skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:42:25
09.03.2009
09.03.2009
TUNER
-> Eidy: Díly na to jsou,v tom neni problem. Já to chtěl jen jako takový malý odreagování a na to mi to stačí. Je to taky 4 kolka. Nechci do toho cpát XX tisíc,když s tim jedu jednou za pár měsíců když je nálada...Teď jsem třeba 5 měsíců nejezdil a na to aby mi to stálo v komoře nepotřebuju stroj za 10 litrů. Souhlasim s tim že čína prostě kvalit značek nedosahuje,sám to vidim na skůtrech a osobně bych si taky čínu nekoupil....i kdybych měl natuněnýho číňana za stejnou cenu jako serii ale značku,tak sáhnu po značce v serii....takže asi tak. Jde o to kdo se chce čemu věnovat a RCčka opravdu neberu jako hlavní zábavu...Ale určo si rád na nějakym srazíku zajezdim ať poznam tu kvalitu...
20:36:29
09.03.2009
09.03.2009
Eidy
-> TUNER: Je to jako se vším. Čím dražší, tím lepší. RC autíčko bych si od číňěnů nepořídil. Jednak to nic nevydrží a druhak to nejede jako "profi" nářadí a za třetí na to nic neseženeš. Proto mám Tymiyu a HPI. Je to fakt kvalita a seženeš cokoliv.
Ze Savika mám fakt radost. Novej v RTR sadě stojí 9,5 a já ho sehnal za 6,5 3x jetej. Není na něm absolutně nic znát. A hlavně jsem ho už dlouho chtěl.
Ze Savika mám fakt radost. Novej v RTR sadě stojí 9,5 a já ho sehnal za 6,5 3x jetej. Není na něm absolutně nic znát. A hlavně jsem ho už dlouho chtěl.
20:25:56
09.03.2009
09.03.2009
TUNER
-> Eidy: No minulej tejden jsme byli se Zdanym jezdit a oba jsme po prvnim ježdění nepojízdný )))) Nj,to jsou holt ty čínský šmejdy ))) Ale co by jsi chtěl za 2 tisíce že jo ))) Já zničil jedno kolo,stejnak už bylo načatý ))) a Zdany to zmuchlal do rohlíku...nj,holt obrubníky jsou sfině :-(
Pak jsem si zajezdil trochu off-road po takovej bahnitej pěšině,ale tam zase byli poznat ty sjetý gumy,ale tak trochu jsem se vyřádil...teď schánim kola a celej plastovej trup......kdyby to šlo,udělam si to z duralu,ale tohle je takovej debilní system ...:-(
Pak jsem si zajezdil trochu off-road po takovej bahnitej pěšině,ale tam zase byli poznat ty sjetý gumy,ale tak trochu jsem se vyřádil...teď schánim kola a celej plastovej trup......kdyby to šlo,udělam si to z duralu,ale tohle je takovej debilní system ...:-(
18:35:44
09.03.2009
09.03.2009
Eidy
Tak specielně pro beryho ještě nějaké to video
http://www.youtube.com/wa tch?v=86ofOcGmSlw&feat ure=related
http://www.youtube.com/wa tch?v=86ofOcGmSlw&feat ure=related
18:15:28
09.03.2009
09.03.2009
Bery
smažte ty odkazy....už na to půl hodiny čumim,zas přitahnu domů něco novýho a už mě roztrhnou..
18:02:48
09.03.2009
09.03.2009
pistaa
-> Eidy: Hracky p[re dospelych, i ked o "dospelosti" obcas pochybujem, esteze ta "dospelost" neni nikde definovana
13:04:45
09.03.2009
09.03.2009
Eidy
-> TUNER: Tady je Savík www.autanavysilacku.cz/in
dex.php?a=detail&a...
A tohle je to na který čekám www.rcmodels.cz/zbozi/... /losb0233-micro-desert-tru ck-1-36-2wd-rtr
A tohle je to na který čekám www.rcmodels.cz/zbozi/... /losb0233-micro-desert-tru ck-1-36-2wd-rtr
11:32:08
09.03.2009
09.03.2009
TUNER
Pacijent... Ukaž to odkrytý,vidim tam ALU konstrukci...pár jsem jich na RC už taky dělal ))))
10:56:55
09.03.2009
09.03.2009
Eidy
V sobotu jsem si udělal radost. Pořídil jsem si E Savage od HPI (ten vlevo). Je to skvělý a bytelný auto. Taková silná dvoumotorová potvora .
Bílej Monster Truck je taky dvoumotorák, ale od fy Tamiya a jen s polovičním napětím oproti Savage.
A maličkou 130 RS na čínském podvozku jistě pozná každý.
Tenhle týden ještě čekám balíček s Desert Truckem od Losi. To je 1:36 prcek, ale taky velmi kvalitní.
Autíčka mě fakt baví.
Bílej Monster Truck je taky dvoumotorák, ale od fy Tamiya a jen s polovičním napětím oproti Savage.
A maličkou 130 RS na čínském podvozku jistě pozná každý.
Tenhle týden ještě čekám balíček s Desert Truckem od Losi. To je 1:36 prcek, ale taky velmi kvalitní.
Autíčka mě fakt baví.
10:06:43
09.03.2009
09.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Mě šlo spíš o ty max rychlosti před zatáčkama a ty jsou až na to jedno místo stejný. Např. na té rovině co je 185km/h jsem jezdil kolem 160km/h.
23:50:22
07.03.2009
07.03.2009
gabo000000 - zrušená registrace
neskutocne by som si to za mokra vedel uzit na takom okruchu..bomba!
23:43:54
07.03.2009
07.03.2009
pistaa
-> havlik: o to nejdem, maly problem je tam poriadne pojazdit, co aj viem na nejakom testovani alebo tak nepojdem tam koli pol hodine jazdenia, co je asi jasne.. chce to spojit s vyletom, pripadne dovolenka, grilovacka a tak.. ale som za super napad neni problem sa tam ponahanat, ja uz sa tesim do Piestan na letisko zasa, nahanam dalsich ludi, robim resp pomaham pri stavbe jedneho Typera tak mam "supera" uvidime ako to pojde.. ;)
09:10:00
07.03.2009
07.03.2009
TUNER
-> Tuner#2: No a právě o tom mluvim....Ono to udělá slušnej rozdíl na průměrnej rychlosti,když tam šlo dřív jezdit "pod plnym" a dneska tam musíš zpomalit řekněme na 80......
23:32:00
06.03.2009
06.03.2009
Eidy
-> Tuner#2: Hmm, tak to asi letos nedáme a ani napřesrok Sakryš. No jo, už aby to turbo foukalo.
17:14:48
06.03.2009
06.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> pistaa: Máš dveře dokořán, rád bych Tě viděl v akci.
17:13:59
06.03.2009
06.03.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> TUNER: Ale prd velebnosti, je tam změněná akorát šikama za cílovou rovinkou po tom se se tam zabil ve formuli, jinak je to stejný. Pamatuju Intersérii a ty tam lítali v té šikamě 320km/h, to byl nářez
17:03:03
06.03.2009
06.03.2009
TUNER
Nj,ale dneska je okruh "pomalejší"....
Pistaa,hmmm,to by bylo velice zajímavé,tvoje kilčo v Mostu..
Pistaa,hmmm,to by bylo velice zajímavé,tvoje kilčo v Mostu..
14:48:07
06.03.2009
06.03.2009
havlik
-> pistaa: daš na plato a dojedeš nebo auto vlakem:)