-> MATTESS:
-> Tuner#2: Nemáš zač. Rádo se stalo. Děkujeme a přijďte zas. Ještě jsem si vzpoměl, to jsem ti neříkal jak jsem cestou do Běšin dostal hodiny u Švihova? Trochu bylo mokro, za 3 a plyn u podlahy no a už to bylo
-> havlik: Tak když bude na Doxech počasí tak klidně.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
16:05:02
28.04.2008
28.04.2008
Eidy
14:42:41
28.04.2008
28.04.2008
havlik
-> MATTESS 28.04.08 14:21:20: tak jestli nechceš já bych se klidně nechal svézt od eidyho
14:22:53
28.04.2008
28.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Pane moooc díky za svezení a děkuji bohu že jsem přežil jízdu Ten vracák na suchu za dva plnej a dveřma napřed jen tak nezapomenu a vstup do auta jen v ponožkách taky ne. Máš to fakt moc hezký, jedno z nej aut v Běškách.
14:21:20
28.04.2008
28.04.2008
MATTESS
-> Eidy: jsem ani nevzpomněl, že jsem po tobě chtěl předváděčku. Ale po tom, do mi Tuner#2 vyprávěl, nevím, jestli to podstoupit
21:45:07
24.04.2008
24.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Já byl dneska za městem, nesvítili potkávačky a než jsem se probral přes dvě vadné relé, které sice cvakali ale nespínali, tak to byl porod. Navíc mě odešel baroskop rok starý, takže taky super den, ale jinak bych mohl být na běšiny pojizdný a moc se na vás těším.
10:31:00
24.04.2008
24.04.2008
Bery
-> Eidy: nuda-taky...koukám)já ještě nezavrčel a nevim jestli to brzdí-jen na ručku se mi moc jet nechce..
23:57:38
23.04.2008
23.04.2008
Eidy
Takže čím blíž jsou Běšiny tím větší psycho. V pondělí jsem vyvezl Kóču poprvé ven, jen za město zkusit expanzku, karbec, motor a tak vůbec. Takže expanzka teče pod letovaným hrdlem na 3 místech (dopr*** ). Motor jede, ale s většími difuzory je to pakárna. Dá se s tím jet až od 3000 , no přežiju to. Nába volantu sice nábuje, ale je delší než by bylo potřeba, snad jde jen o zvyk. No a brzdy táhnou doprava víc než loni ( dopr dopr dopr).
Expanzku jsem zakápnul vteřiňákem a zatím drží . Přední brzdy jsem rozebral a pod manžety pístků stříknul teflonový olej. Asi jsem si zasvinil i destičky, protože to brzdí hůř. A co je ještě horší, pravý zadní hned flekuje a auto jde do smyku, nedokážu si to vysvětlit . Takže dneska jsem opět rozebral přední brzdy a všechno pečlivě odmastil spešl sprejem na brzdy. Čtvrtek mam zabitej do večera takže v pátek ráno brzké vstávání, sundání bubnu (kurva kurva kurva), kontrola případně oprava, zkouška, pak umýt, vyluxovat, naleštit a vyrazit. Hlavně se z toho všeho nezbláznit. V neděli odpo přijedu domu a hned letím služebně do Dánska. No není to pohoda?
Expanzku jsem zakápnul vteřiňákem a zatím drží . Přední brzdy jsem rozebral a pod manžety pístků stříknul teflonový olej. Asi jsem si zasvinil i destičky, protože to brzdí hůř. A co je ještě horší, pravý zadní hned flekuje a auto jde do smyku, nedokážu si to vysvětlit . Takže dneska jsem opět rozebral přední brzdy a všechno pečlivě odmastil spešl sprejem na brzdy. Čtvrtek mam zabitej do večera takže v pátek ráno brzké vstávání, sundání bubnu (kurva kurva kurva), kontrola případně oprava, zkouška, pak umýt, vyluxovat, naleštit a vyrazit. Hlavně se z toho všeho nezbláznit. V neděli odpo přijedu domu a hned letím služebně do Dánska. No není to pohoda?
13:59:05
15.04.2008
15.04.2008
Eidy
tak chladivka už je nalitá, berany na Weber obroušený a nastříkaný 1x barvou, ještě tak 1-2 vrstvy podle toho jak se to bude tvářit. Pak musím umýt ventildekl a seštelovat ventily. Jenom zkusmo jsem něco měřil, všechny mají mít 0,3mm, ale někam nejde nacpat ani 0,15. Pak to nasypat zpátky pod kapotu, dodělat šroub na rezervu, umýt, naleštit a můžeme vyrazit na Běšky. Větráčky na chladič asi nestihnu
21:35:10
12.04.2008
12.04.2008
David V6
-> Eidy: jo to máš pravdu
15:18:54
11.04.2008
11.04.2008
deathcat
-> Eidy: Massagy parádní Sluší ji...
12:26:49
11.04.2008
11.04.2008
Eidy
-> David V6: To je naplánovaný v příští petiletce. Jako kotouče vzadu není marny, ale jak už jsem tu psal před časem, obyč čtyřpísty mě nijak neuchvátily. Nemyslím funkcí, spíš tak obecně. Když už, tak hliníkový, jenže za podobný peníze už jdou zasejc sehnat kvalitní značkový Al třmeny (jetý). Třeba letos ve Zloníně prodával stánkař třmeny na starší verzi 911 a chtěl za ně cca 6000Kč. A mít na třmenu nápis Porsche, to už vypadá dobře.
12:15:53
11.04.2008
11.04.2008
gabo000000 - zrušená registrace
wow..tu sa tvrdo pracuje pekne
11:55:14
11.04.2008
11.04.2008
David V6
-> Eidy: dej na zadek kotouče
20:29:01
10.04.2008
10.04.2008
TUNER
-> Zazaa: Tebe už mam z krku....v krabici v garáži...))
No a pro ostatní to snad bude všechno zejtra....
No a pro ostatní to snad bude všechno zejtra....
14:01:27
10.04.2008
10.04.2008
Eidy
-> Zazaa: Proto jsem nechtěl nic moc rozhlašovat páč pak bude na Lubošovi každej něco chtít. Ale jinak DĚKUJU Luboši
13:46:06
10.04.2008
10.04.2008
Zazaa
jak to tak pozoruju tak Lubos nebude delat nic jine nez pripravovat vymysly skodovkaru :)
snad to do besin vsecko pobere :)))
a tim to mu take dekuji za to co sem si navymejslel ja :)
snad to do besin vsecko pobere :)))
a tim to mu take dekuji za to co sem si navymejslel ja :)
13:34:52
10.04.2008
10.04.2008
Bery
-> Eidy: já taky nikoho nejmenoval,na to jsou tu jiní experti...Nejmenoval,ale ukecal))
to budou drahý Běšiny...
to budou drahý Běšiny...
12:56:54
10.04.2008
10.04.2008
Eidy
-> TUNER: proto jsem ohledně výztuh nikoho nejmenoval páč jsem tušil, že se toho někdo chytne jak ho*** košile. A když ses ozval ty tak byla jen otázka času než přijde Bery
12:53:02
10.04.2008
10.04.2008
TUNER
no já se na to.... kua že jsi to ukazoval...