Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:13:48
12.12.2009
Tommyk
-> Eidy: hmmmm tak ty nový fotky jsou řekl bych poněkud luxusnějšího řádu :)

pěkný 4



EDIT:

-> Eidy: ahoj, prosím Tě, bylo by možný poslat fotky č. 54, 55, 58, 59, 60, 61, 62, 64 až 72 ve větším rozlišení na mail? :)

nebo nějakej odkaz..?, díky 4
upraveno 1x, naposled 12.12.2009 23:11:09
15:42:18
12.12.2009
radekp
-> Eidy: Pěkný, to je minimálně na samostatnou galerii1
15:23:26
12.12.2009
Eidy
-> MATTESS: 1

-> Vitek: Petr ležel ve škarpě. Supr fotečka.

Zapomněl jsem dodat, že žluté eRko, se kterým si navzájem sekundujeme, je Petra Houšky.
upraveno 1x, naposled 12.12.2009 15:25:34
15:17:16
12.12.2009
Vitek
15:16:49
12.12.2009
MATTESS
Pěkný fotky, Kóča je kočka1
15:11:19
12.12.2009
Eidy
Tak jsem si zahrál na pana Karfíka a trochu jsem svojí kartu dozásobil novýma fotkama z akce Severka 2009. Fotky pochází od kamaráda Ládi Ladiče (občanské jméno Vladimír Cettl) a Petra Berounského.

Fotkama jsem nadšen. Díky chlapi za hezký obrázky.
15:08:58
12.12.2009
škodec
kraasnee fotky4
14:34:35
12.12.2009
hundrtkarjiri
Dost dobře napsaný odůvodnění a z cela a plně s tebou souhlasím.Něco v tom bude?!Jiří
20:09:56
09.12.2009
Péďa17
-> Eidy: Tím si mě navnadil na muj dávný sen
22:00:00
08.12.2009
Eidy
-> Sp4rc0: Jak myslíš. Každopádně díky.

-> Péďa17: Jojo, takový malý manifest 1
upraveno 2x, naposled 08.12.2009 22:00:31
19:04:33
08.12.2009
Péďa17
-> Eidy: pěkně si napsal odůvodnění proč vlastníš 110R
22:14:34
07.12.2009
Sp4rc0
Eidy 02.12.09 17:04:43 napsal:

→ RON: dikes. Nemyslím si, ze je to nejhezci auto na virtu,

ale diky za pochvalu.
Možná ne auto ale eRko určitě5
17:04:43
02.12.2009
Eidy
-> RON: dikes. Nemyslím si, ze je to nejhezci auto na virtu, ale diky za pochvalu.
22:08:36
26.11.2009
RON
Po dlouhém očumování tady přispěju - podle mě je tohle nejhezčí auto na virtu (podle fotek se řadí k top i ve zpracování a doladění detailů), článek také super6
18:08:14
25.11.2009
Jindas
Cetl jsem ten clanek a davam poklonu...k autu citis moc.... asi se budu radit k te mensine ....ale kdybych se nedej boze vyboural tak bych se prvni koukal po aute a pak az po sobe! skodovky mame v rodine a tak uz to zustane....jak bylo v jednom nejmenovanem filmu Misto mozku nadrz, a v zilach mu koluje benzin:)
upraveno 1x, naposled 25.11.2009 18:08:28
10:39:53
25.11.2009
Eidy
-> jarda.u1: JJ4
10:18:33
25.11.2009
jarda.u1
-> Eidy: To je predelana fotka z Mostu?Myslim foto c.63
upraveno 1x, naposled 25.11.2009 10:19:38
09:02:21
25.11.2009
Eidy
Koukám, že LEGO je oblíbené úplně všude. I u Airbusu, když navrhují výrobní linky 1

videos.tf1.fr/jt-we/des-l ego-pour-abriter-l-a350-55 52600.html
08:47:29
25.11.2009
Eidy
-> radekp: Dík za odkaz. Zajímavý počtení. Měl jsem cukání vyrazit tam hned. Jen si říkám, že s tímhle motorem bych tam byl za vokurku. Nurburgring je přeci jen hodně o rychlosti a tudíž o výkonu.8
Extreme Tyres