skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
16:24:21
29.12.2009
29.12.2009
Eidy
-> Tipek: To je zbytek svaru. Než jsem je nasadil, tak jsem zahlazoval vnitřek cigárkem a tahle hranka tam zůstala. Žádná prasklina to není, jen stín od blesku.
11:18:09
29.12.2009
29.12.2009
Tipek - zrušená registrace
Eidy 28.12.09 01:06:22 napsal:
Dnes jsem shodil svody a mrknul se jak jsou na tom s karbonem. A vida
nechcem sa dako dotknut ale na tej prvej foto vidim "trhlinu" ? alebo daco take ... ?alebo taka jamka ..."vybrate" co to je ?
Dnes jsem shodil svody a mrknul se jak jsou na tom s karbonem. A vida
nechcem sa dako dotknut ale na tej prvej foto vidim "trhlinu" ? alebo daco take ... ?alebo taka jamka ..."vybrate" co to je ?
10:45:35
29.12.2009
29.12.2009
Eidy
-> havlik:
19:41:48
28.12.2009
28.12.2009
havlik
-> David V6: ona ta druhá:D vid Eidy
18:45:46
28.12.2009
28.12.2009
David V6
-> Eidy: jasně že motorová,to bych si nedovolil
18:35:07
28.12.2009
28.12.2009
gabo000000 - zrušená registrace
tam snad karbon nema co hladat:)
18:33:15
28.12.2009
28.12.2009
Eidy
-> David V6: O který hlavě mluvíš?
18:14:07
28.12.2009
28.12.2009
David V6
-> Eidy: a v hlavě taky učitě čisto
11:26:59
28.12.2009
28.12.2009
vhml
Ani kapka benzínu nazmar :-)
01:10:09
28.12.2009
28.12.2009
Minik03
zatr satr... nadherna ukazka toho, ze vykon roste primo umerne s kvalitou spalovani.
01:06:22
28.12.2009
28.12.2009
Eidy
Dnes jsem shodil svody a mrknul se jak jsou na tom s karbonem. A vida
19:18:59
20.12.2009
20.12.2009
pistaa
-> L.L.: fotky su velmi pekne, navyse je to cele umocnene kvalitnym spracovamim videa. Klobuk dole :)
14:48:56
20.12.2009
20.12.2009
L.L.
Je to však seskládáno jen ze sekvenčních fotek z foťáku Petra Berounského, takže občas se prostě snímků na plynulý chod animace nedostávalo, ale nosná myšlenka ty nedokonalosti snad přebije
14:43:01
20.12.2009
20.12.2009
Scary
Video na RTV nemá chybu :-)
14:37:32
20.12.2009
20.12.2009
L.L.
Tak to mne těší, že se Vám fotky líbí ;o)
Ovšem taky na rovinu říkám, že bych se věru neradoval, kdybych je měl někde vidět kolovat v původním rozlišení.
Přidám pád odkazů:
Jedna galerie fotek z foto-srazu SevERKA 2009 (dá se tam přes termíny proklikat do mnoha dalších směrů) >>> 11-55.nolimit.cz/youngtim ery-skoda/severka-2009.htm l
Finální kalendář 2010R (už není v prodeji, stál šest kil + pošta) >>> 11-55.nolimit.cz/kalendar e/2010-2010r-berounsky-cet tl.html
Spot ze srazu, aj trocha tej Kóči se tam míhá, vlastně hned první záběr :o) >>>
A trochu té prdelky návdavkem u příležitosti předvánočního mejdanu >>>
X-tunere bohužel akce tohoto druhu se snažím dopředu spíš tajit, než propagovat, jednoduše proto, že publikum nekasírujem a při práci nám může přinést nemalé nesnáze. A jestli jsem se něčeho opravdu bál, tak toho, že přijedou lidi, budou odstavovat auta někde podél naší tříkilometrové těžko uhlídatelné trati atd. Nicméně i tak se to kvůli dopravním omezením profláklo a od pátku to směle hlásili do éteru všechna zdejší rádia.
Příštího ročníku se mohou účastnit majitelé s dobově se tvářícími replikami Škoda 130RS. Tedy je-li zde někdo takový, klidně se ozvěte a třeba to klapne.
S pozdravem z Ústí nad Labem Láďa Cettl
vladimir.cettl.cz/
Ovšem taky na rovinu říkám, že bych se věru neradoval, kdybych je měl někde vidět kolovat v původním rozlišení.
Přidám pád odkazů:
Jedna galerie fotek z foto-srazu SevERKA 2009 (dá se tam přes termíny proklikat do mnoha dalších směrů) >>> 11-55.nolimit.cz/youngtim ery-skoda/severka-2009.htm l
Finální kalendář 2010R (už není v prodeji, stál šest kil + pošta) >>> 11-55.nolimit.cz/kalendar e/2010-2010r-berounsky-cet tl.html
Spot ze srazu, aj trocha tej Kóči se tam míhá, vlastně hned první záběr :o) >>>
A trochu té prdelky návdavkem u příležitosti předvánočního mejdanu >>>
X-tunere bohužel akce tohoto druhu se snažím dopředu spíš tajit, než propagovat, jednoduše proto, že publikum nekasírujem a při práci nám může přinést nemalé nesnáze. A jestli jsem se něčeho opravdu bál, tak toho, že přijedou lidi, budou odstavovat auta někde podél naší tříkilometrové těžko uhlídatelné trati atd. Nicméně i tak se to kvůli dopravním omezením profláklo a od pátku to směle hlásili do éteru všechna zdejší rádia.
Příštího ročníku se mohou účastnit majitelé s dobově se tvářícími replikami Škoda 130RS. Tedy je-li zde někdo takový, klidně se ozvěte a třeba to klapne.
S pozdravem z Ústí nad Labem Láďa Cettl
vladimir.cettl.cz/
06:13:39
16.12.2009
16.12.2009
Ultim
-> Eidy: Tvoje auto ma proste dusi a to prave proto ze jsi do nej kousek sve vlastni vlozil. Ono je z fotek pekne poznat,ze jsi to ho/ji udelal presne podle sebe a pro sebe. Zadny tuning pro okoli...
23:08:50
15.12.2009
15.12.2009
Eidy
-> Ultim: Jojo, to jsem takhle jednou seděl po dlouhém pracovním dni s cigárem u kafe a přemýšlel. Vytáhl jsem noťase a začal psát.
No, na virtu je hodně bordelu, jsou tu lidi, který nemusím, ale na druhou stranu je tu spousta aut a lidí co za to stojí. Je to web, kde lze najít relativně dost lidí, kteří chtějí jít dál, mají vědomosti a snahu a jsou ochotni rozumně diskutovat. Není to eRkařský web, ale z mého pohledu asi nejlepší.
No, na virtu je hodně bordelu, jsou tu lidi, který nemusím, ale na druhou stranu je tu spousta aut a lidí co za to stojí. Je to web, kde lze najít relativně dost lidí, kteří chtějí jít dál, mají vědomosti a snahu a jsou ochotni rozumně diskutovat. Není to eRkařský web, ale z mého pohledu asi nejlepší.
17:25:01
15.12.2009
15.12.2009
Ultim
-> Eidy: Tyjo,ten tvuj clanek,nebo jak to nazvat... to je neco,to muselo jit pekne z hloubky duse. Ale mas pravdu,jen je skoda,ze Virt jakozto posledni hranice chranici nase milacky uz neni tim cim by mela byt. Takze namisto porozumeni je zde jen vice hadek a odpadu...