skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
12:53:05
02.02.2008
02.02.2008
jerrom
-> Eidy: Právě proto mě to zajímá...jestli už i s novou nápravou... tak ať se daří.
12:20:46
02.02.2008
02.02.2008
Eidy
-> jerrom: Běšiny určitě. Jen ještě nevím s jakou nápravou. Už se blížím k pojízdnému stavu abych to později opět rozebral
08:23:17
02.02.2008
02.02.2008
jerrom
-> Eidy: A stíháš Běšiny?
01:03:36
02.02.2008
02.02.2008
Eidy
-> David V6: tak to by bylo super. Tvoji nabídku určitě rád využiju. A to přijde dát místo hřídelí, nebo na příruby unašečů poloos?
21:24:53
01.02.2008
01.02.2008
David V6
-> Eidy: toho se neboj hlavně furt musíš měřit,kdybys chtěl tak mám doma ještě trubku která je přesně do díry nápravy a na ní si nastavíč rozchod a sbíhavost s předníma kolama a máš to bez problémů,mě se to osvědčilo,kdyžtak ji tu mám ležet ak záleží na tobě
20:14:53
01.02.2008
01.02.2008
Eidy
-> Tuner#2: Z geometrie celkově strach ani nemám, spíš abych neměl jedno kolo zalezlý víc než druhý.
-> laminatak: to jsem rád.
-> David V6: To určitě. Teď budou vzdyu bubny, ale třeba jednou časem Ale kdybych tak sehnal nějaký lehký kotouče, Mě se ty chlazený Bremba nelíběj páč jsou těžký. Ty bych teda dal dopředu páč když už kotouče dozadu tak pak zas jedině chlaďáky dopředu. No a když oni jsou právě takový těžký. To je velká neodpružená hmota. Ale s brzdama jsem koneckonců neměl nikdy problém, ani na okruhu, kdy jsem brzdil až mezi posledníma. No ale znáte mě Třeba seženu za pár let keramiku z Porsche a to bude jiný kafe.
-> laminatak: to jsem rád.
-> David V6: To určitě. Teď budou vzdyu bubny, ale třeba jednou časem Ale kdybych tak sehnal nějaký lehký kotouče, Mě se ty chlazený Bremba nelíběj páč jsou těžký. Ty bych teda dal dopředu páč když už kotouče dozadu tak pak zas jedině chlaďáky dopředu. No a když oni jsou právě takový těžký. To je velká neodpružená hmota. Ale s brzdama jsem koneckonců neměl nikdy problém, ani na okruhu, kdy jsem brzdil až mezi posledníma. No ale znáte mě Třeba seženu za pár let keramiku z Porsche a to bude jiný kafe.
19:46:04
01.02.2008
01.02.2008
David V6
-> Eidy: ale aspon se nemusíš bát o poloosy a můžeš mít na zadku kotouče
19:44:41
01.02.2008
01.02.2008
laminatak
-> Eidy: to chce kloudnou nápravu a Molčana nápravu je nejlepší řešení,ja jsem sní nad míru spokojenej
19:02:42
01.02.2008
01.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak Ti jde práce od ruky a vyjde Ti geometrie.
18:59:27
01.02.2008
01.02.2008
Eidy
-> Tuner#2: Uložení tlumičů předělávat fakt nechci takže klasická miska i uchycení tlumiče. Stačí, že takhle budu muset řezat kastli a vařit držáky nápravy.
17:02:15
01.02.2008
01.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: A máš tu verzi s miskou pro pružinu a nebo bude jiný zadek se stavitelnou výškou?
16:58:26
01.02.2008
01.02.2008
Eidy
-> Tuner#2: BINGO. Jj, pan Molčan to jistí. Asi tak za týden bude doma. Kdy bude na autě ještě nevím.
13:45:18
01.02.2008
01.02.2008
David V6
-> Eidy: tak copa zamýšlíš
13:02:17
01.02.2008
01.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Nápravička ala RS?
13:00:28
01.02.2008
01.02.2008
Zdenek z Lovo
-> Eidy: Pochlup se co zamejšlíš se zadní nápravou Jsem zvědavý
18:18:36
31.01.2008
31.01.2008
Eidy
tak jsem docela zprovoznil spojku (měnil jsem hlavní válec a vzadu hadici), ještě to chce doodvzušnit. Ale byla to pakárna. HV fungoval venku skvěle, ale jak jsem to v autě zalil kapalinou tak se nějak zaseknul. Takže znova ven, namáznout brzdovkou a zase zpět. Neobjevil jsem žádnou příčinu, tak nevím.
A pořád vymějšlím jak na tu zadní nápravu. Mám totiž v hlavě takovej projekt
A pořád vymějšlím jak na tu zadní nápravu. Mám totiž v hlavě takovej projekt
07:06:06
31.01.2008
31.01.2008
David V6
-> Eidy: povedlo se ti to to jo
22:47:25
30.01.2008
30.01.2008
Eidy
-> Štěpán:
-> PETER: velmi děkuji
-> PETER: velmi děkuji
22:29:20
30.01.2008
30.01.2008
PETER
teda na tohle auto musim pořád koukat je to fakt nááádherná práce,luxusní
20:40:36
30.01.2008
30.01.2008
Štěpán
-> Eidy: mas to moc moc pekny a blejska se to jako psi .... :-)))