Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 27.01.25 19:58 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:33:04
11.10.2009
U-Geen
-> Bedřich: se natahne :-)
21:13:41
11.10.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> m8rinek: A spodní držáky se poddají??
20:32:03
11.10.2009
m8rinek
-> gabo000000: dával bych podložku mezi vrchní zadní držák a most
20:04:50
11.10.2009
U-Geen
-> gabo000000: no vidis, a staci ji trochu jinak prichytit
18:35:32
11.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli


môzes mi to prosimta vysvetlit? akosi tomu nechapem..viem co je zaklon ale to sa da zvecsit len ked cely zvyslak das sikmejsie co je asi zatko realizovatelne s origo komponentami...dakujem
upraveno 1x, naposled 11.10.2009 18:37:20
13:40:19
11.10.2009
jarda.u1
→ Trax: Na tu lepsi dostanes licenci,pokud zajedes na te obycejne kolo pod 1.25

→ Eidy: To je krasnej cas4
11:37:32
11.10.2009
Eidy
-> Trax: Obyčejnejma.
01:05:00
11.10.2009
Trax
-> Eidy: A jezdili jsme těma lepšíma motokárama, nebo obyčejnejma?
18:34:57
10.10.2009
Eidy
Jo a rekord trati je 1:21 a nějaký drobný.
18:33:51
10.10.2009
Eidy
-> qaqa: Jasně, v garáží ubejvaj nejvíc.
-> MATTESS: Ráno jsem měl pocit, že je mi asi tak 80 let.
-> jarda.u1: 1:28:208
08:35:40
10.10.2009
jarda.u1
-> Eidy: V Radotine jsem se byl odreagovat minuly vikend.Muzu vedet tvuj zajety cas?Driv me po tom taky strasne bolely ruce druhej den,ale casem se na to da zvyknout a neni to tak hrozny.4
07:01:31
10.10.2009
MATTESS
-> Eidy: to znám. Loni jsme měli akci od dodavatele a ráno jsem necítil ruce, bolelo mi celý tělo a taky jsem vyhrál1
05:05:17
10.10.2009
qaqa
-> Eidy: kotuce? to si kde zodral? v garazi???:D
22:57:57
09.10.2009
Eidy
Dneska jsme měli v teambuilding v Radotíně na motokárách. Byl jsem tam poprvý a musím říct, že je to pecka. Suprová trať i celkem slušný motokáry. Jezdili jsme 2 hodiny na 2 skupiny. Přetahoval jsem se se šéfem, ale nakonec jsem ho porazil asi o 0,4s (šéf skončil na 2. místě 1) Docela mě bolí záda a ruce. Uvidíme jak mi zítra půjdou vyměnit kotouče na spotřebáku.40
20:08:26
07.10.2009
jarda.u1
-> Luky.: Tak to video je fakt dobry,doufam ze letosni Most dopadne lepe 3
16:45:40
07.10.2009
suri
-> pistaa: spomínam , nechajme to radšej tak .
Extreme Tyres