Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:16:22
09.02.2008
David V6
-> Eidy: docela palba no ale nic nenaděláš,mě vyšli na dvě kila ale je to o něčem jiným,že bych je začal vyrábět
16:22:18
08.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Myslel jsem si to, kde by je pořád bral :o))
14:25:03
08.02.2008
Eidy
-> Tuner#2: 3 3

Ramena nemusíš. Stačí ty odříznuté trubky.1 Dřív toho prej měl dost, ale teď už si musí každý zajistit sám.
14:15:24
08.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Další vlečka v prdeli :o) ale alespoň to konečně dělá z nových plechů a vypadá to dobře. Musíš mu posílat nějaké šikmé ramena a nebo ne?
14:04:26
08.02.2008
Eidy
držáky jsou k tomu samozřejmě taky,ale nejsou tak atraktivní pro fotografii
14:02:47
08.02.2008
Eidy
-> David V6: 3750Kč.....za jednu stranu.....5
13:14:38
08.02.2008
David V6
-> Eidy: kolik si dal jestli to není tajný
10:02:53
08.02.2008
Eidy
-> pistaa: jj, vím. Ale taky víc hlav víc ví a proto se ptám na různý postupy4
09:58:57
08.02.2008
pistaa
-> Eidy:

myslim ze uz to vies....4
15:01:20
04.02.2008
Eidy
-> laminatak: ještě mi řekni, jak jsi vyztužoval dvojitou stěnu pod zadníma sedačkama?
17:05:33
03.02.2008
David V6
-> Eidy: jasan
01:41:22
03.02.2008
Eidy
-> David V6: Tak to je skvělý. Náprava mi stejně přijde bez všech vnitřků, takže to neni problém. Díky. Tak já se brzo ozvu.
19:14:21
02.02.2008
David V6
-> Eidy: strčíš to místo poloos,musíš vyndat i ložiska,je to přesně soustružený do tý trubky a není tam žádná vůle,mě se to s tím dělalo perfektně a hned máš o jedno měření míň,zrovna jsem ji měl včera v ruce tak sem ji zase založil pro tebe,nic za ní nechci hlavně když ti pomůže a to vým že jo protože mě pomohla hodně
13:35:13
02.02.2008
Eidy
-> laminatak: dík. Bez urážky, ale snad to nebudu potřebovat4

-> jerrom: tak jako rád bych s novou nápravou, ale musím připravit převodovku, poloosy, nějakej zinek, barva atd. A taky chci při tom vyškubnout přední nápravu a udělat na ní větší štafle. No a kvůli tomu musím vyškubnout chlazení páč vede pod nápravnicí. Není toho moc, ale práce kvapná ... víš jak
13:00:56
02.02.2008
laminatak
-> Eidy: o geometrii se neboj da seto všelijak upravit,ja jsem to měl za den udělaný nejhorší snad je odstranit ty držaky převodovky,kdyžtak se ozvy kdyby něco
12:53:05
02.02.2008
jerrom
-> Eidy: Právě proto mě to zajímá...jestli už i s novou nápravou... tak ať se daří.
12:20:46
02.02.2008
Eidy
-> jerrom: Běšiny určitě. Jen ještě nevím s jakou nápravou. Už se blížím k pojízdnému stavu abych to později opět rozebral 1
08:23:17
02.02.2008
jerrom
-> Eidy: A stíháš Běšiny?
01:03:36
02.02.2008
Eidy
-> David V6: tak to by bylo super. Tvoji nabídku určitě rád využiju. A to přijde dát místo hřídelí, nebo na příruby unašečů poloos?
21:24:53
01.02.2008
David V6
-> Eidy: toho se neboj hlavně furt musíš měřit,kdybys chtěl tak mám doma ještě trubku která je přesně do díry nápravy a na ní si nastavíč rozchod a sbíhavost s předníma kolama a máš to bez problémů,mě se to osvědčilo,kdyžtak ji tu mám ležet ak záleží na tobě
Extreme Tyres