Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:43:10
25.02.2008
Eidy
-> valo: díky pane. Jinak co se týká řízení tak asi takhle: Pedály můžou zůstat původní.

Já jsem vzal držák hřídele ze 120, uřezal plechové držáky, vyrobil si z 3mm plechu nové (jinačí, dle eR kastle) a nechal navařit. Pak jsem zkrátil spodní díl hřídele (rozříznout, narazit do trubky a svařit). V autě mi to funguje asi 4 roky a pohoda. Jo a zámek řízení mi fungoval taky, ale byl moc utopený pod palubkou tak jsem se na to vykašlal.
19:46:04
24.02.2008
valo
len sa chcem spytat na to riadeni je to tyc z hrebenoveho ale nie upravena podla davesa?a je rezana a zvarana?lebo nad tymto premyslam uz dlho len som to nikde este nevidel zrealizovane inak superr masina presne moj styl
22:35:38
13.02.2008
Eidy
-> Pavel P@nkáč: třeba jo. Určitě to jistí jarní Bešiny a Doksy a možná Virtí sraz a možná celostátní sraz1
19:12:49
13.02.2008
Pavel P@nkáč
Doufam ze to uvidim nekdy na zivo:)
23:22:54
12.02.2008
Šampón
-> Bedřich: -> Eidy: -> jerrom: já vám děkuji pánové....
16:28:40
12.02.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Šampón: Taky to vyrábí Gumex.Tedy pirrelky ano skoro jakékoliv.
10:07:46
12.02.2008
MATTESS
-> Eidy: já tam mam taky jednotku 1 šemíků3
10:00:03
12.02.2008
Eidy
-> Šampón: Kolem oken mám gumy od Svobody, kolem dveří mám pirrelku a mezi blatníkama silikon. Klíč je vlastnoruční výroba.

Díky za pochvalu.

-> TUNER: 1 Jj, už nejsi sám kdo má v autě jednotku 3
06:51:06
12.02.2008
jerrom
-> Šampón: vše vyrábí pan Svoboda... kontakt najdeš na www.skoda110r.cz/article. php?id=282
22:39:21
11.02.2008
Šampón
-> Eidy: jo měl bych na tebe ještě jeden dotaz... potřeboval bych sehnat gumy kolem oken a veškeré narážečky+ gumy co se dávají mezi kastli a blatníky... nevíš kde bych to mohl sehnat... mě se to moc nedaří... díky moc...
22:35:28
11.02.2008
Šampón
-> Eidy: kamaráde máš to pěkný.... doufám že to moje bude za nedlouho vypadat podobně.... docela se mi líbí ten tvůj klíč... vlastní výroby nebo děláno na zakázku?
18:51:59
11.02.2008
TUNER
Ty jo on tam má řídící jednotku motoru...a ještě k tomu chlazenou....1
15:45:19
11.02.2008
Eidy
-> MATTESS, Labros, gabo00000: děkuji za poklonu1
15:31:58
11.02.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: nevzdava sa chlape..fandim ti a drzim palce..moc pekne auti6
15:29:44
11.02.2008
Labros
Tak tomuhle autu fandim. Všechna čest!
23:17:13
10.02.2008
MATTESS
-> Eidy: pěkný, krásný "zrcadlo"1
21:20:29
10.02.2008
Eidy
opět přibylo něco málo fotek
23:16:22
09.02.2008
David V6
-> Eidy: docela palba no ale nic nenaděláš,mě vyšli na dvě kila ale je to o něčem jiným,že bych je začal vyrábět
16:22:18
08.02.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Myslel jsem si to, kde by je pořád bral :o))
14:25:03
08.02.2008
Eidy
-> Tuner#2: 3 3

Ramena nemusíš. Stačí ty odříznuté trubky.1 Dřív toho prej měl dost, ale teď už si musí každý zajistit sám.
Extreme Tyres