Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

10:01:07
10.11.2009
Eidy
-> pistaa: Tak do Mostu to není moc daleko.. Tak jsem koukal a sháníme procesního inženýra a mechanika-elektronika.
16:33:25
09.11.2009
pistaa
-> Eidy: ja uz neviem ke hladat, a Most mas blyzko nie?
15:24:56
09.11.2009
Eidy
-> pistaa: Nemáš to trochu z ruky? Ale teď o ničem kvalifikovaném nevím.
12:04:39
09.11.2009
pistaa
-> Eidy: jasne jasne.. to su prijemne povinnosti.. pocuj, nehladate v praci niekoho mojich kvalit?
23:36:10
08.11.2009
Eidy
-> pistaa: Jak jsi to uhádnul? 1

Sháním barák a byl jsem se o víkendu na dva mrknout, pak pojezdit autíčkama, poštelovat něco na Kóče, skočit s kámošem na kafe a víkend v čudu. Ale snad přes týden teda, no.
23:30:28
08.11.2009
pistaa
-> Eidy: nebol cas?
01:20:13
07.11.2009
Eidy
-> radekp: Určitě. Snad bude v neděli čas.
00:20:37
07.11.2009
radekp
-> Eidy: Nezasloužila by si Kóča hodit sem nové fotky?1
10:52:56
05.11.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Dlouho, respektive dokud to bude tak nějak fungovat. Tyhle staré gumy jsem měl 5let. Samozřejmě nepředpokládám, že by mě tyhle gumy vydrželi stejně, ale ono i ježdění jsem už omezil a dlouhé výlety jako bylo Maďarsko už neplánuju, nebude na to čas. Šlo mě o to, že teď se 4 stejnýma gumama se to chovalo nádherně neutrálně a kdybych dal předek soft a zadek medium, tak mám strach, že to bude víc přetáčivé. Asi půjdu do všech medium.
07:03:43
05.11.2009
Eidy
-> Tuner#2: Když najedeš víc tak asi medium. Ono by taky chtělo vědět o kolik procent se směsi liší. A taky se nedá říct, že při použití stejných pneu na celém autě, bude charakteristika auta pořád stejná. Jde o to, že každá náprava je jinak zatížená, takže se jinak deformují pneumatiky a taky se různě deformuje uložení nápravy. Každopádně pro tebe asi soft nemá cenu. Zeptám se, jak dlouho plánuješ mít sadu na autě?
10:43:00
04.11.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Co by jsi radil na moje auto, asi raději medium když najedu víc a teď řeším zda třeba na předek soft a dozadu medium, ale abych tím zas nerozhodil stabilitu auta? Teď se mě líbilo jak to bylo neutrální a teprve na výjezdu pod plným plynem mírně přetáčivé...
upraveno 1x, naposled 04.11.2009 10:45:03
23:34:32
03.11.2009
Eidy
-> TUNER: V pořádku 1
21:30:32
03.11.2009
TUNER
Tak se omlouvam,jsem slepej......popletl jsem to s tim ADVAN...ne medium. Po bližšim prozkoumání fotky je tam jak píše Eidy "S" jako soft...1
18:21:07
03.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> radekp: kedy prestanes narazat na moju osobu?
17:32:47
03.11.2009
Eidy
-> TUNER: Kdes viděl Medium? Jak jsem hledal pistovi index rychlosti tak je tam značka S jako soft.
16:31:38
03.11.2009
radekp
gabo000000 03.11.09 15:41:01 napsal:

→ TUNER: kde to vidis?
myslím že to viděl na vlastní oči...

Na co ty potřebuješ semi slicky? na to rejdění v bahně?3
15:41:01
03.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> TUNER: kde to vidis?
15:32:51
03.11.2009
pistaa
-> TUNER: to "MEDIUM" znamena predsa ze su najmeksie nie??:D
12:21:53
03.11.2009
TUNER
-> Eidy: Opravdu jsou to nejměkčí gumy?? Co znamená teda to MEDIUM na boku pneumatiky??
11:44:10
03.11.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> jerzy: jo vedel som ze som to uz niekde cital:D no kratkodoba pamet...btw aj ja sa chystam na jar kupovat prave tieto gumi ked este budu...rozhodoval som sa medzi yokohamami a toyo proxes tak neviem....toyo nie su az tak zle...mal som ich pozicane...v predu drzali krasne
Extreme Tyres