Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:17:38
10.06.2009
radekp
-> Eidy: vlastně erko má tacho a otáčkoměr jiný,ale ani to by neměl být problém...
19:15:34
10.06.2009
radekp
-> Eidy: Proč se neozveš? Já včera dodělal školu, mohl bych ti zkusit něco udělat...V Corelu jsem teď dělal portfolia, plakát...
-> Tuner#2: I tobě.
Na budíky mám šablonu (aspoň úhly, kde mají být čárky stupnice apod.
Napište mi maila....
14:42:11
10.06.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Pokud někoho najdeš, tak mám taky vizi pro otáčkoměr, takže jen jeden budík tak dej echo.4
14:40:13
10.06.2009
Eidy
Tak už jsem se konečně rozhodl pro definitivní podobu podkladů budíků. Hledám někoho, kdo mi to nakreslí v křivkách protože s Corelem moc velký kámoš nejsem. Samozřejmě za finanční odměnu. Najde se někdo takový?
15:40:34
25.05.2009
pistaa
-> Eidy: Motor poskladany, navsteva pri prilezitosti predani Lega NUTNA ;)
00:07:25
24.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Hádej koho jsem potkal dneska na Doksech 40 píšu SZ.
13:32:16
20.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Hezký pane, to bude tím dravým jezdeckým stylem jako v autě 4 1
20:12:10
19.05.2009
Trax
-> Eidy: Tak to gratulace, ja jsem si minulej tejden koupil mini-z a dneska byl trenovat v telocvicne... Asi taky vyrazim na nakej zavodík...1
18:04:49
19.05.2009
Eidy
V sobotu jsem se účastnil svého prvního závodu RC autíček. Trať byla vesměs trialová a nakonec sprint, slalom a skok do dálky přes tráboše. 1
Všichni měli spalováky více či méně vytuněný. Já jediný měl elektriku v naprostý sérii a nakonec jsem obsadil 7. místo ze 16 takže velká spokojenost.5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.05.2009 18:04:49
13:36:32
15.05.2009
Eidy
-> petr s: Asi mám už schýzu, ale jeden můj příspěvěk je editovanej. Nejsem si vědom, že bych to editoval, ale asi jo.36
12:54:40
15.05.2009
petr s
-> Eidy: kde píšeš o webru já nic nevidím
12:51:16
15.05.2009
Eidy
-> havlik: Jaj, no vidíš. Ale nikdo jinej si toho nevšimnul tak pššššt. 5
To víš, dal jsem si dýmku a najednou se mi zdále, že když tohle upravím tak a tak, že z toho udělám weber. No a bylo to hned.
12:24:15
15.05.2009
havlik
Eidy 15.05.09 07:13:09 napsal:
→ Nwkt: A copak víš? 1 → pistaa:
Aaaale, nic extra. Jenom pár dílů, který vlastně ani nepatří na
škodovku. Nějaký upravený sání a nějakej karbec Weber 32 DIS.
40
Koukam že si z toho solexu přes noc udělal webera:) a pak že nemáš co dělat po večerech
11:48:23
15.05.2009
pistaa
-> havlik:
-> Eidy:
pekne sa dohodnite, chcem superit s niekym.. ;)
10:57:11
15.05.2009
havlik
-> Eidy: SZ
10:56:20
15.05.2009
Eidy
-> havlik: Kolik za BOV? Rezonátor nějak nechci, regulátor mám a turbo zatím taky. Až mi bude tem můj šnek jezdit a bude to fungovat dobře a ty pořád toho svýho Garreta nebudeš chtít, tak si ho od tebe možná vezmu.1
10:53:22
15.05.2009
havlik
-> Eidy: to starý BOVko co jezdil pista původně z 1.8T pak rezonator, Turbo a ten regulator tlaku paliva z R5
10:34:22
15.05.2009
Eidy
-> havlik: Co ještě máš?
10:04:28
15.05.2009
havlik
-> Eidy: neobral si neřikal že ho chceš:) stejně tak sem ti nenabízel to BOV co mam od pistyy a ani rezonator
09:54:45
15.05.2009
Eidy
-> havlik: Tys mě obral o regulátor? Sakra.
-> pistaa: Jojo, to už jsem někde viděl. Jen nevím kde 40. Sice nemám regl od havlika, ale mám ten od Geminiho z Una. Ten je na 3 bar. Ten bude stačit ne?
Extreme Tyres