Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:00:11
15.01.2008
Štěpán
-> Eidy: no jo,eidy to ma krasny.Prosim te neni ten odlucovac oleje zbytecny?Na co ho tam budes davat?dekuji za info :-)
08:42:10
15.01.2008
Péďa17
Eidy:Tak pokud ti to výjde,tak se budu těšit že se tam potkáme
08:19:51
15.01.2008
RomanT
nooo covece taky to mas moc pekny, chvalim 4 Sem si te mezi tou hromadou autaku tay jeste nejak nestacil vsimnout 2
21:54:21
14.01.2008
MATTESS
-> Eidy: tak to jo1 to jsme na tom stejně
21:45:34
14.01.2008
Eidy
-> MATTESS: to přece vůbec neva. Kubinovo Garde je taky pořád stejný a přesto si ho taky prohlížím. Některý věci se prostě neokoukaj. Moje mladá se taky pořád ptá, proč si ji pořád prohlížím. No a já jí pořád říkám, že se rád dívám na hezký věci, no.1
21:41:13
14.01.2008
MATTESS
-> Eidy: děkuji,ale na něm žádný změny nebudou
21:38:52
14.01.2008
Eidy
-> MATTESS: 85 tééda já se červenám. Ještě, že si nevšímáte všech chybiček co na autě jsou. Jo a text už upraven. Díkes.

Nojo, tvýho Rapídka si taky rád prohlídnu52
20:38:22
14.01.2008
MATTESS
-> Eidy: tak doufam, že ty 2 věci vyjdu, rád si to omrknu na živo, to je slast pro oči. A měl bys poopravit popis, expanzka už došla4 1
20:31:46
14.01.2008
Eidy
-> Turbo Péďa17: No tak to bych děsně rád. Záleží to v podstatě na 2 věcech. Na počasí a pak ještě na jedné, o které se tu nechci bavit. Zkrátka do Běšin chci moc a moc.

-> David V6: jj4
18:36:49
14.01.2008
David V6
-> Eidy: tak to je pěkný
15:52:50
14.01.2008
Péďa17
Ukážeš se s ní v Běšinech????
13:34:18
14.01.2008
Eidy
-> David V6: čeče, odhaduju tak 6-7 kg rozdíl vpředu a 4-5kg vzadu. Jako když to vezmeš do ruky, tak je to sakra znát.1
13:17:59
14.01.2008
David V6
-> Eidy: na těch kapotách fakt není poznat že nejsou železný,jakej je rozdíl v hmotnosti
10:36:33
14.01.2008
Eidy
-> David V6: není zač1

-> MATTESS: tak víš jak, nejsme žádný béčka, teda hlavně Tuner5

-> TUNER: v to doufám. Hlavně ta vodní musí držet. Ale já ji ještě před montáží natlakuju a strčím pod vodu4
09:38:06
14.01.2008
TUNER
Tak snad nepotečou no...)))
08:37:54
14.01.2008
MATTESS
-> Eidy: to už máš ty nádržky? To byl docela fofr1
07:48:02
14.01.2008
David V6
-> Eidy: dík za foto
19:55:47
03.01.2008
U-Geen
-> Eidy: je to nadhernej zavod, ja tu silnici teda znam pouze jako normalni ridic s kloboukem :)
15:58:03
03.01.2008
Eidy
-> U-Geen: No zatím skončily, ale doufám, že to obnoví. Můj kamarád se s těma lidma trochu zná, a snad že prej to zahrajou jako normální nehodu, ale to je ještě ve hvězdách. Podle fotek to musí bejt nádhernej závod.

-> deathcat: když ono se poblíž nic nekonná 8
14:22:25
03.01.2008
deathcat
-> U-Geen: jj taky mam takový pocit.

-> Eidy: Koukám že se vydáváš daleko, aby si se svezl
Extreme Tyres