skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
15:54:03
10.08.2008
10.08.2008
M@rtin
-> Eidy: Chudák T#2, v Příbrami tam brečel že prohrál
14:59:30
10.08.2008
10.08.2008
Eidy
-> pistaa: chtěl bys takové auto (vždyť to tvoje je taky super) nebo ty štafle?
-> petřík: díky... třeba někdy uvidíš
-> Tomash: díky... a ty moje ruce, no, šlo to.
-> petřík: díky... třeba někdy uvidíš
-> Tomash: díky... a ty moje ruce, no, šlo to.
10:15:31
10.08.2008
10.08.2008
Tomash - zrušená registrace
-> Eidy: Fakt pekne eRko. S tým sa musí jazdiť. to je raketa. A pekne video. Dobra praca ruk .
20:27:15
09.08.2008
09.08.2008
petřík
-> Eidy: Moc pěkný a to video z kajuty taky perfektí pěkně s tim v tech zatáčkách cvičích už se těšim až tohle auto uvidim někde naživo.
16:15:07
09.08.2008
09.08.2008
pistaa
-> Eidy: pekne to mas chlapce.. pekne fakt , eby som to i ja take mal .. :P
16:14:55
09.08.2008
09.08.2008
Eidy
-> Tuner#2, petr s: aha
-> TUNER: díky.... Myslíš, že až tak?
-> TUNER: díky.... Myslíš, že až tak?
15:42:55
09.08.2008
09.08.2008
TUNER
-> Eidy: Hezká práce.....konečně pořádná náprava a ne kyfka ....
Jinak kdybych vám ukázal moje štafle,tak se můžete jít oba s T2kou klouzat....
Jinak kdybych vám ukázal moje štafle,tak se můžete jít oba s T2kou klouzat....
17:00:45
08.08.2008
08.08.2008
petr s
-> Eidy: To už je z doby když nebyli ani počítače
16:51:11
08.08.2008
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Víš že ani nevím, ale myslím, že jsem to slyšel už dávno před virtem, takže nějaký slengový označení to bude
16:49:20
08.08.2008
08.08.2008
Eidy
-> Tuner#2: tak mě napadá, Tripod je oficiální název nebo jenom virtí slovní vynález?
16:31:11
08.08.2008
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> cobra11: Tady máš ty Tvý lobra: skoda-virt.cz/cz/.../1195
7
Eidy tam má klasiku tripod jako každá náprava Š 130 a výš: skoda-virt.cz/cz/.../5890 9
Eidy tam má klasiku tripod jako každá náprava Š 130 a výš: skoda-virt.cz/cz/.../5890 9
16:27:57
08.08.2008
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> cobra11: A kde je vidíš?
16:24:52
08.08.2008
08.08.2008
cobra11
moc peknucka a konecne vidim ako vyzeraju lobra
11:01:25
08.08.2008
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak to je divný, kup si Mko, mě to nedělá
10:28:17
08.08.2008
08.08.2008
Eidy
-> Tuner#2: Souosost by měla být v cajku. Není to měřený laserem, ale všechno se zdá v pořádku. A nejsem jediný kdo to na eRku pozoruje. Ale tahle debata běžela před časem na skoda110r.cz Nikdo nepřišel 100% na příčinu. Nejblíž jsem byl já. Mě se to srovnalo poté, co jsem implantoval zadní stabilizátor. Jeho držákem jsem totiž vyztužil příčku převodovky a ta se pak zdaleka tolik nekroutila, takže se neměnila geometri zadní nápravy. Jenže teď se může převodovka naklápět jak chce a nemělo by to mít vliv. No, nemělo by, no Ale já to už řešit nebudu.
10:10:37
08.08.2008
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Jinak fotky spodku jsou lahoda pro oko...
10:09:46
08.08.2008
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: NJ, podle poslední fotky letadlo evidentně vyhrálo Jinak to s tím táhnutím je fakt divné. Máš dobrou souosost náprav?
09:51:19
08.08.2008
08.08.2008
Eidy
-> michal.tuareg: Kdepak, všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo
-> laminatak: Jojo, vypadá to super. Ale sranda to nebyla. Možná, že za 2 měsíce budu tvrdit opak, ale teď ještě s čerstvými pocity musím říct, UFF.
-> gabo00000: díky
-> Všichni: Teď ráno jsem najel cca 120km (jel jsem totiž do takovýho velkýho domečku, kde dávají řidičům takový zvláštní malý červený kolečka ) No a poznatky z podvozku jsou takové, že na mokru to slajduje zrovna jako předtím (žádný div) a hlavně, že i s úplně jinýma nápravama, s úplně jinou geometrií a úplně jinou kinematikou to při zrychlování stejně pořád táhne doleva a při brzdění motorem doprava. Dřív jsem to přičítal kyvce, páč je spojená s převodovkou, která se kroutí v silentblokách s motorem, ale že to dělá i teď, tak to vážně nechápu.
-> laminatak: Jojo, vypadá to super. Ale sranda to nebyla. Možná, že za 2 měsíce budu tvrdit opak, ale teď ještě s čerstvými pocity musím říct, UFF.
-> gabo00000: díky
-> Všichni: Teď ráno jsem najel cca 120km (jel jsem totiž do takovýho velkýho domečku, kde dávají řidičům takový zvláštní malý červený kolečka ) No a poznatky z podvozku jsou takové, že na mokru to slajduje zrovna jako předtím (žádný div) a hlavně, že i s úplně jinýma nápravama, s úplně jinou geometrií a úplně jinou kinematikou to při zrychlování stejně pořád táhne doleva a při brzdění motorem doprava. Dřív jsem to přičítal kyvce, páč je spojená s převodovkou, která se kroutí v silentblokách s motorem, ale že to dělá i teď, tak to vážně nechápu.
09:31:02
08.08.2008
08.08.2008
laminatak
-> Eidy: koukám náprava na místě,je to krásný pohled
06:11:20
08.08.2008
08.08.2008
michal.tuareg
-> Eidy: hmmm, a mě něco říkej o bláznech ty negativy vypadají suprově,závodák jak svin.