Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:56:54
30.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Ještě ne, dneska jsem doloval "starý" ven bez lisu. Díky tomu, že mám nový trubičky jsem to vzal krapánek dezolačně a o víkendu budu dávat ty tvrdý. Pořád váhám s pružinama a nevím - kdyby to šlo vyzkoušet předem 1
23:49:00
30.12.2008
U-Geen
-> Eidy: nj, neco mi to pripominalo... ja mam i 1203skovou kulisu, ale klacek zas zkracenej
23:44:29
30.12.2008
Eidy
-> U-Geen: fofrklacek 1203, kulisa normální sedanová 5°.
23:43:46
30.12.2008
Eidy
-> Tuner#2: Pracuju celý vánoce. Tohle už mám hotový přes týden, teď makám na spoileru, ale to si nechám jako překvápko až to bude komplet v laku, nebo aspoň v kitu.

Už jsi zkoušel nasadit tvrdý silenty?
23:33:12
30.12.2008
U-Geen
-> Eidy: z ceho mas konzoli razeni? 5q? 1203?
23:30:39
30.12.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Hezky, taky pracuješ, já dneska patlal navařené dorazy, výstuhy na nápravnici a doloval ven ty obyč silentbloky z ramen.
20:09:35
30.12.2008
Eidy
Mám upravenou řadičku i ručku. Šaltrpáka sice vypadá jak z náklaďáku, ale je hezky po ruce a dráha řazení je 10cm. 1

A pozice ruční brzdy je nyní v defaultním nastavení. Trochu jsem ji ohnul, aby padla do dlaně.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.12.2008 20:09:35
upraveno 1x, naposled 30.12.2008 20:10:08
16:16:39
29.12.2008
David V6
-> Eidy: dík
00:41:42
29.12.2008
Eidy
-> David V6: Pan WEBER 1 . Takhle mi to dal Schwejk, ale jestli to nějak ladil k tomu motoru, to ti nepovím.
16:18:04
28.12.2008
David V6
-> Eidy: prosim tě kdo ti dělal karbec,tryskoval
10:40:46
28.12.2008
archanjel
-> Eidy: nie je začo Ďakovať
10:40:13
28.12.2008
Eidy
-> Surkowsky: Díky pane.5
10:39:04
28.12.2008
archanjel
-> Eidy: furt treba vylepšovať ale je to krása :)
10:38:13
28.12.2008
Eidy
-> petr s: No však to je v plánu. Už se válí na ponku. 1

-> Surkowsky: Ale jako jo. Kdyby mě v takovymhle autě někdo svezl před 8 rokama tak bych byl úplně hotovej. Dneska mi to nepřijde.
10:36:23
28.12.2008
archanjel
podľa mňa to lieta krásne -> Eidy:
10:34:39
28.12.2008
petr s
-> Eidy: Tak jedině přidat turbo
10:31:12
28.12.2008
Eidy
-> MOLSO: Baže baže. Obyč zahradní. 5

-> Surkowsky: To mi teda nestačí. Se podívej na video z Mostu. Na rovinkách bych si stihnul vypít čaj, sníst sušenky a přečíst noviny.
10:27:34
28.12.2008
MOLSO
-> Surkowsky: ladenia nie je nikdy dost 1

-> Eidy: tie hadice na chladiaci okruh pod prednou nápravou sú obyčajné záhradné hadice ?
10:11:54
28.12.2008
archanjel
-> Eidy: a čo ešte chceš ladiť? ti nestačí výkon?
09:57:23
28.12.2008
Eidy
-> spyker: Já si Kóču cením, ale oni si to cení ještě víc 1 Kdepak, Kóča se prodávat nebude. Mít spoustu peněz přikoupím Miuru. To je moje oblíbenkyně už leta. Jinak budu pořád ladit Kóču. 1
Extreme Tyres