skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
10:11:38
29.01.2008
29.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Mě se ten žlutej hodí
08:21:03
29.01.2008
29.01.2008
David V6
-> Eidy: házej házej
08:14:34
29.01.2008
29.01.2008
Eidy
-> Tuner#2: proužek už tam byl... Kdyby byl aspoň červenej
už mám vyleštěnou expanzku a napůl olejovou nádobu. To je tak krásný Přihodím foto.
už mám vyleštěnou expanzku a napůl olejovou nádobu. To je tak krásný Přihodím foto.
22:24:56
28.01.2008
28.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Ten žlutej pruh na tom volantu byl a nebo jsi ho dodělával? Koukal jsem na tu 30cm co máš Ty a všude je bez pruhu.
23:49:38
21.01.2008
21.01.2008
Eidy
-> Tuner#2: To já taky, v sobotu to jdu vyleštit ke kamarádovi. Pak jen naletovat potřebné věci a šup do auta.
23:27:20
21.01.2008
21.01.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: -> Eidy: Krásně jste to vymysleli, jsem zvědavý jak to bude vypadat naživo.
14:03:25
18.01.2008
18.01.2008
TUNER
Jinak hliníkový by taky asi nebyl problém....Ale to bych zase musel lítat za někym jinym na to svaření...a to by na tom bylo asi to nejdražší + sehnat nějaký ty duralový trubky na navaření.
Na vaření nerezu sem jezdí kluci pro který taky něco pálíme,takže nikam nejezdim a jen jim to dam když sem přijedou a oni mi to po svaření zase přivezou......A je to levnější než svařit ten hliník...
Na vaření nerezu sem jezdí kluci pro který taky něco pálíme,takže nikam nejezdim a jen jim to dam když sem přijedou a oni mi to po svaření zase přivezou......A je to levnější než svařit ten hliník...
13:59:44
18.01.2008
18.01.2008
TUNER
-> Eidy: Však já si to vyberu i s úrokama neboj...
11:00:45
18.01.2008
18.01.2008
Eidy
-> havlik: díkes
-> Štěpán: "olejovka" je nerozebíratelná. Do dna udělám dirku a zaletuju do ní výpustní šroub. Víc nepotřebuju. Jen to občas vypustím. Původně mi Tuner nabízel 2 tloušťky plechu (myslím 0,4 a 0,6) tak jsem samozřejmě bral ten slabší. Jenže když to vyříznul tak zjistil, že mu to chlapi nedovedou svařit, že je to moc slabý. Tak nezbylo nic jinýho ne vzít ten silnější. Sice jsem se rozmějšlel ale nakonec jsem kejvnul. Obě nádoby dohromady váží 1,3kg. Hliníkový by měly polovic, to jo, ale to mi nikdo nenabídnul a taky by na expanzku šlo dost špatně naletovat hrdlo víčka. To je normálně mosazný ze stováckýho chladiče. Objem mají 1,7 litru a cenu tvoří poštovné, které jsem Tunerovi ještě nedal
-> Štěpán: "olejovka" je nerozebíratelná. Do dna udělám dirku a zaletuju do ní výpustní šroub. Víc nepotřebuju. Jen to občas vypustím. Původně mi Tuner nabízel 2 tloušťky plechu (myslím 0,4 a 0,6) tak jsem samozřejmě bral ten slabší. Jenže když to vyříznul tak zjistil, že mu to chlapi nedovedou svařit, že je to moc slabý. Tak nezbylo nic jinýho ne vzít ten silnější. Sice jsem se rozmějšlel ale nakonec jsem kejvnul. Obě nádoby dohromady váží 1,3kg. Hliníkový by měly polovic, to jo, ale to mi nikdo nenabídnul a taky by na expanzku šlo dost špatně naletovat hrdlo víčka. To je normálně mosazný ze stováckýho chladiče. Objem mají 1,7 litru a cenu tvoří poštovné, které jsem Tunerovi ještě nedal
22:12:29
17.01.2008
17.01.2008
havlik
-> Štěpán: od TUNERA zbytek ti prozradí Eidy
22:11:13
17.01.2008
17.01.2008
Štěpán
-> Eidy: prosim Te co se tyce toho odlucovace oleje,ta nadoba je rozebiratelna,nebo je zavarena?Kolik ma objem? a jestli to neni tajemstvi od koho a za kolik?Neni to spatny napad,ale nerez je tezky?nebyl by lepsi hlinik?to neni rejpani,ale nejak jsem o tom premyslel vis?
22:43:27
16.01.2008
16.01.2008
Eidy
-> jozan110: díky, taky se mi moc líbí
22:27:47
16.01.2008
16.01.2008
jozan110
decentní ale fakt nádhera,tekhle to má vypadat
11:15:12
16.01.2008
16.01.2008
Eidy
-> RomanT: díkes
-> Štěpán: no snad ne. Ze začátku mi motor vyhazoval děsně moc oleje. Asi tak 0,5 litru na 100km takže výdech přes filtr jako máš ty, nepřipadal v úvahu. Poté, co jsem do ventildeklu přidal clonu výdechu motoru (protože mám díru přímo u vahadel) tak se to rapidně zlepšilo. Teď už by mi možná stačilo co máš ty, ale takhle mi to aspoň nebude prášit olej do motorovýho prostoru a taky když ona je nerezová a ještě když bude vyleštěná tak to bude vypadat krásně
-> Štěpán: no snad ne. Ze začátku mi motor vyhazoval děsně moc oleje. Asi tak 0,5 litru na 100km takže výdech přes filtr jako máš ty, nepřipadal v úvahu. Poté, co jsem do ventildeklu přidal clonu výdechu motoru (protože mám díru přímo u vahadel) tak se to rapidně zlepšilo. Teď už by mi možná stačilo co máš ty, ale takhle mi to aspoň nebude prášit olej do motorovýho prostoru a taky když ona je nerezová a ještě když bude vyleštěná tak to bude vypadat krásně
20:00:11
15.01.2008
15.01.2008
Štěpán
-> Eidy: no jo,eidy to ma krasny.Prosim te neni ten odlucovac oleje zbytecny?Na co ho tam budes davat?dekuji za info :-)
08:42:10
15.01.2008
15.01.2008
Péďa17
Eidy:Tak pokud ti to výjde,tak se budu těšit že se tam potkáme
08:19:51
15.01.2008
15.01.2008
RomanT
nooo covece taky to mas moc pekny, chvalim Sem si te mezi tou hromadou autaku tay jeste nejak nestacil vsimnout
21:54:21
14.01.2008
14.01.2008
MATTESS
-> Eidy: tak to jo to jsme na tom stejně
21:45:34
14.01.2008
14.01.2008
Eidy
-> MATTESS: to přece vůbec neva. Kubinovo Garde je taky pořád stejný a přesto si ho taky prohlížím. Některý věci se prostě neokoukaj. Moje mladá se taky pořád ptá, proč si ji pořád prohlížím. No a já jí pořád říkám, že se rád dívám na hezký věci, no.
21:41:13
14.01.2008
14.01.2008
MATTESS
-> Eidy: děkuji,ale na něm žádný změny nebudou