skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:10:15
04.10.2009
04.10.2009
qaqa
-> Eidy: som tu sice novy ale viem kolko to zerie, mal som raz 100ku tak viem ako sa dalo jazdit v zavodnych podmienkach a aj kolko to financne vyslo .. pre predstavu
00:40:29
04.10.2009
04.10.2009
Vitek
-> Eidy: ok,tak nakonec zjištuji,že se nadměrné spotřeby bát nemusim,to je supr. Mohl bych se ještě zeptat+- kolik ten motor max dá a za kolik to dá 100
23:53:48
03.10.2009
03.10.2009
m8rinek
-> Eidy: tak přesně to mam ;)
23:30:22
03.10.2009
03.10.2009
Eidy
-> Vitek: Při 100km/h mi to točí nějakejch 3800, možná 3900 takže řekněme do těch 4000.
-> m8rinek: Nevím jakou máš ty, taky 280° od Schwejka? Jinak souhlas. Ve 3500 se to teprv tak nějak sbírá.
-> m8rinek: Nevím jakou máš ty, taky 280° od Schwejka? Jinak souhlas. Ve 3500 se to teprv tak nějak sbírá.
10:05:35
03.10.2009
03.10.2009
gim
-> Zazaa: vid proc se tim stresovat :-) me spotrebak po meste taky jede skoro za 12litru
09:51:32
03.10.2009
03.10.2009
Zazaa
-> gim: no vidis ja jezdim od 13 vejs a taky ziju :))) aspon nemam deprese ze zaplatim vic na pojisteni nez za benzin jako se me to stavalo u Gardesa :)
23:18:25
02.10.2009
02.10.2009
gim
-> Vitek: rozumna jizda je podle me prizpusobit se provozu. Nebejt brzda ale ani zbytecne neblbnout. Jezdim v ramci predpisu, ale nebojim se to na semaforech vic prislapnout abych nebrzdil ostatni, mimo mesto na tacho 100. Po meste se vejdu do 7,5litru a mimo 6,5. Je to jen seriova 105. Ale tech tvejch 9 se serii mi prijde dost, asi dost udela ta kratsi prevodovka co je v eru.
17:29:11
02.10.2009
02.10.2009
m8rinek
-> Vitek: jestli má Eidy vačku co mam já, tak to v 3500ot/m začíná teprva jet...
13:52:35
02.10.2009
02.10.2009
Vitek
-> gim: já vím jde všechno,ale zase narvat všechno do benzínu,přece jen jsou i jiný věci kam je potřeba investovat
-> Eidy: tak to je dobrý,když si vemu,že za 9 jezdím s origo motorem. Co je podle tebe slušná jízda, točky tak to 3500ot/min?
-> Eidy: tak to je dobrý,když si vemu,že za 9 jezdím s origo motorem. Co je podle tebe slušná jízda, točky tak to 3500ot/min?
13:38:40
02.10.2009
02.10.2009
gim
-> qaqa: mluvim o beznym jezdeni ne zavodech, a to ze parkrat do roka vyjede na nejakej okruh nebo tak se v nekladech ztrati jak nic
23:32:07
01.10.2009
01.10.2009
Eidy
-> T: Tak nějak -> Vitek: Při "rozumný" jízdě to bylo cca 9l/100km, ale včetně honění se po dálnici. Ale to bylo jen občas. Prostě do 9 se vejdu. No a na okruhu? Nevím, 16-20l.
-> radekp: Na okruhu toho ročně zas tak moc nenajedu, ale letos to bude asi většina. Kóču chci vytáhnout až tuhle neděli na sraz Severkár.
-> qaqa: A kdes na tohle přišel? Jsi tu poměrně novej, ty něco jezdíš? Myslím nějaký závody?
-> radekp: Na okruhu toho ročně zas tak moc nenajedu, ale letos to bude asi většina. Kóču chci vytáhnout až tuhle neděli na sraz Severkár.
-> qaqa: A kdes na tohle přišel? Jsi tu poměrně novej, ty něco jezdíš? Myslím nějaký závody?
23:01:24
01.10.2009
01.10.2009
qaqa
-> gim: no k tomu ziveniu, vies ked ti to zozerie 30l na okruhu a 60-70 na kopci a najazdis za sezonu cca 1000km tak si to spocitaj a vijde to nemalo.. presnejsie to vijde ked jazdis na 100oktan len na benzine 700 aur co je cca 28tis co je ked ratam priemernu sezonu 6 mesiacov tak to je mesacne len do zavodaka na trat 4600kc a kde je doprava na zavody, jedlo, nafta do doprovodneho, kde je opotrebenie auta a sliky ;) neni to sranda
21:48:28
01.10.2009
01.10.2009
gim
-> Vitek: uzivit se da leccos. Zalezi jak se budes otacet :-) sam zivim skudku a 2litrovou hondu a da se to taky, sice moc penez nezbyde, ale ze bych stradal se rict taky neda. Studuju a z brigosky je obe zivim. Samo ze to slo lip s jednim autem, ale kdyz se naskytla dobra moznost proc do toho nejit. Neni to nadlouho.
A s erkem asi nenajezdis tolik aby to bylo nejak zvlast znat. A ty rozdily jestli to zere o 2vic nebo min nejsou pri rozumnym najezdu skoro znat. Vim kdyz sem jezdil na scootu ten bral 4.5l a skudka 6,5l, pri cca stejnym najezdu dam mesicne navic 5-7stovek to tak zasadni rozdil neni. Mluvim o cca 1000km mesicne
A s erkem asi nenajezdis tolik aby to bylo nejak zvlast znat. A ty rozdily jestli to zere o 2vic nebo min nejsou pri rozumnym najezdu skoro znat. Vim kdyz sem jezdil na scootu ten bral 4.5l a skudka 6,5l, pri cca stejnym najezdu dam mesicne navic 5-7stovek to tak zasadni rozdil neni. Mluvim o cca 1000km mesicne
20:06:25
01.10.2009
01.10.2009
Vitek
-> radekp: já vím že to Eidy asi moc neřeší,mně láká si taky udělat nějakej výkonnější motor,ale zase mám strach,abych ho pak uživil
19:45:11
01.10.2009
01.10.2009
radekp
-> Vitek: S kilometrama, které Kóča za rok najezdí je úplně jedno, jestli je spotřeba 7 nebo 20 hlavně asi moc nejezdí na spotřebu,ale spíš po okruhu...
19:13:22
01.10.2009
01.10.2009
Vitek
-> Eidy: ahoj kolik si tak ten motor s tim webrem veme?Je to o hodně větší spotřeba než na klasice?
18:00:09
01.10.2009
01.10.2009
T
-> Eidy: : to je mi jasný a když už,tak teď bude stačit na ten 8kanal koupitjen jeden co?
14:49:21
01.10.2009
01.10.2009
Eidy
-> T: Když už jsem to jednou koupil tak se toho nezbavím.
13:40:08
01.10.2009
01.10.2009
T
Eidy 30.09.09 16:27:21 napsal:
→ pistaa: Ale tak jako do budoucna je to 50/50. Buď
136 nebo 1,4 Fabia (na šneka) : tak až bude tak dej vědět kdybys nevěděl co s tim karburátorem i se sáním a nebo celý motor
→ pistaa: Ale tak jako do budoucna je to 50/50. Buď
136 nebo 1,4 Fabia (na šneka) : tak až bude tak dej vědět kdybys nevěděl co s tim karburátorem i se sáním a nebo celý motor
13:01:04
01.10.2009
01.10.2009
qaqa
-> Nwkt: dik