skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:55:08
17.09.2008
17.09.2008
Eidy
Chtěl jsem natlačit další foto a zjistil jsem, že mi vypršela platnost finančního příspěvku. Musíte počkat až dojde U-Geenovi platba.
15:38:31
17.09.2008
17.09.2008
venni
-> Eidy: dík.Já bych určitě nějaký fotky našel,ale nechce se mi prolejzat všechny srazy na škodateamu :)
15:33:16
17.09.2008
17.09.2008
Eidy
-> venni: tak počkej do večera. Něco vyhraboším
A mohl bych sem vůbec nasypat pár starších fotek.
A mohl bych sem vůbec nasypat pár starších fotek.
15:18:49
17.09.2008
17.09.2008
venni
Eidy 12.09.08 22:40:05 napsal:
Plecháče, to byly takový nesmělý začátky. Nejdřív plecháče, pak apolla (borec největší) a nakonec tyhle... no nazvěme je třeba Eidy Wheels To byl tehdá ještě 1 stěrač na autě, na eRku je to ee
A taky mě děsně lakal nápis "LIMITED EDITION" na přední sklo a rychlý pruhy na auto a fólie na okna atd. No prostě pikačoviny. Naštěstí nebyly prachy, tak jsem to nezkurvil. to jsi měl štěstí,já jsem tenkrát tyhle krávoviny na eR spáchal a teď je pomalu odstraňuju,ale největší pakáž bude ten jeden stěrač :(
PS:hoďte jsem někdo starý fotky Kóči na plecháčích
Plecháče, to byly takový nesmělý začátky. Nejdřív plecháče, pak apolla (borec největší) a nakonec tyhle... no nazvěme je třeba Eidy Wheels To byl tehdá ještě 1 stěrač na autě, na eRku je to ee
A taky mě děsně lakal nápis "LIMITED EDITION" na přední sklo a rychlý pruhy na auto a fólie na okna atd. No prostě pikačoviny. Naštěstí nebyly prachy, tak jsem to nezkurvil. to jsi měl štěstí,já jsem tenkrát tyhle krávoviny na eR spáchal a teď je pomalu odstraňuju,ale největší pakáž bude ten jeden stěrač :(
PS:hoďte jsem někdo starý fotky Kóči na plecháčích
08:55:13
17.09.2008
17.09.2008
Labros
Takže Sestry Havlíkovy
17:05:45
14.09.2008
14.09.2008
Eidy
-> Tuner#2: Všichni jsme byli frikulíni
-> Péďa17: Nee, bude asi hnusná zima a pršet a Podzim je už pouze o závodění.
-> Péďa17: Nee, bude asi hnusná zima a pršet a Podzim je už pouze o závodění.
11:45:00
14.09.2008
14.09.2008
havlik
-> Tuner#2: no všechno je možný
11:43:26
14.09.2008
14.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: NJ, tak třeba jsme byli v minulém životě ségry
11:40:35
14.09.2008
14.09.2008
havlik
-> Tuner#2: pro změnu si mě to předchvíli potvrdil tim LR čelem a LR kapotou ale s normálnim křidýlkem:) Já už na to seru
11:38:18
14.09.2008
14.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik 12.09.08 19:14:41: Asi jo
-> Eidy 12.09.08 22:40:05: JJ apolla mám na fotkách z Tábora a ten atest byl cool
-> Eidy 12.09.08 22:40:05: JJ apolla mám na fotkách z Tábora a ten atest byl cool
17:19:19
13.09.2008
13.09.2008
Péďa17
Ahoj,pojedeš do Běšin???
22:40:05
12.09.2008
12.09.2008
Eidy
Plecháče, to byly takový nesmělý začátky. Nejdřív plecháče, pak apolla (borec největší) a nakonec tyhle... no nazvěme je třeba Eidy Wheels To byl tehdá ještě 1 stěrač na autě, na eRku je to ee
A taky mě děsně lakal nápis "LIMITED EDITION" na přední sklo a rychlý pruhy na auto a fólie na okna atd. No prostě pikačoviny. Naštěstí nebyly prachy, tak jsem to nezkurvil.
A taky mě děsně lakal nápis "LIMITED EDITION" na přední sklo a rychlý pruhy na auto a fólie na okna atd. No prostě pikačoviny. Naštěstí nebyly prachy, tak jsem to nezkurvil.
22:35:15
12.09.2008
12.09.2008
Eidy
-> Labros: aha... Jo ten déšt jsem potom odskákal. Měl jsem krásnou chřipajznu
-> havlik: jojo, bejvávalo. Už je přes 2 roky prodanej. Bylo to vařený z kolen a takovým způsobem chycený do kastle, že si ani nechci představit, co by to udělalo kdybych dal ránu.
-> Tuner#2: home made atest rulezzz forever ... Jéééžkovi voči, plecháče. To už je let
-> havlik: jojo, bejvávalo. Už je přes 2 roky prodanej. Bylo to vařený z kolen a takovým způsobem chycený do kastle, že si ani nechci představit, co by to udělalo kdybych dal ránu.
-> Tuner#2: home made atest rulezzz forever ... Jéééžkovi voči, plecháče. To už je let
19:14:41
12.09.2008
12.09.2008
havlik
-> Tuner#2: kurva ty seš se mnou nějakej propojenej ne?
17:40:48
12.09.2008
12.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> havlik: JJ dokonce měl udělanej certifikát s atestem Taky mě to zrovna včera napsadlo, když jsem koukal doma na fotky ještě na plecháčích a projížděl Eidy galerii ve svém PC
17:37:24
12.09.2008
12.09.2008
havlik
-> Eidy: se tuhle koukal na starý fotky na skodateamu a koukal sem že si měl v autě i rám kam ten se poděl?
17:36:03
12.09.2008
12.09.2008
Labros
-> Eidy: čoveče v neděli už v Doksech nikdo nebude, takže nikam nepojedu. Před 5 lety v září jsme ale náhodou jeli přes Roudnici na kolech a na náměstí jsme koukali na veterány. Pamatuju si i ten vytrvalej odpolední déšť
16:49:41
12.09.2008
12.09.2008
Eidy
-> P.T.: jojo, z Rce. Díky
-> Labros: Bohužel nebudu. Počasí slibuje dobré podmínky, ale pořádám jinou akci: historicivroudnici.wz.cz/ Pokud chceš, můžeš se v neděli odpoledne zastavit cestou z Doks na pokec.
-> Labros: Bohužel nebudu. Počasí slibuje dobré podmínky, ale pořádám jinou akci: historicivroudnici.wz.cz/ Pokud chceš, můžeš se v neděli odpoledne zastavit cestou z Doks na pokec.
12:49:39
12.09.2008
12.09.2008
Labros
-> Eidy: Čau, nebudeš o víkendu v Doksech? Uvažuju zajet na čumendu a tvoje auto by bylo jedno z těch, co by mě zajímaly nejvíc. Případně do kdy bys tam byl?
12:25:24
12.09.2008
12.09.2008
P.T.
Ahoj, ty jsi z Roudnice? koukám, že tam máš fotky od benzinky u Hondy... jinak máš to fakt pěkný