Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:16:29
26.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: to tu vie vela lud rozpravat o spotrebakoch:D ja som tiez vcera poskladal vcetko som naladil krasne mi to slapalo a pak kdyz sem ujel asi 4km ze jde von za kamaratmi sa mi roztrhol rozvodovy remen...takze môzem dufat ze ekd v pondelok dam hore novy tak nebudem pocut ziadne chrastanie albo ci to vôbec nastartujem8
13:57:54
26.07.2008
Eidy
-> venni: díky



Musím se s vámi podělit o zkušenost při výměně ložisek na spotřebním passatu. Zadní ložiska už byla trochu slyšet a proto jsem se je chystal vyměnit. Ovšem nakonec vše proběhlo o něco dřív a mnohem hůř než jsem si představoval. Ve čtvrtek ráno cestou do práce se několikrát ozvaly zezadu velmi nepříjemné zvuky. Měl jsem skoro infarkt. S bobkama jsem dojel do práce a odpoledne zpátky. Musel jsem to udělat hned. Po sundání kola na mě vypadla poklička náboje a vzápětí nějaký slabý kroužek. Po chvíli jsem zjistil, že slabý kroužek je zbyteček klece. Ostatní materiál zmizel. V ložisku chyběly asi 3 kuželíky a celej buben se kvrdlal nehorázným způsobem. To mě polil pot, protože co by se stalo kdyby... Radši nemyslet. Sundal jsem matku z čepu a chystal jsem se stáhnout buben. A tady začlo jít do tuhého. Buben ne a ne dolů. Vnitřní kroužek ložiska nešel stáhnout z hřídele. Zkoušel jsem všechno možné i nemožné. Stahovák si s tím nevěděl rady ani za použití narychlo vyrobeného přípravku. Kladivo, stahovák, kladivo stahovák, nadávky, kladivo, nadávky, stahovák, nic. Posledním řešením bylo vzít flexu a rozkrájet buben jako narozeninový dort. Naštěstí mě ještě napadlo svařit ložisko a pomocí páky ho celé protočit na hřídeli a tím ho dostat dolů. Ani po třetím svaření si nedalo říct. Všechny svary vždycky popraskaly. Náhodou se však v jednom místě vyloupnul kousek vnitřního kroužky a dokázal jsem vytahat všechny kuželíky ven a pak s velkou slávou dostat dbuben dolů. Vnitřní kroužek jsem pak flexou rozpůlil a zjistil, že ty ošklivé zvuky znamenaly, že se protočil na hřídeli, čímž se prakticky přivařil. Zahladit hřídel, přelisovat ložiska už pak šlo v pohodě. Ještě jsem zjistil, že vnější kroužek ložiska byl prasklý. S tímhle kolem jsem se sr** asi 5 hodin. Druhé kolo bylo za 40 minut. A to je konec.
10:56:54
23.07.2008
venni
-> Eidy: máš to eRko pěkně v ruce,parádní jízda 4
20:55:18
22.07.2008
Eidy
-> Tommyk.81: přesně tak

-> Zazaa: Jojo, občas jsem měl pocit, že pletu vánočku 1
18:26:20
22.07.2008
WMA - navigátor :)
-> Eidy: mazec 1 Fakt paráda to video. TO je teda jizda. Takový slajdy jak sviň 1 super4
12:51:45
22.07.2008
Zazaa
-> Eidy: pekne video ... a koukam pekne sis zakroutil volantem :)
12:29:20
22.07.2008
Tommyk
-> Eidy: pěkná jízda pane :)

jen bych se chtěl zeptat... ona kritická zatáčka, kde se rozšlehal s tou 130kou to je na videu v čase 1:29 ??
09:14:02
22.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: JJ to máš pravdu, ale matku mám provařenou a přořízlej závit, tak zatím nebyl problém. Příště se nechám inspirovat 4



P.S. Náhrerná jízda.
07:46:05
22.07.2008
deathcat
-> Eidy: Parádní video, vůbec si ji nešetřil 1 No a k těm áčkům není co dodat4
01:11:03
22.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: nechaem vo co go ae musim uznat soferujes super4
00:37:19
22.07.2008
Eidy
-> gabo00000: A teď si představ, že vítěz (formule) to zajel o 17 sekund rychleji. To musel bejt mazec.
00:26:26
22.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: je to pekne a ja som takovej peknej fofr este nevidel;)
00:26:04
22.07.2008
Eidy
-> Tuner#2: A sakryš 8. To abych držáky zadní nápravy navařil pěkně nakřivo 1
00:19:38
22.07.2008
Eidy
-> WMA: děkuji, děkuji

-> Tuner#2: šroub M7 je ble ble. A při síle stabíku se tam dlouhá M6 dává mnohem líp.

-> gabo00000: zas takovej fofr to nebyl, každopádně díky.
00:11:01
22.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: ,as skruteny stabilizator? ako to? od koho bol?
00:06:30
22.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: to sa delalo vecsinou kôli hnusnej M7 alebo istota alebo zavyt v matke..
00:05:14
22.07.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: jednoznacne si neotalal..toto je asi najrychlejsi repas napravy aky som v zivote videl..ohromne..gratuluje m.v.yzera to super;)
23:59:19
21.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Pěkný štafle... No dobře vítězství v předu Tě přenechám, ale zadek jdu snižovat a to by bylo, abych neměl vzadu větší štafle než Ty :-))



Koukám, že jsi dal šroub skrz celé rameno, co drží stabík - matka se utrhla a nebo pro jistotu?
23:34:40
21.07.2008
WMA - navigátor :)
-> Eidy: dej sem foto zespoda. na tu new napravu :) at si taky zaslintím klávesnici 1
Extreme Tyres