Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

09:52:08
18.12.2008
pistaa
-> Eidy: ;) tak neni problem
07:17:43
18.12.2008
Eidy
-> black_dragons: No, je to 50/50. Strašně rád bych to rozchodil, ale na druhou stranu nemám rád kabely. Já radši čistou mechaniku takže... ještě se uvidí.

-> suri - zrušená registrace: Díky díky. Snad se někde potkáme v reálu, abys zjistil, že Kóča třeba není tak dokonalá, jak si myslíš 1

-> pistaa: Tak to beru. To je rozumná nabídka 4
06:36:45
18.12.2008
havlik
-> pistaa: okej rád tě svezu za ty všechny rady bych tě to pak snad měl nechat i řídit4
23:08:57
17.12.2008
pistaa
-> Eidy: fukac.. ako budem vedet rad pomozem, ale ma to podmienku.. zvezes ma ty a i ja teba.. ;) naj na preteku ked to bude ohriate i pneu nech to neklze



-> havlik: nieco podoben ako vyssie patri i pre teba len ty mas novsiu/tazsiu kasnu :DD



-> black_dragons: zaujima to i man ale neboj bude s toho daco.. bez boja sa nevzdame..



-> suri - zrušená registrace:

hej he j ma pekne auto.. preco mas tu zrusenu registraciu?? to je moda??

:( verim, ze ty sa pridas k slovakom s 100kami ;)
20:25:43
17.12.2008
suri
-> Eidy: Len aby si vedel že toto je najkrajšia erka ne tomto webe myslím upravená a vždy som si to myslel . Prajem hodne zdaru A Ďakujem za všetko dúfam že ešte budem počuť o vás .
20:23:25
17.12.2008
Bedřich - zrušená registrace
-> Labros: Že by stejná mánie jako s leštěním????
18:38:20
17.12.2008
black_dragons
no jestli chces implantovat celou elektroinstalaci na skodovacky motor tak hodne zdaru ...4
13:54:41
17.12.2008
Eidy
-> Zazaa: Vrcholem je u mě twin turbo, malé na spodek, velké na vršek. Nebo kompresor + turbo. To je taky hezká kombinace.
13:46:29
17.12.2008
Zazaa
-> Eidy: ja sem castesne presel k vyssim objemum tak zatim me to nebere :)



a kdyz tak jedine supercharger alias kompresor :)
13:28:32
17.12.2008
Eidy
Jo a ještě jsem opravil chybu v popisu, přední pružiny jsou 185, nikoliv 195mm 1
13:14:44
17.12.2008
Eidy
-> Labros: 40
12:56:55
17.12.2008
Labros
Další??
12:54:40
17.12.2008
havlik
-> Eidy: No mě vezl jen RTL a nakazil sem se.:) To kdybych mě svezl pistaa tak nevim co bych:D
12:51:39
17.12.2008
Eidy
-> Tuner#2: Neboj, pokud se nestane zázrak, tak mi budeš soupeřem ještě několik let.

-> Zazaa: jojo, je to děsně nakažlivý, řekni Pistovi ať tě sveze a budeš chtít taky foukat. 1

-> TUNER: Tak nějak.

-> havlik, pistaa: Tak se necháme překvapit 4
12:38:09
17.12.2008
TUNER
-> Tuner#2: Myslim že to tak horký nebude.....určitě to nebude na jaře hotový,tak pokud bude autodrom,tak si ještě zazávodíte... 4
12:29:19
17.12.2008
Zazaa
-> Eidy: ty budes taky foukat ?? no potes to je nejaka epidemie :)))



v kazdem pripade to pak chci videt a pokud mozno i se svezt 4
12:19:24
17.12.2008
havlik
-> Tuner#2: to já taky:))
12:18:01
17.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: No tak letošní podzim byl asi poslední, kdy jsem Tě dýchal na záda 9 Jsem na Vás s havlíkem zvědavej.
12:12:54
17.12.2008
havlik
-> pistaa: To je nás více

-> Eidy: další blázen:D
12:10:21
17.12.2008
pistaa
-> Eidy: Zaujima ma ako to pojde s tym mlyncekom.. ;)
Extreme Tyres