-> jarda.u1: Gumy zabrat dostaly, ale ustály to v pohodě. Sice jich trochu ubylo, ale není to tragédie. Oproti Markgumám to nejde snad ani srovnat. Ty se ohřály vždycky až v druhém kole, Yokohamky asi po třetině. Drží nádherně, fakt moc a moc. Chovají se jako profi guma, tzn. že pomalu tečou. To uvidíte na fotkách od Tunera a TUNERa. Kdyby ses přihlásil, mohl jsem tě svézt. 3x jsem jel sám... Vždycky mě mrzí, že se nemůžu vidět zvenku.
-> TUNER: Nemáš za co. Rád jsem tě provezl. Takovýhle slova vždycky potěší. Obzvlášť od lidí, kteří o tom něco vědí.
Dej do kupy přívod paliva a příště se svezu zase já s tebou. Teda pokud zas nevyhodíš všechny sedačky
-> Tomo: Dík
-> MATTESS: Nepřeháněj. Ale vlastně můžeš, mě se to líbí Taky jsem tě rád svezl a dík za pochvalu.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
13:41:12
29.10.2009
29.10.2009
Eidy
07:23:42
29.10.2009
29.10.2009
MATTESS
-> Eidy: o Kóče mluvit jen v seperlativech. Královna zatáček a majitel Král zatáček. Povození suprový
-> TUNER: takové sny jsou taky zážitek
-> TUNER: takové sny jsou taky zážitek
21:33:31
28.10.2009
28.10.2009
Tomo - zrušená registrace
-> Eidy: ja z toho auta nemozem !!! uz po druhy raz si prezeram videa co tu mas :)
21:11:45
28.10.2009
28.10.2009
TUNER
-> Eidy: Kamaráde,ještě jednou MOC MOC díky za svezení....neuvěřitelnej zážitek,dneska se mi o tom bude zdát..
19:27:11
28.10.2009
28.10.2009
jarda.u1
-> Eidy: Tak co,jak dostaly dnes zabrat pneumatiky?Snad ne jako loni?Jinak musim Ti to taky moc pochvalit,krasna podivana na Tve auto.Za rok budu muset jet zas,aspon na tu cumendu
14:56:24
23.10.2009
23.10.2009
T
-> havlik: : a co za ni? :-D uvidime...az bude cas nekdy tak ji zkusim mozna :-)
-> Max: : taky mam obavy ze koule za to nemohla....
-> Max: : taky mam obavy ze koule za to nemohla....
13:14:50
23.10.2009
23.10.2009
Kloggie
-> Max: O řadičku si zlomil stehenní kost? To si ale myslim, že kdyby tam bylo cokoliv jinýho, tak by to dopadlo stejně.
09:25:13
23.10.2009
23.10.2009
Eidy
-> Max: A ty myslíš, že to bylo vinou tý koule? Nemyslím si.
07:36:32
23.10.2009
23.10.2009
Max
-> Kloggie: kulečníková koule padne pěkně do ruky...taky se mi to líbilo do doby než měl kamarád bouračku a při přesedání (během nehody...) na sedadlo spolujezdce si o zkrácenou řadičku s kulečníkovou kouli zlomil stehenní kost..
21:12:18
22.10.2009
22.10.2009
havlik
-> T: chcuk:D
20:03:49
22.10.2009
22.10.2009
T
-> havlik: : nic neni nemozný
15:24:39
22.10.2009
22.10.2009
havlik
-> T: mě by se líbila v karbonu taková ta standatní hlavice co byla asi z ipuru nebo jaký to látky:))
15:22:16
22.10.2009
22.10.2009
T
-> Eidy: : náhoda...nasel sjem starou formu na led :-D
-> m8rinek: : no uvidime no,kdyz ji dodelam a nebude o ni zajem od Eidyho tak se domluvime :-)
-> m8rinek: : no uvidime no,kdyz ji dodelam a nebude o ni zajem od Eidyho tak se domluvime :-)
14:11:15
22.10.2009
22.10.2009
m8rinek
-> T: a když Eidy nechce, mě by se gula velitkosti golfa líbila :)))
07:28:30
22.10.2009
22.10.2009
Eidy
-> T: No, těch 50 by bylo akorát. A jako formu jsi použil teď?
-> Kloggie: Tak jako když budu chtít, objednám si jí přes net. A vyvrtání je otázka okamžiku.
-> Kloggie: Tak jako když budu chtít, objednám si jí přes net. A vyvrtání je otázka okamžiku.
20:34:46
21.10.2009
21.10.2009
Kloggie
-> Eidy: Nemusíš nic objednávat, vím o obchodě kde jí prodávají s předvrtanou dírou přímo na řadičku. Je to v Praze na Chodově, v ochodě s kulečníkovejma potřebama.
Nebo si kup solo kouli a nech si to někde vyvrtat. Mě to vrtal zdejší člen Tampajs :)
Nebo si kup solo kouli a nech si to někde vyvrtat. Mě to vrtal zdejší člen Tampajs :)
19:56:08
21.10.2009
21.10.2009
T
-> Eidy: : jako na tech 50mm? jedine kdyz najdu nejakou takovou formu jako sjem nasel na tech 45 mm no :-(
16:03:25
21.10.2009
21.10.2009
Eidy
-> Kloggie: Tu jsem chtěl taky, objednal jsem si ji někdy v lednu a do dneška ji nemám
15:58:23
21.10.2009
21.10.2009
Kloggie
Já mám na řadičce kulečníkovou kouli a je to v poho, pěkně padne do ruky.
15:50:33
21.10.2009
21.10.2009
Eidy
-> T: Aj Jde to zvětšit?