Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:29:42
29.01.2009
jarda.u1
Ahoj!Chtel jsem se zeptat,co mas na aute za ten pricnak?Neni to Demon gt-200?Jinak jsem videl Kocu na Doksech-moc pekna prace.4
16:36:13
29.01.2009
m8rinek
-> Eidy: jo jo LLadičův start vypadá trochu důvěryhodněji, nicméně vítěz se pozná v cíli ne?
13:49:54
29.01.2009
Eidy
-> pistaa: Jj, snažím se aspoň po chvilkách.
-> spyker: Jo, v pohodě. Jen to tady vypadá jako šnek 1 .
13:05:36
29.01.2009
spyker
Sem si dovolil si dovolil
škoda 110R (GD) vs škoda 110R (Kóča)
1
10:47:58
29.01.2009
pistaa
-> Eidy: tak to je super ze to takto skladas po kuskoch, to je ako velmi dobre to sa mi paci, ja si tiez zhanam veci okolo naprav a kola a take drobnosti..
17:47:52
28.01.2009
Eidy
-> pistaa: Dom? Já jsem teď pořád v práci. Třeba jako právě teď. Ale v pátek si beru volno, tak snad něco poladím. Doma mám připravenj výměník voda-olej pod filtr a prej mám na poště balík. To bude elektrický budík tlaku oleje. 1
22:13:01
27.01.2009
pistaa
-> Eidy: neflakaj sa dom a asprav nieco aj v garazi.. aspon poriadok.. a pretoc Koce motor.. ;)
22:44:34
18.01.2009
Eidy
-> Radar: Kdepak, žádnou podložku tam nemám, jenom bylo trochu krátký, tak jsem vybrušoval konce kvůli krajním ventilům, ale jinak nic. Takže ti nepomůžu.8
20:14:53
18.01.2009
Radar
Zdar, pořídil jsem si stejné víko ventilů, jako máš ty. Ale na stovkovej motor je mělký. Máš pod ním udělanou podložku? Jak vysokou a z jakýho materiálu ? Dík za zprávu a ať ti to vrčí !
11:36:48
18.01.2009
pistaa
-> Eidy: hm, chlape veru nemam..
12:31:37
16.01.2009
Eidy
Sháním do předního podběhu těsnění, zkrz které vede hadice tankování paliva. Pustil jsem se do výměny hadice a to moje těsnění už je poněkud starší a tvrdší. Máte někdo něco?
06:54:43
16.01.2009
Mantrabeach
-> havlik: díky,nevšim sem si toho.4kua docela pálka 3Sem myslel tak bůro a ona desítka
06:54:24
16.01.2009
Eidy
-> havlik: Děkuji svému tiskovému 1 4
-> Mantrabeach, Majklsto: Je to jeden z chladičů co dělají na sportovní škodovky. Tohle je údajně repllika dobovýho ze soutežních škodovek, ale je udělaný na umístěný NA nárazníku, ne pod ním. Jezdí s ním i historici (pár eRek a stovek).
06:41:47
16.01.2009
havlik
-> Mantrabeach: viz citace u T

Eidy 15.01.09 19:28:24 napsal:
→ T: Chladič je od fy Kvinto, ale stál ranec, to tě
upozorňuju. Před 2 lety stál 10oooKč.
ad chlazení: Za chladičem je 190mm ventilátor SPAL. Při stání s tím jsou
trochu problémy a furt nevím čím to je. I když je venku 15°C. Jakmile se
jen trochu rozjedu, je po problému, ale to se mi naštěstí nestává. Teď
jsem trošku vylepšil chladící okruh (trubky) tak uvidíme.
06:33:34
16.01.2009
Mantrabeach
-> Majklsto: to bude jistojistě na zakázku.
-> Eidy: jestli se můžu zeptat kde sis ho nechal dělat a na kolik to zhruba vyjde?
00:55:12
16.01.2009
Majklsto
-> Eidy: sledujem vasu diskusiu o chladeni a ten mensi naporak se mi celkem libi.to si si daval delat na zakazku alebo je to z niecoho napasovane?
19:55:40
15.01.2009
Mantrabeach
-> Eidy: ok ok já právě nechci vůbec řezat do kastle kdybych se rozhodl jednou to předělat do origa proto se ptám jak to máš.Díky moc za rady.A jinak pěkný štafle2 1
19:05:34
15.01.2009
Eidy
-> Mantrabeach: Nevadí, klidně se inspiruj.
Co se týká mezistěny, stačí se mrknout na fotky. Je úplně pryč. 4
Když jsem ještě jezdil menší náporák (hned první dvě fotky) tak jsem měl vzadu ještě origo chladič bez řemenu a nikdy jsem neměl sebemenší problém.
18:56:35
15.01.2009
Mantrabeach
-> Eidy: Aha,to je zajímavý řešení.nejspíš bych se jednou inspiroval tebou pokud by ti to nevadilo.I ta varianta malýho náporáku a původního chladiče s el.vrtulí není špatná.A máš nějak upravovanou tu stěnu kde je origo chladič nebo si to nechal v původním stavu?
13:14:53
15.01.2009
Eidy
-> Mantrabeach: Jojo, ten chladič je jedinej na autě. Zapojenej je normálka od termostatu do chladiče a z chladiče do motoru. Akorát mam ještě malinkej okruh ze zátky z pod 4. válce zpět do čerpadla, kam je normálně přívod od topení. Samotný topení v autě nemám.
Jediný funkční systém chlazení je origo řemenem nebo náporák jako mám já, nebo malinký náporák spolu s původním chladičem a el. ventilátorem a nebo původní chladič, el. vrtula a velký kapsy na blatníkách jako má pistaa. Nic mezi tím spolehlivě fungovat nebude. Odzkoušeno mnoha eRkaři. Na skoda110r.cz je spousta vláken o chlazení. Pohledej tam.
Extreme Tyres