skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
10:01:07
10.11.2009
10.11.2009
Eidy
-> pistaa: Tak do Mostu to není moc daleko.. Tak jsem koukal a sháníme procesního inženýra a mechanika-elektronika.
16:33:25
09.11.2009
09.11.2009
pistaa
-> Eidy: ja uz neviem ke hladat, a Most mas blyzko nie?
15:24:56
09.11.2009
09.11.2009
Eidy
-> pistaa: Nemáš to trochu z ruky? Ale teď o ničem kvalifikovaném nevím.
12:04:39
09.11.2009
09.11.2009
pistaa
-> Eidy: jasne jasne.. to su prijemne povinnosti.. pocuj, nehladate v praci niekoho mojich kvalit?
23:36:10
08.11.2009
08.11.2009
Eidy
-> pistaa: Jak jsi to uhádnul?
Sháním barák a byl jsem se o víkendu na dva mrknout, pak pojezdit autíčkama, poštelovat něco na Kóče, skočit s kámošem na kafe a víkend v čudu. Ale snad přes týden teda, no.
Sháním barák a byl jsem se o víkendu na dva mrknout, pak pojezdit autíčkama, poštelovat něco na Kóče, skočit s kámošem na kafe a víkend v čudu. Ale snad přes týden teda, no.
23:30:28
08.11.2009
08.11.2009
pistaa
-> Eidy: nebol cas?
01:20:13
07.11.2009
07.11.2009
Eidy
-> radekp: Určitě. Snad bude v neděli čas.
00:20:37
07.11.2009
07.11.2009
radekp
-> Eidy: Nezasloužila by si Kóča hodit sem nové fotky?
10:52:56
05.11.2009
05.11.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Dlouho, respektive dokud to bude tak nějak fungovat. Tyhle staré gumy jsem měl 5let. Samozřejmě nepředpokládám, že by mě tyhle gumy vydrželi stejně, ale ono i ježdění jsem už omezil a dlouhé výlety jako bylo Maďarsko už neplánuju, nebude na to čas. Šlo mě o to, že teď se 4 stejnýma gumama se to chovalo nádherně neutrálně a kdybych dal předek soft a zadek medium, tak mám strach, že to bude víc přetáčivé. Asi půjdu do všech medium.
07:03:43
05.11.2009
05.11.2009
Eidy
-> Tuner#2: Když najedeš víc tak asi medium. Ono by taky chtělo vědět o kolik procent se směsi liší. A taky se nedá říct, že při použití stejných pneu na celém autě, bude charakteristika auta pořád stejná. Jde o to, že každá náprava je jinak zatížená, takže se jinak deformují pneumatiky a taky se různě deformuje uložení nápravy. Každopádně pro tebe asi soft nemá cenu. Zeptám se, jak dlouho plánuješ mít sadu na autě?
10:43:00
04.11.2009
04.11.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Co by jsi radil na moje auto, asi raději medium když najedu víc a teď řeším zda třeba na předek soft a dozadu medium, ale abych tím zas nerozhodil stabilitu auta? Teď se mě líbilo jak to bylo neutrální a teprve na výjezdu pod plným plynem mírně přetáčivé...
23:34:32
03.11.2009
03.11.2009
Eidy
-> TUNER: V pořádku
21:30:32
03.11.2009
03.11.2009
TUNER
Tak se omlouvam,jsem slepej......popletl jsem to s tim ADVAN...ne medium. Po bližšim prozkoumání fotky je tam jak píše Eidy "S" jako soft...
18:21:07
03.11.2009
03.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> radekp: kedy prestanes narazat na moju osobu?
17:32:47
03.11.2009
03.11.2009
Eidy
-> TUNER: Kdes viděl Medium? Jak jsem hledal pistovi index rychlosti tak je tam značka S jako soft.
16:31:38
03.11.2009
03.11.2009
radekp
gabo000000 03.11.09 15:41:01 napsal:
→ TUNER: kde to vidis?myslím že to viděl na vlastní oči...
Na co ty potřebuješ semi slicky? na to rejdění v bahně?
→ TUNER: kde to vidis?myslím že to viděl na vlastní oči...
Na co ty potřebuješ semi slicky? na to rejdění v bahně?
15:41:01
03.11.2009
03.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> TUNER: kde to vidis?
15:32:51
03.11.2009
03.11.2009
pistaa
-> TUNER: to "MEDIUM" znamena predsa ze su najmeksie nie??:D
12:21:53
03.11.2009
03.11.2009
TUNER
-> Eidy: Opravdu jsou to nejměkčí gumy?? Co znamená teda to MEDIUM na boku pneumatiky??
11:44:10
03.11.2009
03.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> jerzy: jo vedel som ze som to uz niekde cital:D no kratkodoba pamet...btw aj ja sa chystam na jar kupovat prave tieto gumi ked este budu...rozhodoval som sa medzi yokohamami a toyo proxes tak neviem....toyo nie su az tak zle...mal som ich pozicane...v predu drzali krasne