-> Majkl: Tak jako Běšiny v pohodě. Nápravy budu cpát do auta až v létě, ale chci to mít všechno v klidu připravený. Stačí, že budu řezat a vařit na autě.
Musím nabít baterku, ani nevím jak na tom chudinka je. Kontrolky se rozsvítí, ale víc netuším. Poprvé Kóču nadráždím asi až příští víkend, týden před srazem to stačí ne? A to chci ještě lakovat to sací potrubí (berany) chjo.
-> Tuner#2: Pokud vím tak sodou se tryská. Je to velmi citlivá metoda čištění. Pokud je barva hodně tvrdá tak ji to ani nesundá, sklo to nepoškodí. Viděl jsem takhle na Retro Prague otryskanej předek z motorky i s budíkem. Sklo úplně v pohodě a na plechu občas někde zbyla barva... Jenže já nechci převodovku rozebírat úplně
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
15:33:01
09.04.2008
09.04.2008
Eidy
15:04:44
09.04.2008
09.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: U nás mejou hliník sodou a je to jak nový, ale musíš to pak povrchově upravit, jinak to hned zajde. Kamarád tam měl blok, ale musí to být komplet rozebraný.
15:02:33
09.04.2008
09.04.2008
Majkl
-> Eidy: stihas besiny ?
15:01:20
09.04.2008
09.04.2008
Eidy
Takže na autě se pořád maká, hlavně na nových nápravách. Zadní už je v základu, přední mám teď v autě otryskanou, tak ji musím rychle našmudlat barvou, navařit výztuhy, na které ještě čekám (tímto nikomu nenadávám T) , pak našmudlat vrchní barvou (červenou, jak jinak ) atd. Soustružník mi opravil závity na zadních hřídelích, teď mi upravuje přední náboje, ty pak půjdou se spoustou dalších věcí do zinku a pak to složím. Ještě stále na mě čeká napůl otevřená převodovka, se kterou musím něco vymyslet. Je dost olezlá a "orezlá", asi proto, že málo tekla . Napadá vás nějaká chemie???
No a Kóča už má Massagy na sobě, malou úpravu doznal i koberec a různé další drobnosti, že už ani nevím.
No a Kóča už má Massagy na sobě, malou úpravu doznal i koberec a různé další drobnosti, že už ani nevím.
17:53:04
01.04.2008
01.04.2008
Eidy
Ale dík za uznání
17:52:30
01.04.2008
01.04.2008
Eidy
Bohužel jsem ty Massagy nevyleštil dokonale. Doufal jsem, že to před niklováním ještě poleští na velkym kotouči, ale vyprdli se na mě
10:39:05
01.04.2008
01.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Ku*va kdo má pořád utírat tu klvesnici? Zase jsem si jí poslintal
08:11:56
01.04.2008
01.04.2008
deathcat
-> Eidy: Parádní zámky, taky po takových toužím
08:00:39
01.04.2008
01.04.2008
MATTESS
-> Eidy: pěkný zámečky (a pak kdo je pacient....... )
Všichni
Všichni
11:22:33
28.03.2008
28.03.2008
Eidy
-> WMA: Od podzimu jsem na to nešáhnul. Zatím je nějakej race daleko. Ale až pojedu tak slibuju, že on board rozhodně bude.
19:30:48
27.03.2008
27.03.2008
WMA - navigátor :)
Zdarec lidi
-> Eidy: Už máš hotovej ten držák na kameru do auta? pže až zas pojedeš nějakej race, tak ať z toho je konečně nějakej "on board"
-> Eidy: Už máš hotovej ten držák na kameru do auta? pže až zas pojedeš nějakej race, tak ať z toho je konečně nějakej "on board"
08:17:25
11.03.2008
11.03.2008
David V6
-> Eidy: no vidiš to jsem si ani neuvědomil že se vlastně mění jen venkovní rozměr
08:14:32
11.03.2008
11.03.2008
Eidy
-> David V6: a jakou? Jinak ta roura je použitelná na obě nápravy (úzká, široká) bez úpravy. Nápravy jsou rozdílné zvenku a nikoliv zevnitř takže pohoda.
-> Zazaa: a kdybys viděl jak krásně peče
-> Zazaa: a kdybys viděl jak krásně peče
09:02:15
10.03.2008
10.03.2008
Zazaa
-> Eidy: uz se tesim na Besiny az ten pekac zase uvidim v reale :)))
07:57:17
10.03.2008
10.03.2008
David V6
-> Majkl: s tím nic nenaděláš
-> Eidy: tak už začni vestavbu ať to stihneš
-> Eidy: tak už začni vestavbu ať to stihneš
12:08:32
28.02.2008
28.02.2008
Bery
-> Majkl: on mě ten humor přejde až se mnou přeleštíš v Běšinách auto)))
01:00:34
28.02.2008
28.02.2008
Majkl
-> Bery:
20:04:51
27.02.2008
27.02.2008
Eidy
-> Bery:
-> Majkl: No jo, křivý dveře srovnat lze, jenže když máš blbý prahy (ze 100ky) tak s tím nic neuděláš, dokud nevezmeš flexu, COčko a správnou plechařinu.
-> Majkl: No jo, křivý dveře srovnat lze, jenže když máš blbý prahy (ze 100ky) tak s tím nic neuděláš, dokud nevezmeš flexu, COčko a správnou plechařinu.
19:22:30
27.02.2008
27.02.2008
Bery
-> Majkl: kdyby sis koupil auto,tak se ti to nestalo