.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pepino RS: No je to škoda, na Tvém místě bych to dobře promyslel - co je dneska 60 tKč a tohle už Ti nikdo nevrátí co jsi do to vložil času a snahy.
07:35:17
13.04.2006
13.04.2006
jerrom
Budeš dělat origo RS - myslím zadní nápravu?
18:42:55
12.04.2006
12.04.2006
Pepino RS
-> Tuner#2: ted je jinej duvod..
14:43:20
12.04.2006
12.04.2006
Tomicraw - zrušená registrace
Tolik práce jsi na tom udělal a dostane to někdo druhý? Ta cena je určitě pro tebe nevyčíslitelná! Neprodávej!
13:24:29
12.04.2006
12.04.2006
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Pepino RS: To Tě to pořád nepustilo, vždyť si říkal, že holka není problém a že to doděláš... byla by to velká Škoda, kdyby to dostal do ruky nějaký jouda...
11:32:34
12.04.2006
12.04.2006
skoda.msport
-> Pepino RS: neprodávej je to nádhera... dodělej to a jednou na tom eště vytřískáš...
20:05:00
11.04.2006
11.04.2006
Pepino RS
-> skoda.msport: mam nabidku na 60..
13:58:48
11.04.2006
11.04.2006
jerrom
Proč to prodáváš? Není to škoda Škody?
13:42:49
11.04.2006
11.04.2006
skoda.msport
-> Pepino RS: jakou máš představu o ceně?? viděl jsem že ho prodáváš...
13:29:58
06.04.2006
06.04.2006
TG
-> Pepino RS: mel bych prevodovku - 4kvalt. prevod 4,44, je po go a je upravena kvuli lepsimu mazani...kdyztak napis vzkaz, kdybys mel zajem....
11:38:23
06.04.2006
06.04.2006
Pepino RS
-> black_dragons: jenze 13" proste nejsou..
22:13:17
05.04.2006
05.04.2006
black_dragons
-> Pepino RS: gumy neres mam znamyho co ma pneuservis a ten ma vzdycky nejaky dobry jety gumy nebo rezany...