skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Chtel bych vam ukazat moji skoro RS. zacnu s popisem, ale jelikoz nejsem na slohy tak to nebude nic extra.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
motor:vyrobni tajemstvi a ani nebudu sem psat vykon dokud nebude namerenej
vyfuk: nerezovy svody 4-1 a absorbcni nerezovej tlumič AMK a na srazy tam bude jen nerez trubka.
chlazeni: naporak vlastni vyroby-dle vzoru RS, trubky vedeny vnitrkem, vlastne vsechno spojeni kufr,motor je vnitrkem.
prevodovka: zatim origo 3,9, ale budou skraceny kvalty a ma vrchni drzeni.
podvozek: ve predu napreava s rapida a vzadu trouhelnikovy ramena ala LR. zmeneny rozchody kol z 1390/1350 na originalnich 1415/1368. stavitelny tlumice na obouch napravach a to jak utlum tak i predpeti.jinak tlumice jsou upraveny Spax.dlouhy a zesileny poloosy.tvrdy vsechny 4 pruziny.na predni naprave 2 stabilizatory,chtel bych do predu dat 2x 20mm stabil. a do zadu 18mm stabil, ale jeste poradne nevim co a jak.
Kastle: kompletne vyvarena,vyztuzena a pozinkovana, barvy budou original "valečný"-modro bila, komplet zbavena odhlucneni,laminatovy okruhovy blatniky a kapota.
brzdy: vepredu chlazeny kotouce, vzadu jednoduchy na obou napravach 4pisty ve predu jsou zapojeny cely na jeden okruh vzadu 1 par brzda 2 par rucka, v kabine kapalynova rucka. zatim s posilovacem s rapida
Kola: ARC v predu: 13"/7" vzadu: 13"/9" gumy: ve predu 205/40-1
a vzadu 225/40-13 bodou tam bud slicky nebo mokry slicky.
Tak to je prozatim vse, nektery veci jeste nejsou hotovy, ale vse bude tak jak to tu pisu.
Malonko zmeny: tlumice nejsou Spax ale KONI ty spaxe jsem vratil- chcal s nich olej, ty konaci jsou zase tvrdy jako svina, jsou to stavitelny plyno-kapalinovy a kdyz je uplne utahnu nejdou ani roztahnout. vejfuk taky asi nebude celej z nerezu-dochazej penize- takze svody z normalniho plechu a tlumic z nerezu, ve predu nebudou 2 stabilizatory ale 1 25mm a v zadu nebude zadnej stabilizator, motor dostane suchou skrin.
co je novyho : auto je nazinkovany, nastrikany nekolika vrstvama antikorozniho bodycka a ted pripravuju na lak zbytek auta, takze kituju a kituju a kituju. :-(
co je novyho: na aute ted monentalne moc nedelam, vyrabim ted suchou skrin a zadni unasece jinak na uate mam jiz kola a gumy na aute jsou pro zatim ve predu 205 a vzadu 225 s profilem 45 ale mam jiz pripraveny 205 predek a zadek 225 ale profil 40.
Potreboval bych sehnat: Saci potruby pres hlavu na hlinikovou hlavu a nebo na litinovou ale s kulatejma kanalama, 4kvalt se stalym prevodem 4,44, vacku 320/300 nejlepe origo motorsport, gumy 175/50 a 195/45.
kdyby jste nekdo o necem vedely prosim hodte mi to sem.
Pepino RS - komentáře:
23:45:06
30.11.2004
30.11.2004
Pepino RS
-> markus: kamuflaz ? ty pruhy mah stejny rozmery jako to bylo origo jen to nejsou stejny barvy- nepodarilo se mi je sehnat ja mam ty barvy o dost tmavsi a to vsechny !
15:28:23
30.11.2004
30.11.2004
markus
hezký!!!čistá práce!,-a ta kamufláž,--podle toho ostínu modrého spodního základu,a jeho tvaru asi nebude"tovární"
,--jsem opravdu zvědavý.
09:21:39
19.11.2004
19.11.2004
BoPRo - zrušená registrace
jen tak dál.........:)
07:16:02
19.11.2004
19.11.2004
BEYER - zrušená registrace
toto bude hodne peknucke uz to zacina dostavat tvar
23:44:25
18.11.2004
18.11.2004
Tom
-> Pepino RS: Jó to je obchodník. Mě jednou něco dělal a chtěl 700, a já měl jenom 600 a nebo litr, tak mu stačilo 600
20:49:56
18.11.2004
18.11.2004
Pepino RS
-> Tom: nechaval jsem si to piskovat torpeda dolu zevnitr i z venku, kdyz jsem s tim prijel rikal ze to maximalne bude stat kolem 3000, kdyz to udelal zacal neco o 10-11 a ve finale mne to stalo 5 000 !
14:04:20
18.11.2004
18.11.2004
Tom
Čau, koukám žes to nechal pískovat u Faltuse, kolik si za to řek, a co ti všechno dělal?
17:32:26
15.11.2004
15.11.2004
Pepino RS
-> Dvordy: jestli myslys ty velky diry, tak ty jsem delal sam dalal jsem to takz. Lochajznou jsou to 2 kusy ze srobem, vyvrta se mala dirka prostrci se jeden kus se sroubem z druhy strany se da ten druhej kus a utahuju se to tak dlouho az se to prostrihne !!
14:12:38
15.11.2004
15.11.2004
Dvordy
vypadá to dobře, chci se zeptat, ty díry, co jsou na těch výztuhách vepředu u tunelu jsi tam dělal ty, nebo tam už byli?
10:54:27
15.11.2004
15.11.2004
REMIX
Opravdu pěkný kousek
10:45:04
15.11.2004
15.11.2004
Sita
parada!
10:33:46
15.11.2004
15.11.2004
Pepino RS
-> Wrcteam: jeste to neni dodelany !
19:34:17
14.11.2004
14.11.2004
Wrcteam - zrušená registrace
-> Pepino RS: nadhernej lak
15:38:13
14.11.2004
14.11.2004
Pepino RS
takl pridal jsem fotku jak to je prozatim strikly o pristim vikendu bych mohl dodat dalsi- az bude definitivne nastrikany !
23:31:37
12.11.2004
12.11.2004
Pepino RS
zejtra to jde do laku tak drzte palecky !!
23:29:36
12.11.2004
12.11.2004
Pepino RS
-> Dvordy: ja jsem ho mnel zdarma jinak stoji kolem 5000,
-> tina: zatim jsem nic nesehnal., sezenu si nejdrive jety- abych mohl udelat geometrii a pak koupim novy. budes chtit ten podbeh ?
-> tina: zatim jsem nic nesehnal., sezenu si nejdrive jety- abych mohl udelat geometrii a pak koupim novy. budes chtit ten podbeh ?
08:45:24
12.11.2004
12.11.2004
Dvordy
-> tina: a na kolik to vyjde si ho nechat udělat?
11:31:37
11.11.2004
11.11.2004
tina
-> Pepino RS: jaxi dopad s Matadorem, zkoušel jsi mišelíny-taky by je měly dělat??
Jak ten chladič máš velkej a z jakýho matroše to je?? Mě ho dělali někde v Martinicích a je z plechu nebo mědi a je to v poho...
Jak ten chladič máš velkej a z jakýho matroše to je?? Mě ho dělali někde v Martinicích a je z plechu nebo mědi a je to v poho...
10:41:28
11.11.2004
11.11.2004
Pepino RS
-> Dvordy: kerej chladic myslys ? ten co jsem delal podle RS- byla to hrozna prace a ve finale jsem zjistil ze mne to neuchladi muj moturek.