Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:37:21
12.05.2008
havlik
-> Eidy: přesně tak ale jak řikam zatim se nenašel skoro nikdo s kym bych se bál respektive nikdo kdo jezdí pilu a ví co si s tim autem může dovolit a co od něj může čekat
21:57:58
12.05.2008
Eidy
-> havlik: -> MATTESS: je fakt, že já bych se sebou jako spolujezdec nikdy nejel 1. Ono když člověk neřídí, tak je všechno 2x horší.
21:24:34
12.05.2008
MATTESS
havlik 12.05.08 19:05:53 napsal: -> Eidy: okej připíšu si to na seznam toho co vzít s sebou na doksy
taky taky3
19:22:34
12.05.2008
havlik
-> Eidy: v pohodě 4 já myslim že to se mnou nebude tak špatný že tu dělam akorát scény předčasně4
19:21:13
12.05.2008
Eidy
-> havlik: Jako já kdyžtak pojedu v klídku, jako na nákup (když máš seznam na 2 strany a za 5 minut zavíraj3)
19:05:53
12.05.2008
havlik
-> Eidy: okej připíšu si to na seznam toho co vzít s sebou na doksy3
19:04:39
12.05.2008
Eidy
-> havlik: radši jo, mě se ty moje MTX líbí víc v tý fialový než v hnědý.3
18:54:13
12.05.2008
havlik
-> Eidy: tak to bude masakr. mam si vzít plíny?3
18:36:37
12.05.2008
Eidy
-> Tuner#2: tccccc, tak jo 47
18:08:50
12.05.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: S rourou a velké difuzory ať má pořádný zážitek. Proti Tobě mám teď po vytlumení zadku Mazdu - motor který neslyšíte 3 Ba ne, ta velká bedna docela dost pobrala, teď tam mám větší kravál.
18:01:52
12.05.2008
Eidy
-> MATTESS: Hele a chceš v Doksech svézt s tlumičem (příjemný zvuk) nebo s rourou (velmi sympatický kravál)? A difuzory tam mám dát malý (6000 ot/min) nebo velký (7500 ot/min)?
104
12:42:31
10.05.2008
Adam6666 - zrušená registrace
wow9
17:45:03
05.05.2008
WMA - navigátor :)
-> MATTESS: -> Eidy: -> havlik: To já bych se taky nechal klidne svezt! 108
Takovehle svezeni by bylo moc super! 40 62
22:21:13
28.04.2008
MATTESS
-> Eidy: zasloužená4
21:39:34
28.04.2008
Eidy
-> MATTESS: děkuji za poklonu pane
21:09:35
28.04.2008
MATTESS
-> Eidy: to je krásná spotřeba. Asi si na Doksech dodám odvahy1 Smekám před citem pro detail. Dokonalost sama, leštěný nádobky, naleštěný lak.......4
20:26:46
28.04.2008
Eidy
-> havlik: Tak to snad né. Když budeš chtít tak si vezmu klobouk a plato vajec3
Několik lidí se mě ptalo kolik litrů si Kóča vezme. Tvrdil jsem, že cca 14. Po příjezdu jsem to spočítal a vyšlo mi krásných cca 9. To je pohoda vzhledem ke stylu jízdy.
19:20:22
28.04.2008
havlik
-> Eidy: tak doufam že nebudeš první člověk s kterym se budu bát jako spolujezdec (ženský nepočítam)3
16:06:58
28.04.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: To jsi říkal, jak jsi se tam otočil 4 Věděl jsem už leta, že jsi "blázen", ale teď už vím, že jsi fakt BLÁZEN 3
16:05:02
28.04.2008
Eidy
-> MATTESS: 47
-> Tuner#2: Nemáš zač. Rádo se stalo. Děkujeme a přijďte zas.101 Ještě jsem si vzpoměl, to jsem ti neříkal jak jsem cestou do Běšin dostal hodiny u Švihova? Trochu bylo mokro, za 3 a plyn u podlahy no a už to bylo 104
-> havlik: Tak když bude na Doxech počasí tak klidně.258
Extreme Tyres