Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

17:03:03
06.03.2009
TUNER
Nj,ale dneska je okruh "pomalejší"....

Pistaa,hmmm,to by bylo velice zajímavé,tvoje kilčo v Mostu.. 4
14:48:07
06.03.2009
havlik
-> pistaa: daš na plato a dojedeš4 nebo auto vlakem:)
14:47:07
06.03.2009
pistaa
-> Tuner#2: hm, docela ma to laka.. siel by som sa tam povozit.. pekna trat len ako vyriesit tu vzdialenost
14:17:59
06.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Je to v prde*i, musímě na podzim poladit, ještě nám chybí dobrých 20 - 30km/h na špičku8



skoda-virt.cz/cz/.../1069 93



3
21:42:53
04.03.2009
pistaa
-> Nwkt: to i ja ale teraz budem mat 1 malu a jednu velku nech sa da robit ako clovek..
13:33:05
04.03.2009
Nwkt
-> pistaa: A já mam dvě malý 3
13:26:51
04.03.2009
havlik
-> pistaa: hm to se někdo má s velkou garáží
13:16:00
04.03.2009
pistaa
-> Eidy: no pekne ja mam od 1.5 velku garage tak sa tesim.. uz budes mat kde prespat v lete :D i pivo dat..
upraveno 1x, naposled 04.03.2009 13:19:04
08:06:28
03.03.2009
Eidy
-> pistaa: Jako šnek a tím rozhodně nemyslím turbo. Není čas. Akorát jsem konečně rozpůlil turbínu a vyrobil nový sluněční clony. Ale nějak se to nepovedlo jak bych si přál. Takže je vyhodím a budu muset začít znova.

No a to je všechno. Kvůli počasí nemůžu brousit spoiler a motají se mi do toho všeho další problémy. 8
23:16:44
02.03.2009
pistaa
-> Eidy: ako to ide chlape??
16:45:15
10.02.2009
Eidy
-> U-Geen: Na bloku, hned za prsama. Je to v hlavním kanálu u 1. ložiska.
15:47:14
10.02.2009
U-Geen
55 je hodne malo... zajimavy... kde ze mas cidlo teploty?
11:45:20
10.02.2009
TUNER
11:20:28
10.02.2009
Labros
Včetně 1.6i, 1.4MPi 16V, 1.2HTP? 4
11:07:29
10.02.2009
Nwkt
-> Labros: Na většině koncernovejch motorů
11:07:16
10.02.2009
Eidy
-> Labros: Všechny koncernový auta to mají v sérii. Už i II Golf to měl.
11:06:21
10.02.2009
Labros
-> TUNER: Tam je to v sérii?
10:24:48
10.02.2009
Nwkt
-> Eidy:
10:22:09
10.02.2009
Eidy
-> TUNER: Nemáš to náhodou v zelenině? 4

-> Labros: Chladič mám připravený na poličce, ale nedám ho tam. S vysokou teplotou oleje jsem neměl nikdy problém. Naopak. V létě jsem jezdil tak do 70°C a na okruhu jsem v listopadu. Bylo asi 8 nad nulou a po 4 kolech kdy jsem jel plnej knedlík, se zvedla teplota oleje ze 40 na 55°C. Slabota.

Tohle funguje jako chladič i ohřívač, naprosto ideální.1
Extreme Tyres