skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chtel bych vam ukazat moji skoro RS. zacnu s popisem, ale jelikoz nejsem na slohy tak to nebude nic extra.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
Pepino RS - komentáře:
09:46:21
15.03.2005
15.03.2005
Majkl
davam 9b. je to super
09:45:17
15.03.2005
15.03.2005
BEYER - zrušená registrace
mno vidim ze si postupil popravde moc krasne toto by som chcel vidiet nazivo
19:45:16
14.03.2005
14.03.2005
Tuneman2/Fávo - zrušená registrace
-> Pepino RS: Krása, super, výborný...jen tak dál -ten points
21:11:03
07.03.2005
07.03.2005
Jarda - zrušená registrace
130RS je jedna z nejhezcich skodovek, 10b
07:26:32
27.02.2005
27.02.2005
M-Viper
Moc pěkný lakování... Dávám bodíky...
17:52:06
23.02.2005
23.02.2005
Pepino RS
-> Vita ze Sudet: od ceho je id karta ? jsem od kolina !
17:43:15
23.02.2005
23.02.2005
Vita ze Sudet
Zdravim tipe. Koukám slušná konkurence. Odkaď si? Doufám že se naše stíhačky v létě potkaj. 10b
16:26:33
21.02.2005
21.02.2005
BoPRo - zrušená registrace
-> Pepino RS: no prave az budes vedet ty starsi dej vedet
15:51:11
21.02.2005
21.02.2005
Pepino RS
-> BoPRo: pro mne je delal asi tak pul roku !
14:56:34
21.02.2005
21.02.2005
BoPRo - zrušená registrace
-> Pepino RS: tak se mi zeptejo dusikoj vim jen mu to trva pry 3 mes
13:43:50
21.02.2005
21.02.2005
Pepino RS
-> BoPRo: vim o jednejch ale nevim jestli jsou lomeny nebo rovny jinak dusik je vyrabi a chce kolem 2200 za jeden.
13:25:18
21.02.2005
21.02.2005
BoPRo - zrušená registrace
-> Pepino RS: ahoj nevis o steredech na arc lomeny nebo rovny
12:53:33
19.02.2005
19.02.2005
Pepino RS
-> Zíďa: ono tam taky hodne zalezi na tom jakou mas napravu atd
12:04:55
19.02.2005
19.02.2005
Zíďa
Ale tech 6 to uz by asi prelejzalo co?? U tamtech jak jsem mel pujceny ani nevim kolik to bylo.. Tydle kola jsou fakt skvely-skoda ze jsou tak drahy..
11:57:44
19.02.2005
19.02.2005
Pepino RS
-> Zíďa: ono taky zalezi kolik palcu mas venkovni limce ! treba ja mam 5" ale puvodne jsem chtel davat 6"
11:54:10
19.02.2005
19.02.2005
Zíďa
Aha-ok! No-tak 9p uz je poradna šířka! Ja mam taky repliku RS a jednou jsem tam mel pujceny 7p ARC a prave ty byly docela zalezly... Ale tech 9p to uz je neco jinyho!! Mas to fakt krasny! Tak at se dari!
11:50:02
19.02.2005
19.02.2005
Pepino RS
-> Zíďa: nezkousel jsem to jak je to pri plnym zatizeni, ale vlastne ani nemuzu delat zadny zavery, pac na zadku jeste nemam origo unasece, coz je i skrze to kolo vudet takze to nejdriv musim dodelat a pak se uvidi ! ale zatim je to tak nejak zaroven s blatnikem.
11:34:15
19.02.2005
19.02.2005
Zíďa
Tyyjo-ty kola tam fakt pekne sedej!! Hele-chci se zeptat-u tech zadnich kdyz je tam das-zbyde tam nejaky misto mezi kolem a blatnikem nebo lezou ven?? Mas to fakt pekny!!!
19:26:45
08.02.2005
08.02.2005
majo120 bracho Milosa
je na to radost pozerat za 10